Mote kommunikasjon sertifikat

BAU International Academy of Rome

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Mote kommunikasjon sertifikat

BAU International Academy of Rome

Det første kurset i Roma gir stipend og praksisplasser for å bli en innflytelsesrik trendsetter, i samarbeid med Les Cahiers, de viktigste italienske Magazine spesialisert innen mote markedsføring.

"Mote er ikke noe som eksisterer i klær bare. Mote er i himmelen, i gaten, har mote å gjøre med ideer, måten vi lever, hva som skjer."

Hva er mote? Hvem bestemmer hva som er moteriktig og hva er ikke? Hva er i eller hva som er der? Mote er hva kan fascinere, fortrylle og skiller seg ut fra mengden ved å berøre følelser av et stort publikum. En restaurant, en gadget, en pose, et møbel, kan en livsstil være moteriktig eller ut av mote ... mote er per definisjon noe veldig skjøre og ansvarlig å endre seg raskt og uforutsigbart som en spell og dem i stand til å holde det gående er som magikere styrte verden av stil med sine tryllestaver.

21. århundre magikere kastet sine staver og diktere trender gjennom bruk av visuelle språk og nye medier: den mest talentfulle er de i stand til å sette mote i forbindelse med kunst, kino, musikk, markedsføring, samfunn og design historier, bilder, symboler og ikoner som blir oppfattet som unik og enestående; den mektigste, på den annen side, er de som har bygget samfunn av lojale tilhengere og vet hvordan du kan påvirke forbrukernes oppfatninger og reaksjoner gjennom bruk av sosiale medier og viral markedsføring.

Det er vanskelig å kalle dem nå bare bloggere, de selv merker oppfattes som absolutte ikoner av stil og klasse, i stand til å oppdage og sette nye trender. Italia har bekreftet å være et talent pool i den digitale tidsalderen, og mange av de mest vellykkede digitale påvirkere hele verden skylder sitt rykte enten til sine italienske røtter eller til inspirasjon de trekke fra Made in Italy Brand.

program Rasjonale

På BAU International Academy of Rome, vil du lære det vesentlige av moten skriving, image og merkevare design, digital PR og sosiale medier ledelse, nye apps og beregninger for vellykket trend-spotting / innstilling og hvordan du merke deg selv. Creative Labs og reelle simuleringer under tilsyn av Paola Vee (Journalist, ledende ekspert på digital kommunikasjon og redaktør av Les Cahiers Fashion Marketing) vil bli kombinert med attester av keynote innflytelsesrike bloggere, journalister, spesialister av digital mote og i-selskap besøk. Dette kurset kan passe til en rekke interesser og deltakernes profiler og være konstruert for markedsføring og kommunikasjon studenter som ønsker å forstå mer om mote i den digitale tidsalderen eller for bloggere og oppstarts gründere som ønsker å bli innflytelsesrike trend spotters og trend- settere i en hvilken som helst sektor.

Skreddersy din erfaring

Dette sertifikatet krever 42 kontakt timer og kan gjennomføres i løpet av 10 dager, 2 uker, eller i en tre-måneders periode i kombinasjon med andre sertifikater. Kontakt oss for å vite mer om stipender gjennom BAU Foundation og å tilpasse programmet.

Sertifikat intakes er tilgjengelig hver andre uke i måneden og søkere, spesielt ikke europeiske, er sterkt anbefalt å fullføre registreringsprosessen minst 40 dager før begynnelsen av den valgte kurset.

  • Minimum antall deltagere for å aktivere sertifikatet: 15 studenter
  • Ressurser kan ordnes på forespørsel
  • Skolepenger: 1200 €
  • Påmeldingsavgift: 150 € som ikke vil bli refundert ved visumnekt
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Okt. 2019
Duration
Varighet
10 dager
Heltidsstudier
Price
Pris
1,200 EUR
Information
Deadline
Locations
Italia - Rome, Lazio
Studiestart : Okt. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Okt. 2019
Italia - Rome, Lazio
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen