nye produktinnovasjon, utvikling og implementeringsstrategier

University of Chicago Booth School of Business

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

nye produktinnovasjon, utvikling og implementeringsstrategier

University of Chicago Booth School of Business

Denne unike programmet vil gi deg rammeverk, verktøy, teknikker og perspektiver som vil hjelpe deg mer effektivt å utvikle og markedsføre nye produkter. Kurset gir omfattende dekning av store emner i å utvikle og implementere en markedsdrevet tilnærming til innovasjon. Innlemming av cutting-edge tenkning og beste praksis i utvikling av nye produkter, vil dette programmet hjelpe deg å både opprette og endre organisasjonens utvikling av nye produkter prosess og posisjon firmaet ditt for å få en strategisk konkurransefortrinn. Den dekker et bredt spekter av bransjer, inkludert business-to-business, forbrukerprodukter og tjenester.

&nbsp


Emner dekke fire store grupper:


Den strategiske rollen av nye produkter i organisasjonen

Gjennomgang beste praksis i utvikling av nye produkter på tvers av ulike bransjer

Innlemming beste praksis og cutting-edge rammer for å utvikle en markedsstyrt nye produktutviklingsprosessen

Implementering av den nye produktutviklingsprosessen


Under dette programmet, du vil lære:


- Hvordan gjennomføre et nytt produkt diagnostiske revisjon og utvikle et nytt produkt strategi.

&nbsp

- Beste praksis i utvikling av nye produkter som skiller de "beste" firmaer fra "resten" i ulike bransjer.

&nbsp

- Hvordan utvikle et nytt produkt utviklingsprosess som inkorporerer den beste praksis og er basert på cutting-edge rammer og tilnærminger.

&nbsp

- Hvordan tilpasse nye produktutviklingsprosessen for: ulike typer prosjekter - lavere risiko kortsiktige versus gjennombrudd prosjekter, in-house versus outsourcet prosjekter, plattform-prosjekter, ulike strategiske beslutningen situasjoner: hastighet til markedet versus omfattende utbygging, proaktive versus reaktive strategier, bygge fleksibilitet inn i prosessen.


- Hvordan implementere den nye produktutviklingsprosessen.

&nbsp

- Hvordan lage nye markedet plass ved å identifisere en ny verdi kurve som bedre møter kundenes behov.

&nbsp

- Hvordan identifisere nye produkt muligheter med både "ressurs-basert" og "markedsbasert" tilnærminger.

&nbsp

- Hvordan avdekke "gjennombrudd" forbrukernes behov og utvikle og teste nye produktkonsepter som tjener disse behovene.

&nbsp

- Hvordan lage en verdi forslag til ditt nye produkt og utvikle en posisjonering strategi.

&nbsp

- Slik bruker nyeste verktøy og teknikker som vil hjelpe deg å designe nye produkttilbud som gir kunden verdi gjennom differensierende fordeler.

&nbsp

- Hvordan utvikle salgsprognoser for nye produkter og tjenester.

&nbsp

- Hvordan utvikle en lansering plan.

&nbsp

- Hvordan bygge vellykkede tverrfaglige team for effektiv utvikling av nye produkter.

&nbsp

- Banebrytende teknikker og nyeste rammeverk for effektiv utvikling av nye produkter.



Hvem bør delta


Dette kurset passer for middels til øvre nivå ledere i ethvert område som er involvert i utvikling og forvaltning av nye produkter. Dette kan omfatte funksjonelle områder som utvikling av nye produkter, markedsføring, forskning og utvikling, forretningsutvikling, ledelse, design, engineering, drift, salg, strategi og finans, samt medlemmer av kryss-funksjonell utvikling av nye produkter lag.

&nbsp

Representant titler inkluderer Vice President eller direktør for markedsføring, nye produkt manager, produktet eller merkevaren manager, leder for forretningsutvikling, strategisk planlegger, designer, ingeniør, markedsanalytiker, og Vice President eller direktør for salg.

Topics Outline


New Product Development and Strategic Marketing

Strategisk rolle Nye produkter i Organisasjoner

Utvikling av en Nye produkter System

Utvikling av en Nye produkter strategi

New Product Development Best Practices

Identifisere "Gjennombrudd" Kundenes behov

Concept Screening

Product Development Bruk Forbruker-baserte metoder

Implementering av det nye produktet Pr ocess

Sales Forecasting: Metoder for New Product Development

Utvikle et nytt produkt Marketing Launch Plan

Kurs Oppsummering og Wrap-Up

Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Aug. 2019
Sept. 2019
Duration
Varighet
5 dager
Deltid
Price
Pris
7,450 USD
Information
Deadline
Locations
Spania - Madrid, Community of Madrid
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Studiestart : Aug. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Chicago, Illinois
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Philadelphia, Pennsylvania
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Aug. 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sept. 2019
USA - Chicago, Illinois
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Philadelphia, Pennsylvania
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Madrid, Community of Madrid
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen