Marked oppføring strategi i Asia
Institute For Asia Strategy And Knowledge (I-ASK)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Kuala Lumpur, Malaysia
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 dager
Tempo
Fulltid
Studieavgift
SGD 2 800 / per course
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2025
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Marked oppføring strategi i Asia
Kursoversikt
I denne intensive todagers seminar vil du vurdere og balansere investeringer kjøretøy og strategier for et potensielt marked oppføring i Asia. Kurset vil støtte deg i å redusere risiko og finansiell usikkerhet ved å kartlegge konkurrenter, kunder, partnere, kanaler, leverandører og andre markedsaktører dynamikk. Det vil hjelpe deg å lage en detaljert veikart for å matche dine evner med markedet miljøet og gjør det mulig å gjenkjenne tidlige varselsignaler.
 
 
Hvorfor skal du delta?
Nyetableringen kan være en av de mest risikable, men mest givende beslutninger en virksomhet kan gjøre. Velge riktig investering kjøretøy vil tillate selskapet å unngå juridiske og administrative problemer som kan utsette for fare en ny bedrift.I tillegg å velge riktig oppføring strategi setter din bedrift opp å høste fordelene av nye og voksende markeder. Dette to-dagers seminar forklarer deg hvordan du velger riktig marked oppføring strategi og operasjonell oppsett å overvinne tidlig hindringer. Det utstyrer deg med profesjonelle verktøy for å oppdage faresignaler i markedet og å anvende nøkkelindikatorer som vil hjelpe deg i å overvåke og forbedre virksomheten din.
 
 
Vil du
 
- Lag lyd og rettidig nyetableringen beslutninger i Asia?
- Identifisere og vurdere de ulike "Go-To-Market "-modeller og strategier for å finne den beste investeringen bilen for din bedrift?
- Bestem strategiske regionale og lokale markedsforhold oppføring alternativer?
- Sikre at dine evner passer lokale markedets behov?
- Unngå dårlige investeringer i Asia ved å anerkjenne tidlige varselsignaler?
- Implementere nøkkelindikatorer for å overvåke virksomheten ytelse i et nytt marked?