Les den offisielle beskrivelsen

I denne utfordrende økonomiske gangen, organisasjonernonprofit vie sin innsats i bestemt eller målrettede områder av markedsføring og fundraising. Dette avanserte programmet vil fokusere på høyt nivå strategier som nonprofit ledere kan bruke for å forbedre sitt image og forbedre sine fundraising.

Dette programmet vil håndtere viktige markedsføring og fundraising konsepter herunder å definere og utforske merkevaren i samfunnet, spiller rollen teknologien i å skaffe midler og utvide en nonprofit anke samt anmodning strategier for dagens givere.

Gjennom disse emnene, vil deltakerne være i stand til å identifisere viktige gjeldende konsepter for å ta tilbake til sine organisasjoner å forbedre den enkelte ressurser og stillinger innenfor merkevaren sin plass.


Hva vil deltakerne lære?

  • Rollen som «Brand Image" spiller i markedsføring av organisasjonen.
  • Markedsføring og anmodning strategier for ulike kategorier og typer givere.
  • En rekke nye måter teknologi kan brukes til å forbedre pengeinnsamling og markedsføring.

Viktige fordeler

  • Hvordan sikre din merkevare er det du vil den skal være i markedet plass.
  • Hvordan å utdanne nye kunder og givere om din merkevare misjon og fundraising mål.
  • Slik strategisk segment givere og lage strategier for dem.
  • Beste markedsføring og fundraising praksis fra andre ideelle organisasjoner

Program undervist i:
Engelsk

Se 43 flere kurs fra Kellogg School of Management at Northwestern University »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 2019
Duration
3 dager
Deltid
Pris
950 USD
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

Sept. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato
Location
Søknadsfrist
Sluttdato