Performance Management Workshop
Convertas
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
5 dager
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 3 995 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Mva for en fem dagers workshop holdt et hotell konferansesenter i Dubai, inkludert Sertifikat, Lunsj og Kaffepauser.
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette kurset tar et grundig syn på å sette de riktige tiltakene for å håndtere medarbeidere, tiltak som hovedsakelig er objektive. Det beskriver også hvordan man skal gjennomføre effektive ytelsesvurderingsmøter og understreker betydningen av coaching som et middel til å forbedre ytelsen.
Kurset kombinerer teoretiske og praktiske metoder for å levere innhold. Deltakerne forventes å spille rollevalueringsmøter og treningsøkter.
Mål
- Definer resultatstyring, mål og ulike ansvarsområder
- Oppgi hovedfasene i en ytelsesbehandlingssyklus og hvordan man håndterer hver for å få de beste resultatene
- Utvikle materielle og immaterielle tiltak av ytelse
- Opprett forretningsbaserte mål, inkludert "SMART" -mål, tiltak og viktige resultatindikatorer (KPIer)
- Definer coaching og list de 5 trinnene for å utføre optimale treningsøkter
- Utfør effektive ytelsesvurderingsmøter
- Identifiser måter å belønne og anerkjenne ansatte på
Hvem skal delta
Teamledere, ledere, forretningspartnere og line mangers som holdes ansvarlige for ytelsen til organisasjonen og dens ansatte.
sertifisering
Convertas er en HR Certification Provider Provider, i Human Resource - International ™ (SPHRi) ™ som støtter HR-fagfolk når det gjelder å oppnå deres potensielle og innhentende (SPHRi) ™ -sertifisering.
moduler
Dag 1: Performance Management
- Definisjon av ytelsesstyring
- Mål for resultatstyring
- Påvirkning av dårlig ytelse på en organisasjon
- Nøkkelbegreper og bruksområder
- Den årlige ytelses syklusen - oversikt
- Ansvar i ytelsesledelse
- Delt ledelsesmodell
- Feil i performance management
Dag 2: Etablere effektive mål
- Cascading visjon, oppdrag og strategier
- Virkningen av kritiske suksessfaktorer på ytelse
- De tre typer ytelseskriterier
- Viktige resultatområder - definisjon og eksempler
- Key Performance Indicators (KPI) - Definisjon og egenskaper - Måleenheter
- Forskjellen mellom mål og mål
- Slå mål i målene 'SMART'-måten
- Måling av semi-tangible faktorer og kompetanser - Behavioral indicators - Ferdighetsnivå
- Bedriftsverdier - deres betydning
Dag 3: Betydningen av coaching
- Hva er coaching?
- Coaching ansvar
- Fordeler med god coaching
- Fokus og formål med coaching
- Viktig coaching ferdigheter
- Fem trinn med coaching for optimal ytelse
- Rollespill: legge til rette for en coaching-økt
Dag 4: Ledende effektive ytelsesvurderinger
- Planlegging av ytelsesvurderinger
- Gjennomføre effektive evalueringsmøter - Begynn møtet - Diskutere evalueringen: En grundig visning - Lukke møtet
- Roller av ledere og ansatte
- Vanlige vurderingsfeil
Dag 5: Oppfølging etter prestasjonsevalueringsmøtet
- Prosent av tid brukt på ytelsesbehandling
- Å anerkjenne god ytelse
- Måter å gjenkjenne ansatte
- Teknikker for ytelsesdiagnose
- Kategorier av ytelsesproblemer og mulige årsaker
- Systemfaktorer versus individuelle faktorer
- Prestasjonsforbedringsplanlegging