Read the Official Description

Om Wiki

Gjennom IPAM Graduate Programs, kan du legge inn en referanseskole med en 34-årig historie i markedsføringsutdanning i Portugal, alltid i forkant av kunnskap, hvor nærhet til bedrifter er en konstant.

Som den første markedsføringsskolen i Portugal har IPAM Porto forsøkt å forutse markedets behov ved å utvikle tverrfaglige programmer som samsvarer med oppdatering og utviklingsbehov hos ledere og ledere.

Utdannet programmer er rettet til personer i et hvilket som helst vitenskapelig område som ønsker å skaffe seg en solid konseptbasert grunnlag innen markedsføring og utstyre seg med verktøyene og de nødvendige ferdighetene til sin anvendelse i forretningspraksis. Fra et synspunkt av faglig karriereutvikling er programmene spesielt strukturert for å gi et nivå av kvalitetstrening som samsvarer med behovene til de som søker en solid karriere innen Markedsføringsstyring i sine ulike aspekter.

I utformingen ble det tatt særlig forsiktighet for å gi studentene et bredt spekter av områder, tilpasse dem til treningspreferanser og de spesifikke behovene til hver. Med et stort og tverrfaglig team av lærere og spesialister, hovedsakelig fra næringslivet, ønsker vi å hjelpe deg med å opprette eller refound din virksomhet / prosjekt / ide og oppfylle din utfordring, basert på ulike undervisnings- og læringsformler.

Viktige fordeler

  1. Deltakerne vil dele forretningsutfordringer presentert av bedriftsledere og bidra til deres løsning. »Ferdighetstennelse
  2. De vil løse forretningsmessige utfordringer, presentere forslag stivnet av teoretisk kunnskap, kombinert med kritisk intelligens og emosjonell evne. »Kreativ endring
  3. De vil få erfaring med lærere fra store virksomhetsgrupper og innovative bedrifter. »Erfaringsmetode
  4. Å absorbere teknisk-vitenskapelig kunnskap om forskerprofessorer. »Kunnskapssynergi
  5. Nåværende eksterne enheter og potensielle forretningspartnere

mottakere

  • Markedsførings- og salgsforvaltere, som søker å få kompetanse til å stige opp på en kvalifisert måte til lederstillinger.
  • Profesjonelle relaterte til produktstyring, salg, kommunikasjon, reklame, PR, ettersalgsservice og kundesupport, blant annet, som er eller har til hensikt å være direkte forbundet med markedet og til sluttkunder / forbrukere.
  • Ledere, gründere og liberale fagfolk som ønsker å utvikle en markedsstilling som øker tilknytningen av virksomheten til målmarkedet og utvider antall og verdi av muligheter.

Studieplan

modul

fakultet

Summit Marketing Management

Hugo Ribeiro da Silva

Markedsføringsledelse i global og digital alder

Pedro Rodrigues

Strategisk Markedsføring

Tiago Gouveia

Forbrukerutvikling og oppførsel i den digitale tidsalder

Mafalda Ferreira

B2B2C B2B Operational Management

Rui Dias

Branding 4.0: Brand Applied Management i Digital Age

Paula Risked

Digital Marketing Strategy og Business Transformation

Pedro Rodrigues

Ledelse av kommersielle lag og salgsprosesser

Pedro Aguiar

Optimalisering av "Kunde livstid verdi"

James Fleming

Markedsføring Intelligens

Hugo Ribeiro da Silva

Markedsføringsinformasjonssystemer og CRM

Joaquim Dias

Markedsføring og små og mellomstore bedrifter "Leverandører" eller "Kunder" POV (synspunkt)

Miguel Correia

Bedrift 4.0: e-handel og fremtiden for detaljhandel

James Fleming

Integrert markedsføringsplan

Nunes Carneiro

Program taught in:
Portugisisk

See 6 more programs offered by IPAM »

Last updated August 7, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Okt. 2019
Duration
9 måneder
Deltid
Deadline
By locations
By date
Startdato
Okt. 2019
Sluttdato
Application deadline

Okt. 2019

Location
Application deadline
Sluttdato