Read the Official Description

Kursoversikt

En av de viktigste aspektene av enhver bedrift er kundeservice. For å sikre gjenta kunder trenger en bedrift stab med nødvendig kompetanse, kunnskap og evne til å levere utmerket kundeservice. Dette kurset er laget for å gi deltakerne den kunnskapen, kompetansen og kompetansen som gir utmerket kundeservice i alle avdelinger i en bedrift. Dette vil forbedre utsiktene for å skaffe seg arbeid i enhver bransje.

Etter vellykket gjennomføring vil du ha oppnådd et svært verdifull enkelt fagdiplom. Dette sertifikatet kombinert med andre priser kan føre til universitetets oppføring til første eller andre år. Indehavere av denne fullstendig akkrediterte kvalifikasjonen øker sjansene for sysselsetting og forfremmelse i en relatert sektor.

Kundeservicemodulene er utformet for å fokusere på nøkkelteknikker og strategier som sikrer at en bedrift konsekvent leverer ekspertise til sine kunder.

  • Hva er kundeservice
  • Utfordringer av kundeservice
  • Problemløsning
  • Strategi og formulering av en plan for suksess
  • Myndiggjøring
  • Kommunikasjon i kundeservice
  • Håndtering av utfordrende kunder
  • Motivasjon
  • Ledelse i kundeservice
  • Kundeoppbevaring og måling av tilfredsstillelse
  • Teknologi og kundeservice
  • Excellence i kundeservice

Inntakskrav

  • Søkere må ha forlatt sertifikat, LCA eller tilsvarende.
  • Indehavere av en QQI Level 4 Award er også berettiget til å søke.
  • Eldre elever (over 23) kan være unntatt fra ovennevnte faglige krav.
  • I tillegg må søkere gjennomføre et intervju
  • Finansiering tilgjengelig for mottakere av sosial velferd
  • IELTS nivå 6 anbefales for dette kurset
Program taught in:
Engelsk

See 8 more programs offered by Birchwater Education »

Last updated April 20, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Jan. 2020
Duration
10 uker
Deltid
Pris
450 EUR
Deadline
By locations
By date
Startdato
Jan. 2020
Sluttdato
Application deadline

Jan. 2020

Location
Application deadline
Sluttdato