Read the Official Description

Kursoversikt

Markedsføringsledelsen analyserer og undersøker ulike aspekter av forbrukeradferd, inkludert målmarkeder, reklame og salgsfremmende strategier. Studentene lærer å identifisere forbrukernes behov og trender gjennom å forstå forbrukeradferd, inkludert pris- og prisstrategier.

Etter vellykket gjennomføring vil du ha oppnådd et svært verdifull enkelt fagdiplom. Dette sertifikatet kombinert med andre priser kan føre til universitetets oppføring til første eller andre år. Indehavere av denne fullstendig akkrediterte kvalifikasjonen øker sjansene for sysselsetting og forfremmelse i en relatert sektor.

Markedsføringsledelse

  • Den kritiske rollen som markedsføring i organisasjoner og samfunn
  • Legg grunnlaget gjennom strategisk planlegging
  • Administrere markedsføringsprosessen og markedsføringsplanlegging

Analysere markedsføringsmuligheter

  • Markedsføringsinformasjonssystemer og markedsundersøkelser
  • Analysere markedsmiljøet
  • Analysere forbrukermarkeder og kjøperadferd
  • Analysere forretningsmarkeder og organisatorisk kjøpsadferd
  • Analysere konkurrenter

Forskning og valg av målmarkeder

  • Måle og forutse markedets etterspørsel
  • Identifisere markedssegmentering og velge målmarkeder

Design Marketing Strategies

  • Markedsføringsstrategier for å differensiere og posisjonere markedsbudet
  • Utvikling, testing og lansering av nye produkter og tjenester
  • Administrere produkter gjennom produktets livssyklus
  • Beslutning om internasjonal markedsinngang
  • Tilgangsmetoder
  • Internasjonale markedsføringsprogrammer

Planlegging Markedsføringsprogrammer

  • Administrere produktlinjer, merker og emballasje
  • Administrere servicevirksomhet og tilleggstjenester
  • Utforme prisstrategier og programmer
  • Velge og administrere markedsføringskanaler
  • Administrere detaljhandel og grossist
  • Utforme kommunikasjonsstrategier og kampanjer
  • Utforme effektive annonseringsprogrammer
  • Designe direkte markedsføring, salgsfremmende og PR-programmer
  • Administrere salgsstyrken
  • Administrere direkte markedsføringsoperasjoner
  • Implementere markedsføringsprogrammer
  • Styring av markedsføringsaktiviteter

Inntakskrav

  • Søkere må ha forlatt sertifikat, LCA eller tilsvarende.
  • Indehavere av en QQI Level 4 Award er også berettiget til å søke.
  • Eldre elever (over 23) kan være unntatt fra ovennevnte faglige krav.
  • I tillegg må søkere gjennomføre et intervju
  • Finansiering tilgjengelig for mottakere av sosial velferd
Program taught in:
Engelsk

See 8 more programs offered by Birchwater Education »

Last updated April 20, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Jan. 2020
Duration
10 uker
Deltid
Pris
450 EUR
Deadline
By locations
By date
Startdato
Jan. 2020
Sluttdato
Application deadline

Jan. 2020

Location
Application deadline
Sluttdato