Salg og markedsføring, Universitetet 1. og 2. år (nivå 4 og 5)
Kingsgate International College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 8 500 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Nivå 4 og nivå 5 kurs sammen: £ 8500 online studie, £ 12000 for studium på campus; Enkeltnivå: £ 5400 for online studie, £ 9000 på campusstudie
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Gradsnivå 4 (salg og markedsføring) og nivå 5 (utvidet diplom i ledelse) er et 240 studiepoeng kurs designet for å spore studenter til det siste året av en tilknyttet lavere grad i salg og markedsføring, som enten kan fullføres i Storbritannia universitet på campus eller via fjernundervisning.
Nivå 4-modulene og oppdragene til dette kurset tilsvarer det første året av en universitetsgrad og nivå 5-modulene og oppdragene tilsvarer det andre året av en universitetsgrad.
Dette kurset består av 10 nivå 4-moduler (120 studiepoeng) og 10 nivå 5-moduler (120 studiepoeng), hvert nivå inkluderer også 10 skriftlige oppgaver. Hvis en student bestemmer seg for å bare studere på nivå 4, vil de motta 120 studiepoeng og kan søke om fritak fra det første året på et universitetskurs.
Hver modul består av ca. 40 guidede læretimer materiale med ytterligere 30-50 timer valgfritt læringsmateriale. Disse materialene omfatter anbefalte øvelser, anbefalte avlesninger og internettressurser.
Hvordan blir jeg vurdert?
Vurdering ved Kingsgate International Colleg e er en veldig grei prosess:
- Etter at du har fullført en online modul, vil du ha en online vurdering å fullføre. Denne vurderingen inneholder 30 flervalgsspørsmål. Du får en time til å fullføre disse spørsmålene som blir besvart i sett på fem, så du får god tid til å gjennomgå og redigere svarene dine. Etter en time vil testen automatisk gå ut.
- Etter at du har fullført testen, vil resultatene dine vises umiddelbart. Hvis du har bestått, vil du motta et ferdigattest. Hvis du ikke klarte å motta, vil du motta et varsel om en "referere" der du blir fortalt hvordan du tar en modulvurdering på nytt til en pris av £ 30. Du kan fullføre disse modulene i ditt eget tempo, da det ikke er noen frist for å fullføre kurset.
- Når de elektroniske modulene er fullført, vil du kunne ta de endelige skriftlige oppgavene, levert av Kingsgate International College , som tester din kunnskap og forståelse av modulene. Etter vellykket gjennomføring av disse åtte oppgavene, vil du motta vitnemålet ditt (fra den tildelende organisasjonen).
- Du vil da være kvalifisert til å søke om progresjon til et påfyllingskurs gjennom et anerkjent britisk universitet på campus eller ved fjernundervisning .
Kursavgifter
Gebyret for å melde deg på nivå 4 og nivå 5-kursene sammen er £ 8500 for online studie eller £ 12000 for campusstudier . Alternativt kan studentene melde seg på et enkelt nivå (nivå 4 eller 5) for £ 5400 online studie eller £ 9000 campus studie hver .
Studentene kan foreta betaling ved hjelp av en av følgende metoder:
- Kreditt- eller debetkort
- Bankoverføring
- Interessefrie månedlige avdrag
- Paypal
- Western Union
Hva er inkludert i kostnadene for kurset mitt?
- Alt kursmateriale, inkludert elektroniske moduler og skriftlige oppgaver.
- Personlig veilederstøtte med 1-2-1 Skype-økter
- Dedikert studentstøtte
- Tilgang til et online Social Learning forum
- Oppdragsmerking og tilbakemelding
- GRATIS NUS Ekstra kort verdt £ 12,00
- GRATIS Bærbar PC
- Gratis CV Skrivehjelp ved gjennomføring av kurset.
Universitetet på topp
Hvis du bestemmer deg for å fylle opp en fullstendig lavere grad gjennom et akkreditert britisk universitet, er kostnadene listet opp nedenfor. Vær oppmerksom på at kostnadene nedenfor kun gjelder fjernundervisning / online. Du har muligheten til å fullføre på campus, kostnadene vil variere avhengig av hvilket universitet du valgte å fullføre det siste året på.
Northampton University
- BA (Hons) i Business and Management Top-up - £ 3800
- BSc (Hons) i internasjonal regnskapsfylling - £ 3800
University of Derby
- Undergraduate Up to BA - £ 4400
University of Worcester
- BA (Hons) Bedriftsøkonomisk sluttårsoppgave - £ 4000
University of Sunderland - On-Campus
- BA (Hons) Business and Management (Year 3) - £ 9250
Coventry University
- BA (Hons) Top-up - Progresjon fra ATHE Level 5 Utvidet Diplom i Management, avgift £ 9,560
University of Bolton
- BA (Hons) Top-up, avgift £ 10 250, varighet 2 semestre
New Buckinghamshire University
- BA (Hons) Top-up, avgift £ 3000
Southern Cross University
- Bachelor of Business.
- Bachelor i bedriftsøkonomi.
- Bachelor of Business i konvensjon og hendelsesledelse.
Er jeg kvalifisert for dette programmet?
For å melde deg på nivå 4-kurset, må du være minst 18 år og ha full videregående utdanning. Før du registrerer deg på nivå 5-kurset, må du ha oppnådd nivå 4 eller tilsvarende.
Nivå 4-modul
Bedriftsmiljøet
Hva kommer til å tenke når du tenker på ordet "miljø"? Du tenker sannsynligvis på omgivelsene og forholdene og påvirkningene i omgivelsene. Tilsvarende refererer bedriftsmiljøet til en organisasjons omgivelser - dens ytre omgivelser, så vel som dens interne omgivelser.
Kunder og kundeservice
Denne modulen starter ved å se på kunder og hvordan de tar beslutninger om sine kjøp. Hvilke faktorer tenker de på når man kjøper en sjokoladebar, grønnsaker, en bok, et kjøleskap eller et hus? Hvordan bestemmer bedriften hvilket selskap som skal bruke når man kjøper et nytt datasystem? Før du kan begynne å markedsføre for folk, må du ha noen klare ideer om hvordan de tenker, og forstå egenskapene og fordelene de leter etter.
Marketing Mix
I markedsføring står et selskap overfor to typer variabler. For det første er det variablene knyttet til det ytre miljøet; miljøet rundt organisasjonen som består av makromiljøet (det brede miljøet som består av politiske, økonomiske, sosiokulturelle, teknologiske dimensjoner) og mikromiljøet (konkurransestrukturen i bransjen selskapet opererer i). Et selskap har ingen direkte kontroll over disse eksterne variablene. Det andre settet med variabler inneholder driftsvariabler; faktorer som et selskap har full kontroll over.
Markedsføring og salg planlegging
Markedsføring og salg er grunnleggende for virksomheten, uansett sektor. I privat sektor aksepteres det at markedsføring og salgsplanlegging er avgjørende for å oppnå lønnsomhet og markedssuksess. I offentlig sektor og i veldedighetssektoren er fokuset ikke på å tjene penger, men på kundetilfredshet (eller mer generelt). Markedsføring spiller i økende grad en nøkkelrolle i den ideelle organisasjonen for å skape bevissthet om problemer og fremme årsaker, og tar perspektivet til ikke bare kunder (mottakere), men også givere.
IT i Business
Det er klare bevis for at informasjonsteknologi gir et konkurransefortrinn, uansett hvilken virksomhetssfære en organisasjon driver den.
For å få en fordel, må ledere vite hvordan IT kan brukes i interne og eksterne prosesser for å levere bedre verdi til sluttkunden.
Administrere og bruke markedsføring
Denne modulen vil gi deg en omfattende introduksjon til markedsføring. Det er ment å være relevant for ledelse og drift av organisasjoner i mange forskjellige områder av økonomien, inkludert de som ikke opererer for profitt.
Kunder og deres behov
Målet med moderne markedsføring er å identifisere og deretter tilfredsstille hver kundes behov og ønsker. Dette gjøres ofte ved å bygge relasjoner med kunder og bruke disse relasjonene til å skape toveiskommunikasjon mellom de to partene. Kunden kommuniserer sine preferanser, og virksomheten kommuniserer informasjon om produkter som vil tilfredsstille kundens behov og ønsker.
E-markedsføringskommunikasjon
Suksessen til World Wide Web og spredning av Internett og tilhørende teknologier har revolusjonert måten organisasjoner utfører sin virksomhet på. Den mest åpenbare forandringen har vært støtten som tilbys gjennom teknologi til en rekke tradisjonelle operasjoner, som salg, kommunikasjon, kundeservice og markedsføring.
Høy ytelse Salg
En organisasjon er vellykket avhengig av en rekke faktorer, inkludert driften, markedsføringsstrategien, human resource management og salg. En av de vanligste kriteriene som brukes for å vurdere organisasjonens suksess, er salgsvolum. Dette er en indikasjon på at organisasjonen klarer å opprettholde sine eksisterende kunder, men også tiltrekke interesse etterfulgt av salg fra nye markeder.
Markeds strategi
Hvordan utvikler organisasjoner seg strategier i et komplekst markedsmiljø? Hvordan vurderer de muligheter og trusler? Hvilke markeder og segmenter målretter de og hvorfor? Hvilke markedsposisjoner spiller for en organisasjons styrker? Hvilken produktportefølje skal opprettholdes for langsiktig verdi? Dette er noen av spørsmålene vi skal ta opp.
Nivå 5-modul
Entrepreneurial Manager
Hva er en Entreprenør? Undersøke ferdigheter og kvaliteter i entreprenørskap.
Organisasjonsstrukturer
Hvorfor er organisasjoner strukturert slik de er? Hva bestemmer den optimale strukturen, og hvordan skiller den seg mellom organisasjoner? I denne modulen skal elevene se på de mange modellene og teoriene som utgjør organisasjonsstrukturen.
Praktisk regnskapsanalyse
Elevene skal gjennomføre øvelser i kontoer gjennom denne modulen for å forstå hva de forteller oss og hvilke handlinger som analysen kan utfalle.
Forretningsplanlegging og målinnstilling
Hva er virksomheten som prøver å oppnå? Hva skal det gjøre? Hvordan vil det gjøre det? Denne modulen fokuserer på opprettelse av klare mål og klare planer for å oppnå et klart mål.
Politikk og næringsliv
Politikkens innvirkning på næringslivet og hvordan det kan hjelpe eller hindre virksomheten. Denne modulen lærer elever om økonomisk påvirkning, eksport og statlig støtte.
Business lov
Utforsk de lovbestemte ansvarene til ledere ettersom elever ser på juridiske forhold til forretnings- og bedriftsledere.
Administrere i dagens verden
Bedrift i den moderne verden. Denne modulen fokuserer på styring og likestilling som et middel for å gjøre det riktig i bedriften.
Performance Management
Forstå hvordan menneskene dine og bedriften din kontinuerlig kan forbedre seg, vil elevene vurdere belønningsstrukturer, CPD, trening og utvikling for å sikre høy ytelse i virksomheten.
Markedsføring og salgsplanlegging
Elevene vil analysere hvordan markeder, kunder, konkurrenter og produkter kan komme sammen i en sammenhengende plan.
Kvantitative ferdigheter
Etter vellykket gjennomføring av denne modulen vil elevene ha kunnskaper om numeriske øvelser og forstå deres bruk innenfor konteksten av virksomheten. ATHE Level 4/5 Extended Diploma in Management har 10 moduler og 8 skriftlige oppgaver på hvert nivå. Etter at modulene er gjennomført, får studentene tilgang til oppgavene. Oppgavene er ca 3000-5000 ord hver. Studentene får støtte på modulene og oppgavene via 'Tutor'-delen av læringsplattformen.
Karrierevei
Vellykket gjennomføring av grunnnivå 4 (Salg og markedsføring) og nivå 5 (utvidet eksamensbevis i ledelse) og siste år av et akkreditert grunnutdanningsprogram vil gi studentene de rette legitimasjonene til å fortsette og søke jobb i markedsføring, salg, menneske ressurser, ledelse eller forretningsrådgivning.
Hvor lang tid vil det ta?
Elevene kan lære i et tempo som passer dem. Det er ingen tidsbegrensninger eller frister med KIC. Elevene kan når som helst studere modulene i hvilken som helst rekkefølge.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Sales Diploma
- Online