Les den offisielle beskrivelsen

Selge på verdi (og ikke på pris) - Å oppnå og oppholde High Performance Salg

Dette seminaret presenterer et alternativ til å konkurrere på pris - det vil hjelpe deg å lage et rammeverk som fokuserer på å identifisere og salg verdi i løpet av salgsprosessen.


Identifisere og salg verdi i løpet av salgsprosessen

I et svært konkurransepreget salg miljøet, tendensen konkurrere på pris legger økt press på marginer og lønnsomhet. Altfor ofte, selgere finner det vanskelig å skille sine selskaper fra konkurrenter på noen måte, men pris - men pris-kutting er en tapende forslag. Dette dilemmaet blir møtt av alle typer virksomhet - enten selge avanserte high-tech produkter, immaterielle tjenester, eller individuelle / vare produkter.

Dette seminaret presenterer et alternativ til å konkurrere på pris. Det tilbyr i stedet, et rammeverk for å identifisere og selge verdi i løpet av salgsprosessen. Forstå dette vil hjelpe deg utvide salget porteføljen, skape en større grad av lojalitet fra eksisterende kunder, og etablere teknikker som eliminerer behovet for å kutte prisene.


Hvem bør delta

Dette programmet er ment for salg personer med to eller flere års salgserfaring og vil særlig fordel dem i følgende funksjoner:

- Salg Professionals
- Salgsrepresentanter
- Account Executives
- Salgsledelsen


Viktige fordeler

- Utvikle en grundig forståelse av hvordan å skape verdier i salgsprosessen
- Utvikle unike kunde val ue forslag
- Bli et salg profesjonell som økonomisk beviser verdi
- Utforsk hvordan bygge eller forbedre kundelojalitet
- Lær å forhandle med verdi versus pris


Se 9 flere kurs fra Cox School of Business, Southern Methodist University »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Sept. 2019
Duration
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

Sept. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato