Seminar på import og eksport

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Seminar på import og eksport

Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial)

Varighet 60 timer

Overordnet målsetting:

Deltakeren vil være i stand til å utforme prosesser for markedsføring, internasjonal logistikk og distribusjon, som lar deltakerne til å generere konkurransefortrinn og dermed høyere produksjonsnivå og passende nivåer av posisjonering globale markeder.

nytte:

Hans utpreget praktisk anvendelse, herunder spørsmål knyttet til strategiske allianser, internasjonale økonomistyring, internasjonal forhandling.

Rettet mot:

  • Styremedlemmer, ledere eller ansatte: Utenrikshandelen, importere, eksportere handel, logistikk, distribusjon, internasjonal innkjøp, transport, internasjonal, internasjonal finans, tollvesen, prosjekter; offentlige tjenestemenn med internasjonal operasjon.
  • Gründere eller ledere av selskaper som er involvert i handel praksis eller internasjonal virksomhet.

forutsetning:

fullført bachelor

innhold:

Modul 1 Konkurransefortrinn og prising

Deltakerne vil lære hva som kjennetegner den internasjonale økonomien for å identifisere og vurdere hvilke faktorer som bør vurderes for å konkurrere i det globale markedet og prisdannelsen å finne det beste tilbudet for å konkurrere ordentlig både i hjemmemarkedet og den eksterne .

agenda

  1. Globalisering: Utfordringer og muligheter for meksikanske bedrifter
  2. Internasjonal økonomisk regionalisering
  3. Frihandel og dens betydning for Mexico
  4. Utvikling og konsolidering av konkurransefortrinn
  5. Koster modell koster
  6. Prismodellen for tilbud

Modul Life: 10 timer

Modul 2 International Negotiation

Deltakeren vil forhandle og virtuelle handelsavtaler sine selskaper, ved hjelp av metoder og verktøy forhandlinger.

agenda

  1. Introduksjon til forhandlinger
  2. Typer av forhandlinger
  3. Stadier av forhandlinger
  4. Konflikter i forhandlinger
  5. lønnsforhandlinger chips

Modul Life: 10 timer

Modul 3 Global Marketing

Analysere de viktigste mekanismene for bedriftens posisjonering i internasjonale markeder, gjennom evaluering av moderne markedsføring teknikker.

agenda

  1. Markedsføring og informasjonssamfunnet
  2. globale forbrukere
  3. strategisk planlegging og fastsetting av konkurransefortrinn
  4. Selection Matrix internasjonale markeder
  5. Den internasjonale markedsplan
  6. suksesshistorier

Modul Life: 10 timer

Modul 4 Rettslige rammer av utenlandsk handel og tollregler

Deltakerne skal kjenne ulike, både meksikanske og internasjonale reguleringsmekanismer som styrer utenrikshandel.

agenda

  1. nasjonale rettslige rammer for utenrikshandel og internasjonal handel
  2. klassifiseringen (tariff- og ikke-tollbarrierer)
  3. internasjonal rekruttering
  4. Opprinnelsesregler og særbehandling
  5. Urettferdige handelspraksis (dumping, subsidier og beskyttelsestiltak)
  6. Tvisteløsningsmekanismer i internasjonal handel

Modul Life: 10 timer

Internasjonal logistikk Modul 5

Deltakerne vil diskutere de ulike stadiene som er gjort i planleggingen av internasjonal logistikk for å unngå risikoen involvert i prosessen av internasjonal handel.

agenda

  • 1. Elementer i internasjonal logistikk
  • 1.1. Analyse av sortering, pakking, emballering og merking
  • 2. Produktstyring planlegging
  • 3. Kriterier for valg av transport
  • 4. utstillinger

Modul Life: 10 timer

Modul 6 Betaling og International Finance

Deltakerne vil diskutere ulike mekanismer for overføring av penger i verden, slik at deltakerne vurdere fordeler og ulemper ved hver; og forvaltning av internasjonal finans og bruk av nye finansielle instrumenter.

agenda

  1. Indirekte former for betaling
  2. Mekanismer av direkte utbetalinger
  3. Kredittkorttransaksjoner
  4. Bestemmelse og projeksjon typer endringer
  5. Besluttsomhet og projeksjoner av internasjonale renter
  6. Internasjonale pengemarkedet
  7. Internasjonale kapitalmarkeder og store indeksene
  8. derivatmarkedet

Modul Life: 10 timer

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk


Sist oppdatert February 14, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Mars 2019
Juli 2019
Duration
Varighet
60 timer
Deltid
Heltidsstudier
Price
Pris
27,040 MXN
Information
Deadline
Locations
Mexico - Zapopan, Jalisco
Studiestart : Mars 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mexico - Monterrey, Nuevo Leon
Studiestart : Mars 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mexico - Oaxaca, Oaxaca
Studiestart : Juli 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mexico - Santiago de Querétaro, Querétaro
Studiestart : Mars 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Mars 2019
Mexico - Monterrey, Nuevo Leon
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mexico - Zapopan, Jalisco
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mexico - Santiago de Querétaro, Querétaro
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Juli 2019
Mexico - Oaxaca, Oaxaca
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen