Sertifikat i salg og ledelse
ISB International School Of Business Dublin
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dublin, Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 semester
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette programmet er laget for undergraduate økonomistudenter som har en spesiell interesse innen områdene salg, forhandling og ledelse. Dette er en studie i utlandet program for en varighet på tre måneder. Studentene lærer relevant kompetanse og teorier i en flerkulturell kontekst. De bygger også på tidligere kunnskap om markedsføring, kommunikasjon og økonomi.
QQI (HETAC) validert - nivå 6 spesielle formål Award
- Marketing Communications
- Salgsledelse
- Ledelse og Organisasjoner
- Sosiale og økonomiske aspekter av Irland
- Kommunikasjonsferdigheter
- Salg og forhandling Prosjekt
Marketing Communications
Målet med denne modulen er å gi internasjonale studenter til å søke en bred forståelse av teori og praksis av markedskommunikasjon til en utenlandsk arbeidsmiljø.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Forklare prinsippene for markedsføring og rollen og anvendelser av kommunikasjon i markedsmiksen
- Identifisere viktige komponenter i markedskommunikasjon planprosessen
- Forklar rolle og viktige funksjoner av ulike markedskommunikasjon metoder
- Diskuter nasjonale og internasjonale case-studier
- Tolke forskningsdata og oppsøke kommunikasjonsløsninger for å oppnå målene
- Lag en markedskommunikasjon plan ved hjelp av en passende ramme og tilfredsstille et sett av kommunikasjonsmålene
- Beskriv rollen til markedsføringsmiks i sammenheng med markedskommunikasjon
- Demonstrere ferdigheter i konseptuell analyse og presentasjon gjennom deltakelse i et gruppeprosjekt
Salgsledelse
Målet med denne modulen er å gi internasjonale studenter til å søke en bred forståelse av teori og praksis av salgsledelse og personlig salg til en utenlandsk arbeidsmiljø.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne
- Beskriv opprinnelsen til salgsledelse og dens forhold til markedsføring
- Drøft hvordan prinsippene for salgsledelse påvirker salgssjefer på en dag til dag basis
- Vurdere roller og ansvar for omfanget av salgsfunksjoner
- Evaluere effekten av markedsmiksen og produktets levetid på teknikker som brukes i salg
- Gjennomføre en rekke pre-sales møte forberedelse teknikker
- Påfør i praksis de teoretiske aspekter av personlig salgsprosessen
- Har du en innsikt i den irske salgsledelse miljø
Ledelse og Organisasjoner
Målet med denne modulen er å gjøre internasjonale elever med teori, prinsipper, praksis, roller og funksjoner for ledelse og organisasjoner i den irske forretningsmiljø.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Identifisere ulike definisjoner og teorier om ledelse, erkjenner sine spissfindigheter og setter pris på deres historiske utvikling og de grunnleggende av deres bedrifts gjennomføring.
- Label, beskrive og bruke verktøy som Pestel og SWOT analyse, Porters Five Forces and Value / Forsyningskjedekonsepter.
- Definere og diskutere, ved hjelp av tydelige bedriftens eksempler, nøkkel ledelse disipliner som: organisatoriske strukturer og kultur, ledelse, team-arbeid, etikk og samfunnsansvar, beslutningsprosesser og konfliktløsning.
- Forklar hvordan gjennomføringen av tradisjonelle lederfunksjoner, verktøy og disipliner er påvirket av organisasjonsstruktur, kultur og interne og eksterne miljøer.
Sosiale og økonomiske aspekter av Irland
Denne modulen er laget for å informere og forbedre den sosio-kulturelle forståelse av Irland av internasjonale elever, og å gjøre dem i stand til å bruke standard økonomiske verktøy for å utforske og evaluere grunnleggende aspekter av den irske økonomien.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Diskuter sosio-kulturelle, politiske og økonomiske dimensjonene av moderne Irland, identifisere likheter og kontraster med eleven hjemland
- Identifisere de viktigste sivilisasjoner, påvirkninger og hendelser som har formet samfunnet, politikk og økonomi av moderne Irland
- Forklare opprinnelsen til konflikten i Nord-Irland og utviklingen siden 1990-tallet
- Forklare rollen til det irske språket i moderne Irland, og vurdere årsakene til sin fallende bruk
- Forklar standard verktøy som brukes av økonomer for å analysere visse aspekter av en nasjonal økonomi, og utforske sin anvendbarhet til aspekter av den irske økonomien
- Drøfte årsaker til og konsekvenser av Irlands opphav til økonomiske prominence som en Celtic Tiger økonomi og dens påfølgende krasj
- Undersøke og drøfte sentrale moderne problemstillinger og muligheter i forhold til irsk sosial og økonomisk politikk
Business Communications Skills
Målet med denne modulen er å gi internasjonale studenter til å kommunisere på engelsk med klarhet og myndighet, bruke skriftlig, elektronisk, verbal og ikke-verbal kommunikasjon ferdigheter i en rekke forretninger innstillinger og situasjoner.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Utvikle en forståelse av prinsippene for effektiv kommunikasjon gjennom teoretiske og praktiske anvendelser av det engelske språket til forretningskommunikasjon
- Vurdere primære ikke-akademiske virksomheten orienterte tekster og uavhengig generere en målt og artikulert svar
- Lag, manus og leverer et publikum fokusert virksomhet presentasjon, ved hjelp av egnede vokabular, grafer, diagrammer og andre visuelle / elektroniske hjelpemidler
- Kommunisere klart og konsist i skriftlig forretningsengelsk, observere relevante layout, konvensjoner og stiler av e-post, brev, rapporter og salgsfremmende brosjyrer
- Kommunisere hensiktsmessig og overbevisende i muntlig engelsk, blant annet i diskusjons, debatt, intervjuer, møter og forhandlinger
- Skille mellom ulike språklige registre i en bedrift sammenheng (formell og uformell, improvisert) for planlagte og un-spådde livaktige forretningsscenarier som business forhandlinger og mock produkt pitching
- Kommunisere effektivt i et team
Salg og forhandling Prosjekt
Denne modulen er laget for å danne en hjørnestein som forenkler elever i å konsolidere de viktigste tråder av Sales and Management program i en integrerende salg forhandling prosjektet.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Arbeid som en del av et internasjonalt team i et fremmed forretningsmiljø.
- Gjennomføre omfattende markedsanalyse og basere ledelsesmessige beslutninger på funnene.
- Identifisere og bruke tverrfaglig relevans læring oppnås i de andre salg og ledelse moduler.
- Generere et kulturelt og kommersielt passende kjøper-selger forhold.
- Forskning, design og produserer industristandard salgsstøttedokumenter.
- Utarbeide og levere en interaktiv salg forhandling som tar for hver fase av personlig salgsprosessen.