Strategisk Total Quality Management

London Business Training & Consulting

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Strategisk Total Quality Management

London Business Training & Consulting

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: OPM106
  • Varighet: 2 uker
  • Avgift: £ 4075

Kursplan

Ledelsens rolle i TQM

  • Behovet for toppledere å bli involvert i TQM
  • Hvilke ledere må vite om TQM
  • Hva ledere må gjøre med TQM
  • Mellomstyrernes rolle
  • Førstegangslederes rolle

Innføringen av TQM

  • Endring og kontinuerlig forbedring
  • Forces for change
  • Hvordan starter bedriftene?
  • Tilnærminger til TQM

Et rammeverk for innføring av TQM

  • organisering
  • Systemer og teknikker
  • Måling og tilbakemelding
  • Endre kulturen
  • Bruk av rammen

Nivåer av TQM-vedtak

  • Nivå 1 - ubegrenset
  • Nivå 2 - drifters
  • Nivå 3 - verktøy-pushers
  • Nivå 4 - forbedrer
  • Nivå 5 - prisvinnere
  • Nivå 6 - verdensklasse

Opprettholde TQM

  • TQM vedvarende revisjonsverktøy: utvikling og metodikk
  • Kategori 1 - internt / eksternt miljø
  • Kategori 2 - ledelsesstil
  • Kategori 3 - retningslinjer
  • Kategori 4 - organisasjonsstruktur
  • Kategori 5 - Forandringsprosess

Policy Deployment

  • Hva er policyutplassering?
  • Politikkutplasseringsprosessen
  • En kontroll-reflektere-forbedre-gransking-pass (CRISP)
  • Tilnærming til politikkutplassering

Kvalitetskostnad

  • Kategorisering av kvalitetskostnader
  • Samle kvalitetskostnader
  • Noen kostnadsaspekter av produksjonsindustrien
  • Rapportering av kvalitetskostnader
  • Bruk av kvalitetskostnader

Managing People

  • QM og ledelsen av mennesker
  • HR politikk og praksis
  • Medarbeiderens engasjement
  • Organisasjonskultur
  • Integrering

Administrere tjenestekvalitet

  • Tjenestemiljøet
  • Definere tjenestekvalitet
  • Personellens rolle i
    leveringstjeneste
  • Leveringstjeneste

Leverandørutvikling

  • Langsiktig utstedelse av partnerskap
  • Barrierer for å utvikle partnerskap
  • Vilkår for partnerskap
  • Problemene som skal vurderes i partnerskap
  • Prosessen med partnerskap
  • Potensielle vanskeligheter ved å drive partnerskap

Målgruppe

Dette totale kvalitetsledelseskurset er egnet for:

  • Sjefoffiserer, styremedlemmer og instituttleder som ønsker å spille en større rolle i å bestemme kvalitetspolitikken i sine organisasjoner.
  • Ledende ansatte som ønsker å skape den strategiske dialogen, organisasjonsmiljøet, atmosfæren, verdiene og atferden der total kvalitetsstyring (TQM) kan oppnå sitt potensiale.
  • De som ønsker å skape en organisasjonskultur der hver person i hver avdeling er fullt forpliktet til å forbedre sin egen ytelse og er dedikert til å tilfredsstille deres interne kunders behov og fremtidige forventninger.
  • Midt- og førstelinjestyring som ønsker å spille en nøkkelrolle i å sette prinsippene for TQM på plass i den skarpe enden av organisasjonen.
  • industri
  • Ledelseskonsulenter

Læringsutbytte

Etter ferdigstillelse av denne kvalitetskursen vil du kunne forstå:

  • De viktigste årsakene til at ledelsen bør bli personlig involvert i TQM - hva de trenger å vite om TQM og hva de trenger å gjøre når det gjelder handlinger.
  • Rollen som mellomledd og første ledelse er nøkkelen til å sette opp prinsippene for TQM, og de aktivitetene de trenger for å bli involvert i.
  • Endre og kontinuerlig forbedring.
  • Hvordan forbedringsprosessen utløses.
  • En rekke tilnærminger som kan følges i introduksjonen av TQM.
  • Strukturen av et rammeverk for å bistå med introduksjonen av TQM.
  • Seks nivåer av TQM-adopsjon som kan brukes som et internt tiltak ved hvilke organisasjoner som kan sammenligne deres stående, og som hjelper dem med å vurdere deres ytelse.
  • Noen av de typiske problemene ved å opprettholde TQM.
  • Et revisjonsverktøy hvor organisasjoner kan vurdere om de opplever de faktorene som kan ha en negativ innvirkning på bærekraftigheten til TQM.
  • Historien og konseptet med politikkutvikling.
  • En policy implementeringsmodell som gjør det mulig for en organisasjon å på en effektiv måte distribuere sin visjon, oppdrag, mål, mål, mål og midler.
  • Hvorfor kvalitetskostnader er viktige for ledelsen.
  • Hvordan identifisere, samle, analysere, rapportere og bruke kvalitetskostnader til beste fordel.
  • De typiske fallgruvene i kvalitetsprisinnsamling.
  • Behovet for å vurdere "soft-aspects" av TQM.
  • Nøkkelrollen som HR-funksjonen kan spille i utviklingen og suksessen til TQM.
  • Konsekvensene for servicekvalitet i et skiftende forretningsmiljø.
  • Kjennetegn ved service, servicekvalitet GAP-modellen, dimensjoner og determinanter for service- og tjenestemøter og serviceleveranser og personellrollen.
  • Betydningen og rollen i leverandørutvikling i TQM og behovet for å utvikle langsiktige samarbeidspartnere mellom kunde og leverandør.
  • De typiske barrierer for leverandørutvikling.
  • Hvordan organisasjoner skal starte og fremme partnerskapskonseptet.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert September 27, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Des. 2018
Mars 18, 2019
Duration
Varighet
2 uker
Price
Pris
4,075 GBP
Information
Deadline
Locations
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Studiestart : Des. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Studiestart : Mars 18, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Mars 29, 2019
Studiestart : Juli 22, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Aug. 2, 2019
Studiestart : Nov. 18, 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 29, 2019
Dates
Des. 2018
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Mars 18, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Mars 29, 2019
Juli 22, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Aug. 2, 2019
Nov. 18, 2019
Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland - London, England
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Nov. 29, 2019