Les den offisielle beskrivelsen

* Skaff, vedlikeholde og håndtere store, lønnsomme kontoer
* Utnytte nye muligheter i strategiske kontoer
* Juster din organisasjon mot strategiske kontoer behov
* Skaff verktøy for å bringe SAM til din organisasjon


Oversikt

Strategisk kontoer er en organisasjon mest kritiske ressurs, og krever sterke organisatoriske ledelse og styring for å sikre viktige verdier er hentet fra disse uvurderlig relasjoner. Strategisk kontoen ledelse utøves på alle nivåer (nasjonalt, regionalt, multinasjonale og globalt nivå) i henhold til selger og kjøper organisatoriske egenskaper og operasjonelle atferd. Praksisen med strategiske kontoadministrasjon er nå av praktiske og taktiske interesse for selskaper som ønsker å overleve i dagens økonomiske forhold, oppnå konkurransefortrinn og skape fremtidig vekst. Bevaring av disse kundeforholdene er av strategisk betydning for foretakets fremtidige økonomiske velferd, og dette programmet gir prosesser og verktøy for å utstyre deg til å engasjere med større kunder og din egen støtte organisasjonen på et mer strategisk nivå for å bygge opp mot et mer gjensidig lønnsomt og bærekraftig forholdet.




Hvem bør delta

Senior og mid-level salg og markedsføring ledere som er involvert i strukturering, implementering og økende strategiske kontoer, samt tverrfaglig ledere ladet med å skape organisasjonskulturer fokusert på strategisk kontoer vil alle finne dette programmet verdifulle. Innholdet er fokusert primært på salg av tjenester og industrielle produkter i en business-to-business-miljø.


Læringsmål

Dette programmet gir prosesser og verktøy som utstyre deltakerne til å identifisere og engasjere med sine større kunder på et strategisk nivå, slik at de kan bygge mer lønnsomme og bærekraftige relasjoner. Gjennom i-klassen utvikling av en kreativ, strukturert og verdiskapende strategiske hensyn plan, vil deltakerne lære å levere "vinn-vinn" business-løsninger mot disse høy-potensial kontoer og tilbake med nyttige verktøy for å implementere en SAM plan i sine organisasjoner.


Se 32 flere kurs fra Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan »

Dette kurset er Campus based
Startdato
Juni 2019
Juli 2019
Duration
3 dager
Deltid
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Juli 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Juni 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Sept. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist

Juni 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

Juli 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato

Sept. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato