strategisk account management - Hong Kong

Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

strategisk account management - Hong Kong

Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan

* Skaff, vedlikeholde og håndtere store, lønnsomme kontoer
* Utnytte nye muligheter i strategiske kontoer
* Juster din organisasjon mot strategiske kontoer behov
* Skaff verktøy for å bringe SAM til din organisasjon


Oversikt

Strategisk kontoer er en organisasjon mest kritiske ressurs, og krever sterke organisatoriske ledelse og styring for å sikre viktige verdier er hentet fra disse uvurderlig relasjoner. Strategisk kontoen ledelse utøves på alle nivåer (nasjonalt, regionalt, multinasjonale og globalt nivå) i henhold til selger og kjøper organisatoriske egenskaper og operasjonelle atferd. Praksisen med strategiske kontoadministrasjon er nå av praktiske og taktiske interesse for selskaper som ønsker å overleve i dagens økonomiske forhold, oppnå konkurransefortrinn og skape fremtidig vekst. Bevaring av disse kundeforholdene er av strategisk betydning for foretakets fremtidige økonomiske velferd, og dette programmet gir prosesser og verktøy for å utstyre deg til å engasjere med større kunder og din egen støtte organisasjonen på et mer strategisk nivå for å bygge opp mot et mer gjensidig lønnsomt og bærekraftig forholdet.




Hvem bør delta

Senior og mid-level salg og markedsføring ledere som er involvert i strukturering, implementering og økende strategiske kontoer, samt tverrfaglig ledere ladet med å skape organisasjonskulturer fokusert på strategisk kontoer vil alle finne dette programmet verdifulle. Innholdet er fokusert primært på salg av tjenester og industrielle produkter i en business-to-business-miljø.


Læringsmål

Dette programmet gir prosesser og verktøy som utstyre deltakerne til å identifisere og engasjere med sine større kunder på et strategisk nivå, slik at de kan bygge mer lønnsomme og bærekraftige relasjoner. Gjennom i-klassen utvikling av en kreativ, strukturert og verdiskapende strategiske hensyn plan, vil deltakerne lære å levere "vinn-vinn" business-løsninger mot disse høy-potensial kontoer og tilbake med nyttige verktøy for å implementere en SAM plan i sine organisasjoner.


Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Juni 2019
Juli 2019
Duration
Varighet
3 dager
Deltid
Information
Deadline
Locations
De forente arabiske emirater - Dubai, Dubai
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
India - Bengaluru, Karnataka
Studiestart : Juli 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Thailand - Bangkok
Studiestart : Juni 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
USA - Ann Arbor, Michigan
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Juni 2019
Thailand - Bangkok
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Juli 2019
India - Bengaluru, Karnataka
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sept. 2019
USA - Ann Arbor, Michigan
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
De forente arabiske emirater - Dubai, Dubai
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen