Read the Official Description

Nøkkelinformasjon

  • Emnekode: OPM106
  • Varighet: 2 uker
  • Avgift: £ 4075

Kursplan

Ledelsens rolle i TQM

  • Behovet for toppledere å bli involvert i TQM
  • Hvilke ledere må vite om TQM
  • Hva ledere må gjøre med TQM
  • Mellomstyrernes rolle
  • Førstegangslederes rolle

Innføringen av TQM

  • Endring og kontinuerlig forbedring
  • Forces for change
  • Hvordan starter bedriftene?
  • Tilnærminger til TQM

Et rammeverk for innføring av TQM

  • organisering
  • Systemer og teknikker
  • Måling og tilbakemelding
  • Endre kulturen
  • Bruk av rammen

Nivåer av TQM-vedtak

  • Nivå 1 - ubegrenset
  • Nivå 2 - drifters
  • Nivå 3 - verktøy-pushers
  • Nivå 4 - forbedrer
  • Nivå 5 - prisvinnere
  • Nivå 6 - verdensklasse

Opprettholde TQM

  • TQM vedvarende revisjonsverktøy: utvikling og metodikk
  • Kategori 1 - internt / eksternt miljø
  • Kategori 2 - ledelsesstil
  • Kategori 3 - retningslinjer
  • Kategori 4 - organisasjonsstruktur
  • Kategori 5 - Forandringsprosess

Policy Deployment

  • Hva er policyutplassering?
  • Politikkutplasseringsprosessen
  • En kontroll-reflektere-forbedre-gransking-pass (CRISP)
  • Tilnærming til politikkutplassering

Kvalitetskostnad

  • Kategorisering av kvalitetskostnader
  • Samle kvalitetskostnader
  • Noen kostnadsaspekter av produksjonsindustrien
  • Rapportering av kvalitetskostnader
  • Bruk av kvalitetskostnader

Managing People

  • QM og ledelsen av mennesker
  • HR politikk og praksis
  • Medarbeiderens engasjement
  • Organisasjonskultur
  • Integrering

Administrere tjenestekvalitet

  • Tjenestemiljøet
  • Definere tjenestekvalitet
  • Personellens rolle i
    leveringstjeneste
  • Leveringstjeneste

Leverandørutvikling

  • Langsiktig utstedelse av partnerskap
  • Barrierer for å utvikle partnerskap
  • Vilkår for partnerskap
  • Problemene som skal vurderes i partnerskap
  • Prosessen med partnerskap
  • Potensielle vanskeligheter ved å drive partnerskap

Målgruppe

Dette totale kvalitetsledelseskurset er egnet for:

  • Sjefoffiserer, styremedlemmer og instituttleder som ønsker å spille en større rolle i å bestemme kvalitetspolitikken i sine organisasjoner.
  • Ledende ansatte som ønsker å skape den strategiske dialogen, organisasjonsmiljøet, atmosfæren, verdiene og atferden der total kvalitetsstyring (TQM) kan oppnå sitt potensiale.
  • De som ønsker å skape en organisasjonskultur der hver person i hver avdeling er fullt forpliktet til å forbedre sin egen ytelse og er dedikert til å tilfredsstille deres interne kunders behov og fremtidige forventninger.
  • Midt- og førstelinjestyring som ønsker å spille en nøkkelrolle i å sette prinsippene for TQM på plass i den skarpe enden av organisasjonen.
  • industri
  • Ledelseskonsulenter

Læringsutbytte

Etter ferdigstillelse av denne kvalitetskursen vil du kunne forstå:

  • De viktigste årsakene til at ledelsen bør bli personlig involvert i TQM - hva de trenger å vite om TQM og hva de trenger å gjøre når det gjelder handlinger.
  • Rollen som mellomledd og første ledelse er nøkkelen til å sette opp prinsippene for TQM, og de aktivitetene de trenger for å bli involvert i.
  • Endre og kontinuerlig forbedring.
  • Hvordan forbedringsprosessen utløses.
  • En rekke tilnærminger som kan følges i introduksjonen av TQM.
  • Strukturen av et rammeverk for å bistå med introduksjonen av TQM.
  • Seks nivåer av TQM-adopsjon som kan brukes som et internt tiltak ved hvilke organisasjoner som kan sammenligne deres stående, og som hjelper dem med å vurdere deres ytelse.
  • Noen av de typiske problemene ved å opprettholde TQM.
  • Et revisjonsverktøy hvor organisasjoner kan vurdere om de opplever de faktorene som kan ha en negativ innvirkning på bærekraftigheten til TQM.
  • Historien og konseptet med politikkutvikling.
  • En policy implementeringsmodell som gjør det mulig for en organisasjon å på en effektiv måte distribuere sin visjon, oppdrag, mål, mål, mål og midler.
  • Hvorfor kvalitetskostnader er viktige for ledelsen.
  • Hvordan identifisere, samle, analysere, rapportere og bruke kvalitetskostnader til beste fordel.
  • De typiske fallgruvene i kvalitetsprisinnsamling.
  • Behovet for å vurdere "soft-aspects" av TQM.
  • Nøkkelrollen som HR-funksjonen kan spille i utviklingen og suksessen til TQM.
  • Konsekvensene for servicekvalitet i et skiftende forretningsmiljø.
  • Kjennetegn ved service, servicekvalitet GAP-modellen, dimensjoner og determinanter for service- og tjenestemøter og serviceleveranser og personellrollen.
  • Betydningen og rollen i leverandørutvikling i TQM og behovet for å utvikle langsiktige samarbeidspartnere mellom kunde og leverandør.
  • De typiske barrierer for leverandørutvikling.
  • Hvordan organisasjoner skal starte og fremme partnerskapskonseptet.
Program taught in:
Engelsk

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
Dette kurset er Campus based
Startdato
Mars 18, 2019
Juli 22, 2019
Duration
2 uker
Pris
4,075 GBP
Deadline
By locations
By date
Startdato
Mars 18, 2019
Sluttdato
Mars 29, 2019
Application deadline
Startdato
Juli 22, 2019
Sluttdato
Aug. 2, 2019
Application deadline
Startdato
Nov. 18, 2019
Sluttdato
Nov. 29, 2019
Application deadline
Startdato
Des. 2019
Sluttdato
Application deadline

Mars 18, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Mars 29, 2019

Juli 22, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Aug. 2, 2019

Nov. 18, 2019

Location
Application deadline
Sluttdato
Nov. 29, 2019

Des. 2019