Utdannet Branded Content

inesdi - Digital Business School

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Utdannet Branded Content

inesdi - Digital Business School

PgC701


Åpne utlysninger i Madrid og ONLINE/>


Blir en ny utgave av Graduate Branded Content/>

Men hvorfor Branded Content har blitt en av de buzzwords? Hvorfor det er fornuftig at produsenter produsere deres DNA-innhold i logoen har ikke mye fremtredende? Hvordan er innholdsproduksjon prosessen som agenter merker og møte ham? Hva er de beste strategiene for å oppnå mål gjennom innholdet? Kan vi underholde mens vårt budskap bukt på høringen? The Graduate Branded Content


Hva vil du lære?/>

  • Hva er Branded Content og forskjeller og sponsing produktplassering.
  • Hvordan å skape en effektiv innhold strategi.
  • Hvordan lage en trans prosjektet fra A til Å, med all graduate prosjekt.
  • Hvordan er den nye forbruker og etterspørsel for å få hans oppmerksomhet.
  • Hvordan måle handlinger forbundet med merkede innhold.
  • Hva er beregninger og viktige verktøy.
  • lovlig å vurdere i å utvikle en handlings branded content aspekter.
  • De beste casestudier analysert av de beste fagfolk.
  • De beste profesjonelle erfaringer i hendene av representanter for ledende av Spania i å lage innhold selskaper.
  • Hvem er de som er involvert i prosessen med å skape en Branded Content (annonsør, byrå, produksjon, kjetting, etc.) og arbeidet til hver av disse partene.
  • Definere mål og nøkkelindikatorer (KPI).
  • autoconclusivas praksis i hver klasse, der studentene korrekt profesjonell trening eksponert knyttet til teorien tidligere utsatt.

program


Modul 1: Nye medier, nye forbrukere, nye fortellinger og digital strategi/>

  • Hvordan å fortelle en god historie i 2018?
  • Du må fokusere ikke bare på salg for å få salg.
  • Faget som et middel for Comunica handling.
  • Det nye forholdet mellom borgere og merkevarer.
  • Betydningen av strategisk planlegging i produksjonen av Branded Content. Part One.
  • Betydningen av strategisk planlegging i produksjonen av Branded Content. Part Two.
  • Den eksponentielle transformasjon.
  • Oppfølging økt - for å oppgradere prosjektet.
  • Formål, fortelling og tradisjonell markedsføring. emosjonell kommunikasjon.
  • emosjonell kommunikasjon og talent management.
  • Hva er Complex problemløsning?
  • Forbindelse mellom problemløsning og strategi.


Modul 2: Transmedia Storytelling og litt Branded Content/>

  • Fortellinger og heltens reise.
  • Adressering en kreativ prosess. Part One.
  • Transhistoriefortelling ulike applikasjoner. Part One.
  • Transhistoriefortelling ulike applikasjoner. Part Two.
  • Adressering en kreativ prosess. Part Two.
  • Assosiativ Erfaring: The Case 'Audiovisuelle Innovation', en modell av samarbeidstrans inspirasjon.
  • New underholdning: effekten av nye teknologier og algoritmer.
  • Case 'område' Movistar.
  • Bestill Spore session graduate prosjekt.


Modul 3: Branded Content og litt Transstorytelling/>

  • Hvordan å produsere et TV-show Branded Content format.
  • Innhold og Trans merket på regional TV. Part One.
  • Innhold og Trans merket på regional TV. Part Two.
  • Yrkeserfaring: Atresmedia.
  • Yrkeserfaring: TVE.
  • Filmproduksjon er ikke lenger for de privilegerte. Nye utfordringer for produsenter.
  • Forretnings erfaring: tilfelle TwypTubers Twyp - ING.
  • Bestill Spore session graduate prosjekt.


Modul 4: digital markedsføring og sosiale medier/>

  • Opprette en sosial mediestrategi. Part One.
  • Opprette en sosial mediestrategi. Part Two.
  • Å gjøre en redaksjonelt innhold og sosiale medier plan.
  • Mobil markedsføring.
  • Å gjøre en betalt sosiale nettverk (Social betalt) kampanjen og hvordan du kan gjøre noen KPIer.
  • Overvåke, fremme og tiltrekke brukere på sosiale nettverk.
  • Big Data i den audiovisuelle bransjen.


Modul 5: Juridisk, pitch utarbeidelse og presentasjon graduate prosjekt slutten/>

  • Hoved lovlig å vurdere innhold markedsføring og branded content aspekter.
  • Hvordan lage en vellykket presentasjon i offentligheten. Fremstilling av banen.
  • Hvordan å selge et prosjekt til en klient. Bestill Spore session graduate prosjekt.


Presentasjon av prosjektet for Graduate/>


Master Class/>

Programmet inneholder også en økt med 3 foredrag med gjesteforelesere, som finner sted i løpet av utdannet og skal holdes på en bestemt dag som kan avvike fra de to klasse dager gitt ukentlig (fredag ​​og lørdag). Slike datoer er alltid kommunisert i god tid til elevene.

Hvem bør delta


The Graduate Branded Content/>

  • Markedsføring avdelinger.
  • Innholdsprodusenter.
  • Reklamebyråer.
  • audiovisuelle produksjon.
  • TV-nett.
  • Start-ups knyttet til markedsføring.
  • omskolering av fagfolk i reklame, innholdsproduksjonsmiljøer audiovisuelle.
  • Selskaper som spesialiserer seg på elektronisk kommunikasjon.
  • Kommunikasjonsavdelinger.
  • Selvstendig næringsdrivende eller freelance krever differensiering i sin tjenestekatalog.
  • Rådgivning nye modeller.


Ideelt sett må søkere oppfylle ett av følgende krav:/>

  • Å ha tittelen på andre kurs FP eller videregående skole.
  • Akkreditere 1 eller 2 års arbeidserfaring i bedrift, organisasjon eller institusjon.
  • Å ha en grad i markedsføring eller annen virksomhet disiplin.
  • Overvinne et intervju i person opptak, som er individuelt holdt i Inesdi, underkastelse av CV oppdatert bilde.

Executivo202


Karrieremuligheter muligheter~~POS=HEADCOMP/>


The Graduate Branded Content/>

Rutetider og modaliteter


Madrid campus/>

  • Dato: 11/2018 - Nytt anrop -
  • Lengde: 120 kontakttimer
  • Timer: Fredager fra 17:00 til 20:00 pm og lørdager fra 10:00 til 13:00 h

campus online

  • Dato: 02.28.2018 - Nytt anrop -
  • Varighet: 24 uker

Hvordan kan du få tilgang til en av våre graduate-programmer?

  • Fullstendig informasjon skjemaet til høyre.
  • Agenten har ansvaret for å gjennomgå dataene vil kontakte deg for å utvide deg informasjon og svare på eventuelle spørsmål du har.
  • Hvis du ønsker å bestille plass på kurset, kan du gjøre det.
  • Når du bestemmer deg, må du sende din CV med en siste tillegg til e-post som agenten forteller deg fotografere.

stipender


I Inesdi har vi forskjellige stipendordninger for å hjelpe våre studenter tilgang til høyere studier. Målet med denne bistanden er å forbedre fremtidig sysselsetting og faglige kvalifikasjoner. Mengden av disse tilskudd kan nå opp til 20% av den totale skolepenger, ifølge til stipend./>

Finn forlate dine detaljer, og vi vil kontakte deg eller ring 902 501 603.

I tillegg kan du dra nytte av våre finansieringsordninger for våre studenter med Banco de Sabadell. For mer informasjon, ta kontakt med oss.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Spansk


Sist oppdatert March 2, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er
Nettstudie
Campusbasert
Start Date
Studiestart
Nov. 2018
Jan. 2019
Duration
Varighet
120 - 750 timer
Deltid
Heltidsstudier
Information
Deadline
Locations
Colombia - Bogotá, Bogota
Studiestart : Jan. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Madrid, Community of Madrid
Studiestart : Nov. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Spain Online
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Nov. 2018
Spania - Madrid, Community of Madrid
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Jan. 2019
Colombia - Bogotá, Bogota
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Feb. 2019
Spania - Spain Online
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Videoer

Inesdi - Acompáñanos en #nuestroviaje