Utdannet sertifikat i markedsføringsledelse

United International Business Schools

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Utdannet sertifikat i markedsføringsledelse

United International Business Schools

Graduate Certificate i Marketing Management består av minimum 12 europeiske studiepoeng og ta ett studieår på 9 til 12 måneder med deltidsstudier for å fullføre (3 til 4/4).

program krav

  • Totalt 12 studiepoeng
  • Kurs (GCCOMxxx) 12 studiepoeng / 6 kurs

Sentrale kurs i markedsføringsledelse

GCCMM501 - Analysere Marketing Opportunities

Moderne markeder er i endring på en utrolig tempo. I tillegg til globalisering og teknologisk endring, er vi også overfor en rask vekst og aksept av butikken merker, økende verdi følsomhet og en erosjon av merkevaren lojalitet. I dette kurset bruker vi vår tid på å administrere markedsføring informasjon og måle markedets etterspørsel; skanne markedsføring miljø; analysere markeder og kjøpe atferd; analysere bransjer og konkurrenter; identifisere markedssegmenter og velge markeder.

GCCMM502 - Planlegging Marketing Programs

Markedsføring er en ryddig og innsiktsfull prosess for å tenke på markeder og planlegging for markedene. I dette kurset emner som administrerende produktlinjer, merker og emballasje; Managing Service virksomheter og produkt støtte tjenester; designe prisstrategier og programmer; velge og administrere markedsføringskanaler; administrerende detaljhandel, wholesaling og markedsføring logistikk, er alle grundig vurdert.

GCCMM503 - Utvikle Marketing Strategies

Alle organisasjoner må formulere brede strategier og definere konkrete markedsføring mikser og handlingsplaner for å optimalisere sin lange løp ytelse. I dette kurset bruker vi mye tid på å differensiere og posisjonere markedet som tilbyr; utvikling av nye produkter; administrerende livssyklus strategier; utforme markedsstrategier for markedsledere, utfordrere, etterfølgere, og nisjeaktører; og utforme og administrere global markedsføring strategier.

GCCMM504 - Strategisk ledelse

Enhver organisasjon som konkurrerer i en bransje trenger en konkurransestrategi. Betydelige fordeler kan oppnås gjennom en eksplisitt ferd med å formulere strategi, for å sikre at retningslinjene og handlingene til alle medlemmer av organisasjonen er koordinert og rettet mot et felles mål. Som sådan, har som mål Strategisk ledelse å gi en helhetlig rammeverk for å analysere strukturen i sin bransje og for å analysere konkurrenter. Utvikling og implementering av en organisasjons konkurransestrategi, sammen med en systematisk undersøkelse og vurdering av de viktigste typer av strategiske beslutninger som konfrontere organisasjoner, diskuteres ordentlig.

GCCMM505 - Applied Consumer Behavior

Dette kurset formidler essensen av forbrukernes atferd og gjelder psykologiske, sosiokulturelle og beslutnings aspekter av saksforholdet. Emner som dekkes inkluderer prisstrategi, produkt strategi, distribusjon strategi, markedsføring kommunikasjonsstrategi og moderne trender og utvikling i forbrukeratferd.

GCCMM506 - Sales Management

Sales Management forbereder studentene til å bli effektive og effektive salgssjefer i en svært konkurransedyktig og global økonomi. For å oppnå dette målet, integrerer kurset moderne teknologi, forskning og strategisk tenkning aktiviteter. Dessuten er CRM teknologi mye diskutert, og tilbyr studenter den nødvendige bakgrunn og ferdigheter som trengs for å bruke den til å ta riktige og tilstrekkelige forretningsmessige beslutninger.

GCCMM507 - Brand Management

Merker representerer verdifulle immaterielle eiendeler. Begrepet merkevaren (hva skjedde med den helt i det siste, og hva som bør skje med den i fremtiden) gir studentene en verdifull oppfatning til forståelsen av den sannsynlige effekten av et utvalg av retningslinjer for sine merkevarer. Brand Management gir innsikt i hvordan man skaper lønnsomme merkevarestrategier ved å bygge, måle og administrere merkevaren.

GCCMM508 - Creative Advertising

I løpet av de siste tiårene, har reklame og salgsfremstøt blitt stadig mer brukt i et forsøk på å bygge merkevare lojalitet og langsiktig salg og for å skape et insentiv til å presse forbrukeren mot en umiddelbar kjøp. Dette kurset presenterer de nyeste teknikker og prosedyrer som er felles for de ulike elementene i reklame og eksponerer elevene til moderne utviklingen i reklame og sales promotion. Kurset tar til etterretning sammenhengen i de ulike feltene i markedskommunikasjon, og inkluderer også nye nettsted reklame media og.

Opptakskrav

ferdigheter i det engelske språket (se opptak seksjonen for ytterligere detaljer)

Bachelorgrad (eller tilsvarende)

  • Det skilles ikke mellom akademiske eller profesjonelle bachelorgrader.
  • Grader med 180 europeiske studiepoeng eller 120 amerikanske semester studiepoeng vurderes som likeverdige.
  • Studenter som ikke har en business-relaterte bachelorgrad eller tilsvarende kan være nødvendig for å fullføre en inngående vurdering test før du starter graduate program, og, avhengig av resultatene, tjene en ekstra antall studiepoeng i utjevning kurs fra Pre-Master program for å være fullt forberedt for våre graduate programmer.
  • Studenter som ikke har en bachelorgrad eller tilsvarende bør gjelde for en bachelorgrad program, eller for Undergraduate Diploma topp-up program. Se i undergraduate innleggelser katalog for ytterligere detaljer. Studenter som har 15 eller flere års relevant arbeidserfaring kan søke direkte til Pre-Master program og vil bli pålagt å gjennomføre en inngående vurdering test før du starter graduate program, og, avhengig av resultatene, tjene en ekstra antall studiepoeng i bestemte lavere kurs.

f.eks Studenter som ønsker å tjene en mastergrad og som er nødvendig for å fullføre hele Pre-Master program må tjene 30 + 60 studiepoeng.

KARRIERE PERSPEKTIVER

Våre studier og kurs er karriereorienterte i naturen og gi studentene et høyt nivå av fleksibilitet gjennom sitt diplomstudium. Med fokus på et bredt spekter av spesialiserte saksforhold, blir elevene utstyrt med de nødvendige ferdigheter og kunnskaper for å lykkes i dagens globale økonomi, og er forberedt på et bredt spekter av faglig utvikling og karrieremuligheter.

Graduate programmer er et utmerket valg for siste høyskole og universitetsutdannede som ønsker å se sin arbeidsevne i dagens økning arbeidsmarkedet ved å delta i strenge og faglig utfordrende diplomstudium for å få en relevant faglig kompetanse innen næringsliv og forvaltning.

Etter eksamen, studentene hovedsakelig starte eller fremme sine karrierer med midten til øvre nivå lederstillinger i nasjonale og multinasjonale selskaper og organisasjoner i ulike økonomiske sektorer. Andre velger å lansere en ny business venture eller delta i en eksisterende familiebedrift. Studentene kan også velge å fortsette sine studier uten avbrudd i nesten hvilken som helst av våre andre graduate og videreutdanning programmer for å ytterligere forbedre sine karriereutsikter.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Feb. 2019
April 2019
Duration
Varighet
1 år
Deltid
Information
Deadline
Locations
Belgia - Brussels
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Belgia - Antwerp, Flanders
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Italia - Milan, Lombardy
Studiestart : Okt. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Japan - Tokyo
Studiestart : April 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Nederland - Amsterdam, North Holland
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Barcelona, Catalonia
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Madrid, Community of Madrid
Studiestart : Sept. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sveits - Geneva, Geneva
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sveits - Lausanne, Vaud
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sveits - Zürich, Zurich
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sveits - Zürich, Zurich
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sveits - Lausanne, Vaud
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sveits - Geneva, Geneva
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
April 2019
Japan - Tokyo
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Sept. 2019
Belgia - Antwerp, Flanders
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Barcelona, Catalonia
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Belgia - Brussels
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Spania - Madrid, Community of Madrid
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Nederland - Amsterdam, North Holland
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Okt. 2019
Italia - Milan, Lombardy
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen