Utdanning lederskap academy
High Tech High Graduate School Of Education
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
San Diego, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
USD 30 000 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Ett års ferdigstillelse
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
HTH GSE Education Leadership Academy fokuserer på å utvikle pedagogiske team som endringsagenter. Dette ett-års hybrid programmet blander ansikt-til-ansikt residenser på High Tech Høy i San Diego, partnerskap med HTH kritiske venner, og on-line læring. Deltakerne designe sin egen personlige læring plan og gjennomføre et samarbeidsLeaderShip Project som løser et autentisk behov eller problem på sine hjemmeskoler. Gjennom programmet For deltakere med teori og implementere sette den til å øve øvelser sentre på dypere læring, egenkapital og endringsledelse. Disse temaene tjene til å hjelpe hver deltaker vokse som en tilrettelegger, en endring agent og en skole transformator. I tillegg får deltakerne omfattende tilbakemeldinger fra andre programdeltakere og bli medlem av forpliktet kohort av lærere som tjener til å støtte hverandre etter at programmet er ferdig.
The Academy inviterer også ledende utdanningseksperter for å veilede deltakerne i sin tenkning. I løpet av 2016-2017 skoleåret, gjest fakultet inkluderer: Chris Emdin of Columbia University; Stephanie Rogen, Coach og strategisk Utdanning rådgiver mest sannsynlig å lykkes Dokumentar, Larry Rosenstock, administrerende direktør hos HTH, Laura McBain, Education Leadership Academy Director og HTH kritiske venner.
Viktige opplysninger om programmet inkluderer: Face to Face: Deltakerne delta tilpassede residenser: I løpet av disse Residencies deltakere, delta på workshops ledet av nøkkel fakultet, besøk klasserom, møte med sine lag, og engasjere seg i prosjektplanlegging / tuning aktiviteter med sine gruppemedlemmer. Stedet: Etter første besøk på stedet, vil en HTH kritisk venn besøke skolen lagets nettsted for å engasjere seg i faglig utvikling, coaching og andre arrangementer, som trengs av skolen. Dette to-dagers besøk blir co-designet skoleteamet og deres HTH kritisk venn for å sikre besøket møter skolens autentisk behov. Online: I nettfora og i samråd med HTH kritiske venner, deltakerne utforske teori og håndverk kunnskap knyttet til problemstillinger som oppstår i egen praksis. Under online konsultasjoner, HTH Kritiske venner hjelpe skolelag utforme faglig utvikling for skolen sin innstilling. Deltakerne blir bedt om andel virkningen av disse faglig utvikling online med andre kohort medlemmer og svare på andre lagenes suksesser og utfordringer.
"Jeg har blitt presset. Det er min første tanke da bedt om å beskrive min erfaring på HTH. Jeg har blitt tvunget til å reflektere over min praksis, sette mine ideer til handling og deretter å dokumentere hva som har skjedd. Videre har jeg fått en stadig økende sirkel av det jeg kaller "profesjonelle venner." Fra min kritisk venn til å jobbe tettere med kolleger her ved BSS, jeg samarbeide, dele mitt arbeid, og derfor forhåpentligvis, forbedre min praksis. "
Tim Sommerville, biskop Strachan School, Canada
"[Det] High Tech High School Leadership Program var avgjørende for min personlige utvikling av tillit, nettverk og samfunnsbyggende. Min reise med skolen er langt fra over, og min viktigste funnet var den erkjennelse at jeg har makt til å co-skape rom for inspirasjon uansett hvor jeg er. "
Karen Harris, Holualoa Elementary, Hawaii
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Sertifisering etter masterutdanning: Spesialist i utdanningsadministrasjon (rektor, veileder for undervisning og direktør for elevpersonell)
- Campbellsville, USA
Sertifisering etter masterutdanning: spesialist i utdanningsadministrasjon (veileder for undervisning, direktør for elevpersonell, superintendent)
- Campbellsville, USA
Utdanningsspesialist: Instruksjonsledelse
- Livingston, USA