
Kurs in
FAGLIG MARKEDSFØRING & FORBRUKEREGENSKAP MESTERIKURS Atton Institute

Introduksjon
Tidene er i endring, og en typisk markedsavdeling er ikke lenger tilstrekkelig for å konkurrere med andre. Markedsføring har utviklet seg til å bli en spillveksler, og derfor resulterer en veldefinert markedsføringsstrategi i å vinne konkurranseløpet. For å bygge vellykket markedsføringstaktikk, må du forstå konseptene og modellene for moderne kundeatferd, og faktorer som påvirker den.
Kundeadferd er et virkelig viktig aspekt ved markedsføring, da det gjenspeiler forbrukernes grunner og motiver - hvordan og hvorfor folk tar beslutninger. Mestring i forståelse av kundeatferd gir muligheten til å bygge og justere markedsføringskampanjer for å møte kundenes krav; derfor er det av særlig betydning. Dette kurset i forbrukerkjøpsatferd lærer deg hvordan kunder tar beslutninger, hva som kan påvirke slike beslutninger og hvordan du kan forstå, forutsi og påvirke dem. Det moderne forretningsmiljøet omformes raskt, og dette kurset vil sikre at du er dyktig i å håndtere slike utfordringer.