
Vitnemål på høyere nivå in
Graduate Certificate in Advertising - Creative and Digital Strategy Centennial College

Galleri
Opptak
Læreplan
Semester 1
- ADCS-700 Introduksjon til annonsering og markedsføring
- ADCS-701 digital design
- ADCS-702 Introduksjon til kreativ strategi
- ADCS-703 Digital skriving
- ADCS-704 Introduksjon til kreativ programvare
- ENGL-700 profesjonell engelsk kommunikasjon
Semester 2
- ADCS-720 Creative Career Management
- ADCS-721 Kreativt entreprenørskap
- ADCS-722 digital presentasjon
- ADCS-723 Det digitale økosystemet
- ADCS-724 Prototyping og forskning
- ADCS-725-samarbeid
- ADCS-750 Feltplassering
Programresultat
Programhøydepunkter
- Dette kreative og digitale strategiprogrammet lar deg gjøre en grad eller diplom til en spennende karriere i et voksende felt av reklamebransjen.
- Du lærer å lage digitalt-sentriske kreative porteføljestykker ved å bruke gjeldende industridesign- og skrivestandarder.
- Fakultetets medlemmer har lang bransjeerfaring og kan hjelpe deg med å koble deg til bransjen ved å benytte seg av deres nettverk.
- Programmet tilbys på Story Arts Centre, omtrent 15 minutter fra de fleste reklame- og digitale markedsføringsbyråer i Toronto. For å forbedre læringsopplevelsen vil det være mange muligheter til å samarbeide med jevnaldrende i en rekke andre markedsførings- og kommunikasjonsfokuserte programmer.
Program Yrkesrettet læringsutbytte
Program Yrkesrettet læringsutbytte beskriver hva kandidater fra programmet har vist at de kan gjøre med kunnskapen og ferdighetene de har oppnådd i løpet av studiene. Resultatene er nært knyttet til arbeidsplassens behov. Gjennom vurdering (f.eks. oppgaver og tester), verifiserer studentene deres evne til pålitelig å utføre disse resultatene før eksamen.
- Utvikle digitalt-sentriske kreative porteføljecasestudier ved å bruke gjeldende industristandard skrive- og designferdigheter.
- Begrunn, analyser og kritiser kreative kampanjer i multimedieannonsering som støtter forretnings- og markedsføringsmål og -mål.
- Utvikle og skrive kreative annonseringsstrategier ved å bruke gjeldende og relevante bransjeverktøy og beste praksis.
- Bruk konstruktiv kritikk for å forbedre og innovere kreativ tenkning.
- Utvikle handlingsplaner som bygger strategiske kreative reklamekampanjer ved hjelp av samarbeidsteknikker.
- Analyser og løs forretnings- og markedsføringsutfordringer for kunder ved å bruke innovative kreative og digitale teknikker.
- Utvikle, kommunisere og presentere kreative reklamekampanjestrategier som oppfyller eller overgår forretnings- og markedsføringsmål eller -mål.
- Ta opp, vurdere og svare positivt på en kreativ kritikk.
- Bruk forskning og undersøkende ferdigheter til den kreative utviklingsprosessen.
Karrieremuligheter
Karriereutsikter
- Digital art director
- Digital designer
- Digital skribent
- Informasjonsarkitekt
- Digital strateg
- Innholdsstrateg
Studentuttalelser
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.