Graduate Certificate In Marketing (Digital Engagement Strategy)
Centennial College
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Online Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
CAD 16 539 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* for 2 semestre for internasjonale studenter / avgifter inkluderer tilfeldige avgifter og helseforsikring for det første studieåret
Introduksjon
- Programkode: 2849
- Skole: Handelshøyskolen
- Legitimasjon: Ontario College Graduate Certificate
- Programtype: Etterdiplomprogram
- Programlengde: 1 år/ 2 semestre
- Sted: Progress Campus
Markedsføring - Digital Engagement Strategy er et sertifikatprogram for bedriftsutdannede som vil gi deg digitale markedsføringskunnskaper som kreves i dagens forretningsverden. Du lærer å analysere trender innen teknologi, hente innsikt fra data, utforme strategier for innholdsstyring og utføre planer på tvers av betalte, eide og opptjente medier. Du får også innsikt i hvordan du utvikler og evaluerer digitale markedsføringsstrategier for å maksimere kundeengasjement og skape meningsfulle interaksjoner til støtte for forretningsvekst.
Erfaringsmessige læringsmuligheter med en markedsfører, en forhandler eller et byrå som betjener kunder vil bli inkludert i dette høyskolens markedsføringsprogram. Disse erfaringene vil tillate deg å forbedre ledelse, entreprenørskap, organisasjon, prosjektledelse og teamarbeid, samtidig som du effektivt bruker læring i et virkelige miljø.
Som en del av programmets kurs vil du være kvalifisert til å oppnå bransjesertifiseringer som Google Ads, Google Analytics og forberede deg på Facebook Blueprint -sertifisering. I tillegg kan kjerneferdighetene du utvikler bli konvertert til PDU -studiepoeng mot en Online Marketing Certified Professional (OMCP) betegnelse.
Vær oppmerksom på: Dette programmet vil gjøre bruk av blandet leveringsmetode og oppmuntre til tilgang til elektroniske verktøy gjennom Centennials Bring Your Own Device -program.
Opptak
Læreplan
Programoversikt
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Programresultat
Programfaglige læringsresultater
Programfaglige læringsresultater beskriver hva nyutdannede på programmet har vist at de kan gjøre med kunnskapen og ferdighetene de har oppnådd i løpet av studiene. Resultatene er nært knyttet til arbeidsplassens behov. Gjennom vurdering (f.eks. Oppgaver og tester) verifiserer studentene deres evne til å utføre disse resultatene pålitelig før de avsluttes.
- Utvikle strategier og taktiske planer på tvers av betalte, eide og opptjente kanaler for å maksimere digital markedsføringsengasjement.
- Integrer de nyeste teknologiene i design og gjennomføring av markedsføringsprogrammer og omnikanalengasjement.
- Evaluer og anbefal innovative innholdsmarkedsføringsstrategier som er i tråd med bedriftens mål, markedsføringsmål og merkevareretningslinjer.
- Bestem de best egnede tilnærmingene for å kuratere og bestille opprettelsen av nytt innhold til støtte for en digital engasjementsstrategi.
- Lag og utform et målingsrammeverk for nettanalyse for å vurdere effektiviteten til de digitale markedsføringsprogrammene og oppfyllelsen av forretningsmål.
- Fullfør alt arbeid i samsvar med relevant lov, bransjestandarder og beste praksis for virksomheten.
- Bruk budsjettplanlegging og prosjektledelsesprinsipper for å utføre og administrere programmer for innholdsmarkedsføring på tvers av kanaler.
- Utvikle strategier for personlig, karriere- og entreprenøriell utvikling for å forbedre arbeidsytelsen og opprettholde valutaen med bransjen.
Karrieremuligheter
Karriereutsikt
- Markedsføringsleder
- Profesjonell online markedsføring
- Digital Marketing Spesialist
- Digital Media Planner
- Leder Performance Marketing
- Nettanalysespesialist
Studentuttalelser
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.