Diplom i 3D Animasjon | Spill, film
Centre for Arts and Technology
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Kelowna, Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
24 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Motta praktisk 3D animasjonstrening fra våre animasjonseksperter ved Centre for Arts and Technology Kelowna, BC college campus. Du har alltid vært kreativ og hadde fingeren på pulsen av de nyeste trendene innen teknologi. Videospill er litt av en besettelse, og en karriere som krever en drakt og slips er bare ikke det du har i tankene. Arbeide med et team av dyktige kolleger på neste blockbuster-spill eller animert funksjon er hvor du ser deg selv i nær fremtid. Det er på tide å bringe dine drømmer til livs. På bare 24 måneder mottar du 3d animasjonstrening for å tjene ditt profesjonelle diplom og komme unna med en bankeportefølje og demohjul som viser dine talenter til potensielle arbeidsgivere. Dette er bare noen av karriereveiene du kan ta med ditt toårige diplom i 3d animasjon for spill, film
- Character Animator
- Character Modeler
- Teknisk artist
- Tekstur Artist
- Digital Artist
- Lysende Artist
- Konsept / Storyboard Artist
- Komposisjonskunstner
Karriere
Vår 3d animasjon trening for spill, film
" Centre for Arts and Technology introduserte meg til venner med lignende interesser, et arbeidsmiljø i motsetning til alt jeg noensinne hadde opplevd, og instruktører som inspirerte meg til å bli bedre." - Evan Lewis
Kursflyt
I 1. kvartal vil du bli introdusert til de praktiske ferdigheter og kunnskaper som er påvist grunnleggende for 2D og 3D kunst, og legger derfor grunnlaget for hele toårsprogrammet. Dette vil bli oppnådd gjennom introduksjon av flere industristandard 2D / 3D-programvarepakker som vil bli brukt konsekvent gjennom hele programmet, tegning / design konsepter og opprettelse av, hva som vil bli, en kvartalsvis demohjul. Ved slutten av første kvartal vil du vise, de 6 grunnleggende om CG; modellering, teksturering, rigging, animering, belysning og rendering; digital maleri og foto manipulasjon teknikker; grunnleggende perspektiv tegning; en grunnleggende forståelse av grunnleggende designprinsipper og -elementer; FX / Compositing applikasjoner med live action footage og redigering / eksport teknikker for oppretting av din første demo hjuls.
2. kvartal vil fortsette å fokusere på de 6 grunnleggende om CG og den økte kompetansen til en industristandard 3D-programvarepakke. I tillegg er du nedsatt inn i anvendelsen av kameraoppsett, filmteknikk og sammensetning som det gjelder prosessen med storyboarding og previsualisering. Tradisjonell tegning som det gjelder å tegne menneskelig form fra observasjon og tradisjonell animasjon og dens prinsipper blir introdusert.
3. kvartal vil fortsette å fokusere på de 6 grunnleggende om CG og den økte kompetansen til en industristandard 3D-programvarepakke. Tradisjonell tegning fortsetter med å studere den menneskelige formen, men ny programvare og verktøy er introdusert som det gjelder den digitale prosessen med 2D animasjon, karakterdesign og CG-skulptur. Dette kvartalet vil fullføre den generelle karakteren av programmet ditt.
4. kvartal tar de 6 grunnleggende om CG og deler dem for resten av ditt toårsprogram i flere separate kursflyter. En CG animasjonsflyt er introdusert, med fokus på animasjonsprinsippene og utførelse av tegneanimasjon. En modelleringsflyt er introdusert, med fokus på prosessen med både hard overflate og organisk modelleringsteknikker. En belysning, teksturering, gjengivelse og sammensetningsstrøm blir introdusert med fokus på den profesjonelle presentasjonen og gjennomføringen av dine CG-prosjekter. Dette kvartalet begynner å fokusere mer nøye på CG-rørledningen, men metoder for tegneoppbygging fortsetter å bli utforsket.
Det femte kvartalet vil fortsette med CG animasjon, med fokus på avanserte prinsipper som det gjelder kroppsmekanikk og handler til dialog. Modeling fortsetter med avanserte teknikker i rigging og hard overflate / organisk modellering. Belysning, strukturering, gjengivelse og sammensetning fortsetter med mer avanserte verktøy og prosesser. Game Design er også et fokus som du vil lage og dokumentere en original spill konsept ide. Du vil begynne å analysere hvilket område av CG du vil fokusere på i ditt siste år av programmet.
På dette stadiet har du valgt å velge hvilken CG-disiplin som primært skal fokusere på; Modeling, Animasjon eller VFX og alt som de tre innebærer. Basert på denne beslutningen, vil du sette dine energier i å mestre ditt valgte felt i løpet av de siste ni månedene. Du vil nå begynne å bli mer selvstyrt og begynne å sette i gang hva din siste portefølje og uteksaminerende demohjul kan se ut. Jobb og karriereutvikling er introdusert for å legge til rette for prosessen med å bli vellykket etter utdanning både i ditt personlige og profesjonelle liv. Tradisjonell tegning fortsetter med ditt tredje nivå av livstrekking med fokus på både menneskelig og dyreform. Lagt til ansettelsesevner blir tilbudt i ferd med å bli dyktig i en sekundær 3D-programvarepakke.
Det syvende kvartalet vil du fortsette å jobbe med materiale for din slutteksamen portefølje og demo reel. Kursene er mer selvstyrte med instruktører som tar på seg en økt veiledningsrolle. Profesjonelle holdninger, studio praksis, produksjon planer og nettverk er understreket i større grad og legges under mer gransking. Videre brukbarhetsferdigheter forbedres ved bruk av en spillmotor og hvordan det kan være til nytte for CG-produksjons arbeidsflyten.
Ditt siste kvartal handler om å få det gjort til det høyeste nivået. Dette er den endelige kulminasjonen av alt ditt harde arbeid. Polering av kunsten din, oppretting av profesjonell demohjul / porteføljeside, jobbsøking, nettverk og møte kriteriene for utdanning er fokus.