Administrasjon og Office Management
Convertas
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 dager
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 3 395 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Mva for et fire dagers kurs som vil bli avholdt i et hotell konferansesenter i Dubai, inkludert Sertifikat, Lunsj og Kaffepauser.
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette kurset gir viktige og grundige praktiske teknikker som gjør at du kan utmerke seg på din arbeidsplass. I dette kurset lærer du tverrfaglig beste praksis som for eksempel å være en bedre bedriftsforfatter og en mesterkommunikator.
Dette kurset fokuserer også på betydningen av å gi eksepsjonell intern og ekstern kundeservice og virkningen av å gjøre dette.
Videre vil du grundig ha muligheten til å diskutere virkningen av stress på arbeidsplassen og måter å gjøre stress til en fordel. Du vil også lære hvordan mastering din effektive bruk av tid uunngåelig vil øke produktiviteten og redusere stressnivået ditt. Et annet tema du vil dykke inn er å organisere og drive et effektivt og profesjonelt møte. Til slutt lærer du i detalj hvordan du kan forbedre telefonens håndteringsfunksjoner.
Mål
- Definer og forstå rollen som kontorleder og administrator
- Implementere verbale og skriftlige kommunikasjonsstrategier som trengs for å utføre ansvar på en effektiv måte
- Utvikle en servicestilling og tankegang rettet mot den interne og eksterne kunden
- Oppgi hovedårsakene til stress og bruk teknikkene som trengs for å kontrollere dem
- Bruk tidshåndteringsteknikker som kreves for bedre kontorproduktivitet
- Organiser møter effektivt
- Håndter telefonsamtaler riktig og profesjonelt
Hvem skal delta
Administratorer, assistenter, utøvende sekretærer, eksisterende eller potensielle kontoransvarlige, senioradministratorer og veiledere av juniornivåansatte.
moduler
Dag 1
- Kontorlederens og administratorens rolle
- Perception mot virkeligheten
- 3Ds av vellykkede administratorer: dramatisk og påviselig forskjellig
- Kompetanser som kreves for å lykkes
- Det som trengs for å være en "stjerne" på jobb
- Identifisere rollen din
Dag 2
- Effektive verbale og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
- Forbedre troverdigheten og få anerkjennelse
- Betydningen av å ha positiv holdning
- Å være selvsikker
- Selge dine ideer til sjefen, kollegaer, underordnede og klienter
- Forbereder en profesjonell presentasjon
- Hva utgjør profesjonell forretningsskriving
- Stil og layout
- Å skaffe ditt mål med leseren
- Lesernes forventninger
- Bruk telefonen riktig
- Profesjonell telefonoppførsel
- Regler for god lytting
- Fremgangsmåte ved profesjonell håndtering av innkommende anrop
- Å håndtere vanskelige innringere
- Identifisering av vanlige telefonproblemer og formulering av løsninger
Dag 3
- Betjener den interne og eksterne kunden
- Forstå behovene til interne og eksterne kunder
- Fjerne tjenester hindringer
- Gir utmerket service
- Bryter ned silo mentaliteten
- Håndtering av klager
- Administrere tid
- Identifisering og eliminering av tidswasters
- Sette mål og prioriteringer
- Bruk tiltak for å kontrollere og forbedre effektiviteten din
- Planlegging og styring av tid for selv og andre
- Forbereder tidslogger og lærer fra dem
Dag 4
- Organiseringsmøter
- Elementer av et effektivt møte
- Forbereder dagsorden
- Møte vanlige tidevannere
- Tar minutter av møter
- Ansvar for møteledere og deltakere Stresshåndteringsteknikker
- Årsaker og symptomer
- Identifisere stressorene dine
- Hvordan stress påvirker ytelsen
- Formulere en omfattende stresshåndteringsplan