Administrere vanskelige mennesker
Convertas
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 dager
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 3 195 / per course *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* MVA for en tre-dagers kurs som vil bli avholdt i et hotell konferansesenter i Dubai, inkludert sertifikat, lunsj og kaffepauser.
Introduksjon
Menneskeadferd er påvirket av situasjonen, men mer av deres forståelse av verden rundt dem. Det gjør noen mennesker vanskelig for andre.
De fleste av oss må håndtere vanskelige mennesker en eller annen gang. Spenningen ved å håndtere vanskelige mennesker kan skape en mangel på produktivitet og motvilje mot å komme på jobb.
Mål
- Forstå forskjell i mennesker
- Forståelse for menneskelig atferdsmønster og persona
- Forstå hvorfor folk blir vanskelige å håndtere
- Unngå manipulasjoner av vanskelige mennesker
- Utvikle tillit til å håndtere en rekke forskjellige typer mennesker
- Bruk av konfliktløsningsteknikker
- Bruk ord som de-eskalerer og gir kritikk effektivt
- Bruk selvsikkerhetsadferd og se umiddelbare resultater
Hvem skal delta
Denne workshopen drar nytte av alle som har å håndtere vanskelige mennesker eller vanskelige problemer. Opplæringen passer mest for menneskelige ressursforvaltere, teamledere, detaljhandlere, lærere, konsulenter, kundeservicerepresentanter og folk som forhandler.
sertifisering
Convertas er en HR Certification Provider Provider, i Human Resource - International ™ (SPHRi) ™ som støtter HR-fagfolk når det gjelder å oppnå deres potensielle og innhentende (SPHRi) ™ -sertifisering.
moduler
Dag 1
- Menneskelig oppførsel og forståelse
- Kommunikasjonsutfordringer med forskjellige mennesker
- Opprett en klar forståelse
- Hvem kan merkes som vanskelige mennesker
- Kulturelle mangfoldigheter påvirker forståelse og reaksjon
- Perception Divide - hvorfor det gjør positive resultater vanskelig
Dag 2
- Kommunikasjonsprosessen
- Barrierer for kommunikasjon
- Valg og kontroll
- Emosjonell intelligens
- Hva er årsakene til vanskelig oppførsel?
- Utvikle tillit
- Gaining Rapport
Dag 3
- Hva er utfordrende atferd.
- Outcome Thinking
- Lytte til forståelse
- Spørsmål om spesifikasjoner
- Påvirke rammeverket
- Strategier for å reagere på ulike oppførselstiler.
- Verdsetter virkningen av de ulike stilene av oppførsel på hverandre.