Etterutdanning i handelsmarkedsføringsledelse - industri, detaljhandel og tjenester
ESPM – Brasil
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
São Paulo, Brasil
Språk
Portugisisk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
2 semestre
Tempo
Deltid
Studieavgift
BRL 1 462 / per month *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* opptil 35 avdrag på 1 462,58 BRL + 1 avdrag på 1 610,59 BRL
Introduksjon
Presenter det grunnleggende og verktøyene i området, kontekstualiser de strategiske scenariene som er involvert i integrasjonen av fysiske og digitale kanaler, utvikle et kritisk syn og bruk av nye teknologier brukt i forhold til kunder og shoppere. Skape evne til å utføre diagnoser og utvikle strategiske planer for Trade Marketing knyttet til Markedsføring og Kommersielle mål.
Ideelle studenter
hvem det er ment for
Ledere i den profesjonelle vekstfasen som ønsker å rette sin karriere mot Trade Marketing-området, utvide sitt helhetlige syn på virksomheten, tilegne seg kompetanse for utvikling innen eget område og i andre strategier, uavhengig av marked.
Læreplan
hva vil du lære
Alle kursdisipliner vil ha en klasse dedikert til deltakelse av en spesiell gjest, leder for et relevant selskap og relevant for temaet for hvert emne.
Utjevning
- Markedsføring Fundamentals (Fjernundervisning)
- Fundamentals of Finance (Fjernundervisning)
gründerledelse
- Grunnleggende og verktøy for handelsmarkedsføring
- Analyse av atferd og forbrukstrender
- Digital strategi brukt på detaljhandel
- Omnikanal og Trade Marketing Management
- E-handel og markedsplassadministrasjon
Anvendte konkurransestrategier
- Designtenkning og nye forretningsmodeller
- Shopper Marketing og Shopper Insights
- Digital transformasjon brukt på handelsmarkedsføring
- Handelsmarkedsføring strategisk planlegging
- Intelligens innen handelsmarkedsføring
- Gå til Market og nye kanaler
Integrering
- Tverrfaglig integrerende prosjekt (veiledning, prosjektutvikling og bankvirksomhet)
Klassene holdes på ESPM graduate campus, og kan undervises på andre steder, forhåndsplanlagt av professoren. EAD-disiplinene, angitt i kursprogrammet, vil finne sted samtidig med ansikt-til-ansikt-disiplinene og i den første perioden av kurset.