Graduate Certificate in Marketing Management
Fanshawe College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
CAD 3 603 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* $ 2,045,92 / termin: total avgift for kanadiske studenter. USD 8011.65 / termin: total avgift for internasjonale studenter per termin. De faktiske kostnadene for 2020/21 blir fortsatt bestemt
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Forsikre deg om at potensialet ditt oppfyller ledelsesdrømmene dine
Dette ettårige utdanningssertifikatet er designet for universitets- og høyskoleutdannede som leter etter en karriere i markedsføringssektoren.
Blandingen av digitale markedsføringskurs som tilbys vil gi deg et konkurransefortrinn i dagens arbeidsmarked. Fanshawe er det eneste høgskolen som samarbeider med Google, Search Engine Marketing Professional Organization og WordTracker, som gir deg unike muligheter til å utvikle markedsføringsevner for søkemotorer og gjennomføre ekte markedsføringskampanjer på søkemotorer på Internett.
Du vil oppgradere med overlegen analytisk, beslutningsfull og kommunikasjonsevne, og være klar for en vellykket karriere innen salg, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring, markedsføring og markedsføring. , PR og / eller mediesalg.
Om markedsføringsprogrammet
I programmet vil du grave dypt inn i markedsføringsrollen i å drive verdi for virksomheten via både webbaserte og ansikt-til-ansikt-strategier du vil lære ved å bli utsatt for virkelige forretningsspørsmål. Du får veiledning til å administrere, utvikle og begrunne markedsføringsstrategier, og presentere dine kreative ideer for jevnaldrende og til virkelige næringslivskunder. Tilgjengelig 100% online eller i et tradisjonelt format i klassen med opptak fra september og januar.
Hvis du tenker på å fullføre vitnemålet ditt på nettet, kan du vurdere beredskapen din med www.amiready.ca, Fanshawe's Online Readiness Indicator, et mål på i hvilken grad fjernundervisning og / eller læring i et teknologirikt miljø passer riktig for du. Vi har også en praktisk sjekkliste for å veilede deg underveis til å bli en online elev.
Studenter i klassen kan også søke om muligheten til å videreutvikle sine evner til å konsultere markedsføring, med muligheten til å erstatte to kurs for det intensive samfunnskonsulentprogrammet, og jobbe med levende kunder med ekte virksomhet.
Annen informasjon
Studenter som går inn på nivå 1 i markedsføringsledelse i januar, forventes å gå videre til nivå 2 av programmet på sommeren. Søkere som søker på nettversjonen av programmet, bør velge Campus Code LCL (LCL-London-Online). Søkere som søker på nettversjonen av programmet, skal sikre at de har den passende teknologiske kapasiteten til å fullføre programmet, inkludert tilgang til en datamaskin, nødvendig programvare og internettilgang for hvert kurs i programmet. Studenter som deltar på nettversjonen av programmet vil ikke måtte betale et CONNECT labavgift. For alle andre studenter skal en bærbar datamaskin kjøpes av studenten, omtrent $ 1000,00. Kostnaden for den bærbare datamaskinen er inkludert i de generelle utgiftene som er angitt i gebyrplanen. Et CONNECT-laboratorieavgift på 50,00 dollar per akademisk termin er inkludert i de ekstra programavgiftene som er oppgitt i gebyrplanen. Denne avgiften hjelper til med å dekke kostnader forbundet med levering av CONNECT mobile databehandlingsprogram. Studentene skal ikke kjøpe en bærbar datamaskin eller programvare før College publiserer den anbefalte konfigurasjonen, modeller, programvare titler og versjoner for det studieåret.
En deltids online versjon av dette programmet er tilgjengelig.
Læringsutbytte
Den utdannede har pålidelig vist evne til å:
- Utvikle en markedsføringsmiks * for markedsføring * et produkt * eller en tjeneste basert på et identifisert målmarked.
- Utvikle prisstrategier som tar hensyn til opplevd verdi, konkurransepress og bedriftens mål.
- Utvikle strategier for effektiv distribusjon av produkter * og tjenester.
- Bestem strategier for å utvikle nye produkter * og tjenester som er i samsvar med utviklende markedsbehov.
- Evaluer resultatene av markedsføringsaktiviteter ved å bruke kriterier knyttet til budsjettert salg, kostnader og fortjeneste.
- Formulere en markedsføringsplan som inkluderer markedsføringsmål, markedsføringsmiks *, strategier, budsjetthensyn og evalueringskriterier.
- Kommuniser markedsføring * informasjon overbevisende og nøyaktig i muntlige, skriftlige og grafiske * formater.
- Forbered og lever en salgspresentasjon.
- Evaluer levedyktigheten av markedsføring * et produkt * eller en tjeneste i et internasjonalt marked eller markeder.
- Gjennomføre primær forskning på markedsforhold for å bestemme eksisterende og potensielle nivåer av aktivitet for bestemte produkter * og tjenester.
- Bruk kunnskap om og ferdigheter i menneskelige ressurser og ledelse for å forbedre ytelsen med enkeltpersoner og team for å bidra til en vellykket markedsføringsfunksjon *.
- Ansett markedsføring * ledelsesteknikker i planlegging, styring og kontroll av et foretak.
- Utvikle personlige faglige utviklingsstrategier og planer for å styrke ledelse, lederegenskaper og markedsføring * kompetanse.
- Utvikle strategier for å etablere arbeidsforhold med klienter, kunder og forbrukere * som opprettholder og styrker deres lojalitet til hans / hennes organisasjon.
- Bruk prinsippene for forretningsetikk og samfunnsansvar.
- Forbered markedsføringsdelen av en forretningsplan.
kurs
Nivå 1
Ta alle de følgende obligatoriske kursene:
Gruppe 1
- MGMT-6065 global markedsstrategi
- COMP-5062 Nettdesign for optimalisering
- MGMT-6066 CRM A Management Approach
- MGMT-6067 Business to Business Selling
- MGMT-5074 Google Analytics
- COMM-6019 Avansert profesjonell kommunikasjon
Gruppe 2
Studentene vil bli påmeldt et av følgende kurs:
- MKTG-6015 eller INNV-6001
- MKTG-6015 Non-profit og markedsføring av arrangementer
- INNV-6001 Innovasjonsapplikasjoner
Gruppe 3
- Ta MGMT-5057 eller MGMT-6117
- MGMT-5057 Søkemotormarkedsføring og Google Adwords
- MGMT-6117 søkemotormarkedsføring-prosjekt
Tilleggskrav
Ta en av følgende grupper:
Gruppe 1
- MKTG-6016 Markedsføringskommunikasjon
- MKTG-6018 kundeoppførsel
Gruppe 2
- MGMT-5038 Community Consultancy 1
Tilleggskrav
Ta en av følgende grupper:
Gruppe 1
- MGMT-5050 Ny Media Marketing
- MKTG-6017 Primær markedsføringsforskning
Gruppe 2
- MGMT-5039 Community Consultancy 2
Program Residency
Studentene må fullføre minimum 10 studiepoeng i dette studiet ved Fanshawe College å oppfylle kravet om boplikt for studiet og oppgradere fra dette studiet.
mohamed_hassan / Pixabay
Opptakskrav
- Et to- eller treårig høyskapsdiplom, eller en grad
(Merk: minimum 'C +' gjennomsnitt eller kumulativ 2,5 GPA)
eller
- En akseptabel kombinasjon av relatert arbeidserfaring og etter videregående opplæring som avgjøres av kollegiet *
eller
- Fem års arbeidserfaring innen markedsføring / forretningsfeltet som høgskolen bedømmer som tilsvarende *
Merk:
* Søkere kan bli pålagt å sende inn en CV og følgebrev som inneholder detaljer om arbeidserfaring.
Engelsk Språkkrav
Søkere hvis første språk ikke er engelsk, vil bli pålagt å demonstrere ferdighet på engelsk ved en av følgende metoder:
- En grad 12 College Stream eller University Stream engelsk kreditt fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, avhengig av programmets opptakskrav
- Test av engelsk som fremmedspråk (TOEFL) -test med et minimumsscore på 88 for den Internett-baserte testen (iBT), med testresultater i løpet av de to siste årene
- International English Language Testing System (IELTS) Faglig test med en samlet poengsum på 6,5 uten poengsum mindre enn 6,0 i noen av de fire gruppene, med testresultater de siste to årene
- Kanadisk faglig engelsk språk (CAEL) test med en samlet score på 70 uten poengsum mindre enn 60 i noen av de fire gruppene, med testresultater de siste to årene
- Pearson Test of English Academic (PTE) med minimum score på 59, med testresultater de siste to årene
- En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet poengsum på Cambridge English Scale of 176 uten språkkunnskap mindre enn 169, med testresultater de siste to årene
- En engelsk språkevaluering (ELE) på Fanshawe College med en minimumspoengsum på 75% i alle deler av testen, med testresultater de siste to årene
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studenter: Minimumsklasse 80% i ESL4 / GAP5 nivå 9 eller 75% i ESL4 / GAP5 nivå 10
Anbefalt faglig forberedelse
Det anbefales sterkt at studentene er dyktige på følgende områder før de går inn i programmet:
- Matematikk
- Forretningskommunikasjon
- Dataprogrammer, spesielt Microsoft Word, Excel og PowerPoint
Avansert Stående
Søkere kan søke om avansert stående på grunnlag av tidligere akademisk prestasjon ved en annen institusjon og / eller forutgående vurdering og anerkjennelse (PLAR). Avansert status kvalifiserer søkeren for direkte oppføring til et andre eller høyere nivå av programmet.
Søkers utvalgskriterier
Hvor antall kvalifiserte søkere overstiger ledig plass i programmet, vil søkerens utvalgskriterier være:
- Preferanse for faste innbyggere i Ontario.
- Mottak av søknad innen 1. februar (Etter denne datoen vil Fanshawe College vurdere søkere på førstemann til mølla til programmet er fullt).
- Prestasjon i opptakskravene.
Karrieremuligheter
Nyutdannede fra Marketing Management-programmet er forberedt på en markedsføringskarriere i alle sektorer (f.eks. Industri, detaljhandel, helsehjelp, utdanning, ikke-for-profit, myndigheter) og innen flere felt (f.eks. Salg, detaljstyring, reklame, merkevare ledelse, sport og begivenhetsmarkedsføring, digital markedsføring, søkemotormarkedsføring, markedsundersøkelser).
Nyutdannede er egnet til en rekke stillinger, inkludert spesialist innen digital markedsføring, markedsundersøkelse, kundeforholdsspesialist, CRM-spesialist, markedsføringsspesialist, markedsanalytiker, reklamespesialist, merkevaresjef, kategorisjef, kontoleder og eventplanlegger.
Opptak
Læreplan
Kurs
Nivå 1
Ta alle følgende obligatoriske kurs:
- MKTG-6017 ---- Primær markedsundersøkelse
- COMP-5062 ---- Webdesign for optimalisering
- MGMT-6066 ---- CRM En ledelsestilnærming
- MGMT-5074 ---- Google Analytics
- COMM-6019 ---- Avansert profesjonell kommunikasjon
- MKTG-5006 ---- Markedsføringsledelse
Nivå 2
Ta alle følgende obligatoriske kurs:
Gruppe 1
- MGMT-6067 ---- Business-to-Business-salg
- MGMT-6065 ---- Global markedsstrategi
- MGMT-5050 ---- New Media Marketing
Gruppe 2
Ta MGMT-6191 eller MGMT-6117
- MGMT-6191 ---- SEM og Google Ads
- MGMT-6117 ---- Søkemotormarkedsføring-prosjekt
Tilleggskrav
Studentene vil bli registrert i en av følgende grupper:
Gruppe 1
- INNV-6001 ---- Innovasjonsapplikasjoner
- MKTG-6018 ---- Kundeatferd
Gruppe 2
- MKTG-6015 ---- Non-profit og eventmarkedsføring
- MKTG-6018 ---- Kundeatferd
Gruppe 3
- MGMT-5092 ---- Arbeidsgiverrunder
Program Residency
Studenter må fullføre minimum 10 studiepoeng i dette programmet på Fanshawe College for å oppfylle programmets residencykrav og oppgradere fra dette programmet
Programresultat
Kandidaten har pålitelig demonstrert evnen til å:
- Formuler en markedsføringsplan som vil møte behovene eller målene til en bedrift eller organisasjon;
- Utvikle en integrert markedskommunikasjonsplan for et produkt, konsept, vare og/eller tjeneste basert på et identifisert markedsbehov eller mål;
- Formulere strategier for å utvikle nye og/eller modifiserte produkter, konsepter, varer og tjenester som svarer til skiftende markedsbehov;
- Utvikle strategier for effektiv og effektiv plassering/distribusjon av produkter, konsepter, varer og tjenester som reagerer på utviklende markeder;
- Evaluere virkningen av å bruke ulike markedsføringsstrategier for et produkt, konsept, vare og/eller tjeneste, på økonomien, avkastningen på investeringen (ROI) og forretningsmålene til en organisasjon;
- Evaluere levedyktigheten til et konsept, produkt, vare og/eller tjeneste i lokale, nasjonale eller internasjonale markeder;
- Gjennomføre markedsundersøkelser for å gi informasjonen som trengs for å ta markedsføringsbeslutninger;
- Formidle markedsføringsinformasjon overbevisende og nøyaktig i muntlige, skriftlige, grafiske og interaktive medieformater;
- Planlegg, klargjør og lever en salgspresentasjon eller pitch som dekker kundens behov;
- Utvikle strategier med kunder, kunder, forbrukere og andre for å vokse og opprettholde relasjoner;
- Utvikle lærings- og utviklingsstrategier og planer for å forbedre faglig vekst i feltet;
- Bruke gründerstrategier for å identifisere og svare på nye karrieremuligheter som kan inkludere kontraktsansettelser og initiativer for selvstendig næringsvirksomhet;
- Delta i og bidra til et rammeverk av organisasjonspolitikk og praksis når du driver virksomheten til organisasjonen;
- Anvend prinsippene for forretningsetikk og bedriftens samfunnsansvar på forretningsbeslutninger;
- Bruk ledelsesteknikkene for å planlegge, organisere, styre og kontrollere markedsføringsfunksjoner og aktiviteter som svar på organisasjonens forretningsbehov.
Galleri
Karrieremuligheter
Nyutdannede fra Fanshawes Marketing Management-program kan velge å forfølge sine karrierer i mange sektorer (f.eks. produksjon, detaljhandel, helsevesen, utdanning, ideelle organisasjoner, myndigheter) og felt (f.eks. salg, detaljhandel, reklame, merkevareledelse, sport og eventmarkedsføring, digital markedsføring, søkemotormarkedsføring, markedsundersøkelser). Nyutdannede er egnet til en rekke stillinger, inkludert:
- spesialist på digital markedsføring
- markedsundersøker
- spesialist på kundeforholdshåndtering (CRM).
- markedsføringsspesialist
- markedsanalytiker
- reklamespesialist
- merkevaresjef
- kategori leder
- kontoansvarlig
- arrangementsplanlegger
Her er noen eksempler på karrieremuligheter for nyutdannede fra Fanshawes Marketing Management-program:
markedskoordinator
Ansvarlig for å bygge og implementere sentrale markedsføringskampanjer.
Markedsførings- og reklameansvarlig
Påta deg en lidenskapelig og kreativ lederrolle i en reklame- og markedsavdeling.
Markedsførings- og eventmedarbeider
En ideell rolle for en "få det til"-person som er ekstremt organisert og erfaren i å støtte et bredt spekter av markedsførings-, kommunikasjons- og forretningsutviklingsinitiativer.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.