EASA kommersiell pilot fra 0 til ATPL
Flying Academy
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
South Miami Heights, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Prisen er uten moms (+ 21%)
Introduksjon
I dag, mer enn noensinne, flybransjen trenger høyt kvalifiserte og dyktige fagfolk for den voksende industrien trygt fly over 5 milliarder. passasjerer årlig til sine destinasjoner.
Å være en Commercial Pilot kommer også med mye ansvar, komplekse beslutninger og evnen til å forstå og håndtere unormale situasjoner.
Dette programmet er utviklet for studenter med liten eller ingen flygeerfaring, og som ønsker å forfølge en karriere innen luftfart i henhold til EASA regelverk.
Flying Academy er sterkt spesialisert seg på å tilby opplæring fra ab-initio å "frosset" ATPL (A). Traineene av programmet vil starte med PPL (A), og ved å skaffe den nødvendige erfaring uren, vil fortsette med IR (A), CPL (A) moduler eller MEP (multi-motors fly) fly programmer.
Etter vellykket gjennomføring av null til ATPL (A)-kurs, vil du få utstedt et EASA CPL (A) lisens med ATPL (A) teori ferdigstilt og vil bli autorisert til å opptre som Pilot-I-Command (PIC) av et fly i et flyselskap. ATPL (A)-lisens er det høyeste nivået av fly pilot sertifisering.
Kurs opptakskrav
- Minimum alder av 18 år (16 år for å melde PPL treningsprogram)
- Førsteklasses legeattest (Second class legeattest inntil behandling MEP)
- Ingen tidligere flight erfaring som trengs
- Tilstrekkelige kunnskaper i matematikk og fysikk
- Norsk språkkunnskaper - FTO muntlig og skriftlig test
Privilegier
Privilegiene til en innehaver av et ATPL (A) er å fungere som fartøysjef (kaptein), eller co-pilot (First Officer) i fly engasjert i kommersiell lufttransport utøve alle privilegiene til innehaveren av et PPL (A ), CPL (A) og IR (A).
Læringsmål
bakkePOS=TRUNC treningPOS=HEADCOMP - I løpet av null til ATPL kurset, vil trainee gjennomføre teoretiske kurs for PPL (A), IR (A), MEP (A) og ATPL 650 (A)
flytrening - Flygetreningen starter med PPL (A) etterfulgt av Night vurdering, fortsetter med IR (A) og MEP (A), og avslutter med CPL (A).
bakkePOS=TRUNC treningPOS=HEADCOMP
Søkeren må gå gjennom teoriundervisning som dekker:
- Air lov og ATC prosedyrer
- Flyskrog og systemer, elektrisk anlegg, kraftverk, nødutstyr
- Instrumentering
- Vekt og balanse
- ytelse
- Flygeplanlegging og overvåking
- Human Performance & Begrensninger
- Meteorologi
- Generell navigasjon
- Radio Navigation
- operasjon~~POS=TRUNC prosedyrer
- Flyge
- KOMMUNIKASJON
flytrening
På slutten av opplæringen, må aspiranten ha et minimum av 200 totalt antall flytimer (inkludert PPL (A) tid):
- 100 timer som fartøysjef
- 20 timer (minimum) av VFR navigasjonsflyging som fartøysjef, inkludert en flyging på til sammen minst 540 km (300 NM) i løpet av med landinger med full stopp på to andre flyplasser enn flyplassene avgangs
- 50 timer instrumentopplæring
- 5 timer med nattflyging inkludert én navigasjonsflyging og 5 solo avganger og 5 landinger
- 11 timer på Multi Engine fly
- 5 timer på en kompleks fly
Eksamen - Teoretisk
For PPL (A) - Søkeren må demonstrere teoretisk kunnskap på CAA kontor i form av skriftlige prøver. Tester består av ni fag (meteorologi, navigasjon, kommunikasjon, generell kunnskap om luftfartøy, flygeteori, Air Law, flygeplanlegging og ytelse, Menneskelige ytelser og begrensninger, Operasjonelle prosedyrer).
For ATPL (A) - En søker må demonstrere et kunnskapsnivå i forhold til privilegiene til innehaveren av ATPL (A) i henhold til EASA krav i Part-FCL.
Eksamen - Praktisk
De praktiske ferdigheter eksamen i flyet med sensor kan tas etter vellykket gjennomføring av skriftlige prøver [PPL (A) og ATPL (A)]. Søkeren må vise evne til å:
- Føre flyet innenfor sine begrensninger
- Gjennomføre alle manøvrer som glatt og så nøyaktig som forespurt av EASA
- Utøve godt skjønn og flygerskjønn
- Anvende kunnskapene om luftfart
- Opprettholde kontroll over flyet til enhver tid.
Treningsavgift dekker følgende elementer og tjenester:
- Alle treningsmanualer
- Tilgang til Learning Management System og EASA stiller spørsmål bank
- Instruktør tid for bakke skole og praktisk opplæring
- Planes, inkludert drivstoff
- Alle treningsavgift er bundet til den faktiske kursen i den lokale valutaen til Flying Academy basen hvor opplæring eller en del av opplæringen er gitt.