Advanced Diploma in Business Administration–Marketing/Advanced Diploma in Business Administration–Marketing (med arbeidserfaring)
George Brown College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Toronto, Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
CAD 17 418 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* innenlandsundervisning | $15 190 for internasjonal undervisning. Alle gebyrer kan endres uten varsel
Introduksjon
Det avanserte diplomet Business Administration – Marketing-programmet vil åpne dører til muligheter innen det spennende og raskt bevegelige feltet markedsføring. Markedsføring hos George Brown er mer enn lærebøker og forelesninger. Læringen vår er praktisk og prosjektbasert, og dette programmet gir muligheter for casestudier så vel som virkelige prosjekter som kan involvere industripartnere.
Det som skiller det treårige videregående vitnemålet fra det toårige vitnemålet er tilleggsmulighetene for mer avansert praktisk læring samt kurs i digital markedsføring, internasjonale markedsføringskurs, markedsundersøkelseskurs og kurs i markedsføringsstrategi. Du kan også utvide horisonten din med flere valgfag for bedrifter.
Denne læringsopplevelsen vil gjøre deg i stand til å:
- Utvikle en integrert markedskommunikasjonsstrategi for markedsføring av produkter, konsepter, varer eller tjenester basert på et identifisert målmarked.
- Gjennomfør primære og sekundære markedsundersøkelser for å gi informasjonen som trengs for å ta markedsføringsbeslutninger.
- Utvikle strategier for å etablere effektive arbeidsforhold med kunder, kunder, forbrukere, medarbeidere, veiledere og andre.
- Evaluer levedyktigheten til å markedsføre produkter, konsepter, varer eller tjenester i et eller flere internasjonale markeder.
- Formuler og utarbeide en markedsplan inkludert markedsføringsmål, markedsmiks, markedsføringsstrategier, budsjettmessige hensyn og evalueringskriterier.
- Integrer digital markedsføring og sosiale medier i en markedsføringsplan med forståelse for ulike plattformer og teknologier.
Integrert i alt det ovennevnte vil være utvikling av myke ferdigheter, inkludert kommunikasjon, presentasjon og teambuilding, samt analytiske ferdigheter som kreves av markedsførere i dag.
George Brown College jobber aktivt med industripartnere for å:
- tilpasse læreplanen til bransjens behov
- gi elevene praktisk læring gjennom klasseprosjekter
- tilby studenter feltutdanningsmuligheter
- tilby studentene muligheten til å knytte bransjekontakter og bygge sitt nettverk
Deltakelse i fritidsaktiviteter lar studentene bygge på kunnskapen og ferdighetene sine mens de bygger nettverk. Dette er en av mange måter vår School of Marketing hjelper studentene med å få en god avkastning på alt de investerer i sin forretningsutdanning. Aktiviteter kan omfatte:
- Ontario Colleges markedsføringskonkurranse
- Vanier BDC Case Challenge
- Enactus George Brown
- hurtigveiledningsarrangement
- Stor kanadisk salgskonkurranse
- Annonseuke
Det er også et Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (med arbeidserfaring) tilgjengelig.
Dine feltutdanningsalternativer
Arbeidserfaring (samarbeid og internship)
Alternativet Advanced Diploma in Business Administration-Marketing (med arbeidserfaring) krever vellykket gjennomføring av to semestre med arbeidserfaring for å oppgradere. Denne arbeidserfaringen er enten co-op (betalt) eller internship (ubetalt). Begge vil gi deg den praktiske erfaringen arbeidsgivere verdsetter.
George Brown jobber med arbeidsgivere og industripartnere for å identifisere potensielle arbeidserfaringsmuligheter. Studentene søker deretter om disse mulighetene og går gjennom en konkurransedyktig intervjuprosess. Studentene oppfordres også sterkt til å forfølge selvstyrte bransjeerfaringsmuligheter de tror vil gi læringserfaringene de verdsetter og møte læringsresultatene til programmet. Denne verdifulle arbeidserfaringen kan i sin tur legges til CV-en din.
I tillegg til arbeidserfaring på jobb, George Brown College å gi feltutdanningsmuligheter med reelle utfordringer og kunder.
Opptak
Stipend og finansiering
Stipend for internasjonale studenter ved George Brown College er generelt premiering i programmet basert på studentenes akademiske prestasjoner (og andre kriterier) på George Brown College etter begynnelsen av det akademiske programmet.
Læreplan
Obligatoriske kurs
For å oppgradere må du fullføre 38 emner: 29 obligatoriske emner, 5 forretningsvalgfag, 3 valgfag for generell utdanning og 1 obligatoriske generelt valgfag.
For alternativet Business Administration-Marketing (med arbeidserfaring) må du fullføre 38 kurs: 29 obligatoriske kurs, 5 Business-valgfag, 1 Obligatorisk General-valgfag og 3 General Education-valgfag. For B158-programmet må du ta et tilleggskurs, Work Experience Prep Course (BUS 1000) i semester 3, og fullføre 2 arbeidserfaringsperioder (samarbeid eller praksis).
Avhengig av resultatene av plasseringstestene dine, kan det hende du må ta COMM1000 Introduksjon til høyskolekommunikasjon før du går videre til COMM 1007. På samme måte kan du bli pålagt å ta MATH1027 (Business Math with Remediation) før du går videre til MATH 1008. COMM1000 og MATH 1027 teller ikke mot de 38 kursene som kreves for oppgradering, og du vil bli belastet for disse ekstra kursene. Snakk med kontorpersonalet hvis du trenger hjelp.
Generelle utdanningskurs (semester 2,3 og 4): Du må fullføre 4 generelle utdanningskurs. Én obligatorisk ("Suksessfulle sosiale relasjoner" - GHUM 1087) og 3 valgt fra minst 2 av følgende kategorier: Samfunnsvitenskap (GSSC), Kunst og humaniora (GHUM) eller vitenskap og teknologi (GSCI).
Du er pålagt å gjøre opp eventuelle mislykkede eller tapte kurs før du er kvalifisert til å oppgradere. Du kan lage disse kursene på dagtid, og noen tilbys på kveldstid gjennom etterutdanning. Vennligst sjekk med bedriftskontorets ansatte for å sikre at videreutdanningskursene er likeverdige med det som undervises i fulltidsprogrammet. Vær oppmerksom på at enkelte emner kanskje ikke tilbys hvert semester. Våre ansatte kan hjelpe deg med eventuelle spesielle tidsplankrav du måtte ha.
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Semester 3 | Semester 4 |
|
|
Semester 5 | Semester 6 |
|
|
*Dette kurset er kun obligatorisk for studenter som tar yrkeserfaringsalternativet
Valgfag
Nedenfor finner du Business Valgemner for Business Administration-Marketing.
- ACCT 2031 ledelsesregnskap
- CMMK 1114 Business Research & Report Writing
- CMMK 1120 PR og bedriftskommunikasjon
- CMMK 1127 The Business Media i Canada
- CMMK 1156 Talking Business
- MARK 3007 Tjenester Markedsføring
- MARK 3016 Ikke for profitt sektormarkedsføring
- MARK 3029 Saksbasert tilnærming til markedsføringsstrategier
- MARK 3031 Bærekraftig markedsføring
- MARK 2053 Forhandlingsferdigheter
- MARK 2028 Markedsføring av finansielle tjenester
- MARK 2061 Applied Marketing Research
- MARK 3018 Markedsføring på nettet
- MARK 3032 avanserte salgsferdigheter
- BUS 1044 Næringsrett
- BUS 1067 Feltutdanning
- MGMT 1034 Detaljhandelsmarkedsføring
- MGMT 2032 avanserte prosjektstyringsverktøy
- MGMT 3013 Shopper Research
- MGMT 2037 Retail Management
Programresultat
Den nyutdannede demonstrerer evnen til å:
- Utvikle en markedsplan som vil møte behovene eller målene til en bedrift eller organisasjon.
- Utvikle en integrert markedskommunikasjonsplan for markedsføring av et produkt, konsept, vare eller tjeneste basert på et identifisert markedsbehov eller mål.
- Bestem strategier for utvikling av nye og/eller modifiserte markedsføringskonsepter, produkter, varer og/eller tjenester som svarer på endrede markedsbehov.
- Bestem strategier for effektiv og effektiv plassering/distribusjon av et produkt, en vare og/eller en tjeneste som reagerer på et marked i utvikling.
- Bestem virkningen av å bruke ulike markedsføringsstrategier for et produkt, konsept, vare og/eller tjeneste, på økonomien, avkastningen på investeringen (ROI) og forretningsmålene til en organisasjon.
- Analyser levedyktigheten til et konsept, produkt, vare og/eller tjeneste i lokale, nasjonale eller globale markeder.
- Gjennomfør markedsundersøkelser for å gi informasjon som trengs for å ta markedsføringsbeslutninger.
- Kommuniser markedsføringsinformasjon overbevisende og nøyaktig i muntlige, skriftlige, grafiske og interaktive medieformater.
- Planlegg, klargjør og lever en effektiv salgspresentasjon eller pitch for å møte kundens behov.
- Utvikle strategier med kunder, kunder, forbrukere, medarbeidere, veiledere og andre for å opprettholde og utvikle arbeidsforhold
- Utvikle lærings- og utviklingsstrategier for å øke faglig vekst i feltet.
- Bruk gründerstrategier for å identifisere og svare på nye karrieremuligheter som kan inkludere kontraktsansettelser og initiativer for selvstendig næringsvirksomhet.
- Anvend og bidra til et rammeverk av organisasjonspolitikk og praksis når du driver virksomhet i organisasjonen.
- Anvend prinsippene for forretningsetikk og samfunnsansvar på forretningsbeslutninger.
Karrieremuligheter
Din karriere
Nyutdannede fra det treårige Business Administration-Marketing-programmet er forberedt på karrierer i et bredt spekter av næringssektorer, inkludert reklamebyråer, markedsføringskonsulentfirmaer, telekommunikasjon og media, digital markedsføring, forhandlere, banker og andre finansinstitusjoner, myndigheter, ikke-for -profitt, og små bedrifter. Nyutdannede fra programmet har fått jobb som:
- kontoansvarlig
- koordinator for digital markedsføring
- merkevarekoordinator
- digital merkevareambassadør
- megler
- Kundeservice representant
- representant for finanstjenesten