Diploma in Hospitality – Hotel Operations Management
George Brown College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Toronto, Canada
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
CAD 17 268 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
May 2024
* for internasjonale studenter. Alle gebyrer kan endres uten varsel
Introduksjon
George Brown ligger i hjertet av Toronto sentrum, og setter deg i sentrum av gjestfrihetsindustrien i Canada. Hvis du ønsker å bli en del av den pulserende globale hotellbransjen, vil det toårige Diplom-programmet Hospitality – Hotel Operations Management gi deg kunnskapen og ferdighetene som trengs for å starte en vellykket karriere.
Vårt Hospitality – Hotel Operations Management-program utsetter deg for gjeldende og beste praksis innen:
- Front office
- Mat og Drikke
- Markedsføring og salg
- Konferanser og servering
Du vil motta bransjesertifisering innen mattrygghet, ansvarlig alkoholservering og førstehjelp (HLR).
Som en del av ditt fjerde semester vil du fullføre et 14-ukers bransjeeksternship. George Brown College samarbeider med arbeidsgivere og industripartnere for å identifisere potensielle arbeidserfaringsmuligheter. Studentene oppfordres også sterkt til å forfølge arbeidserfaringsmuligheter for selvstyrt hotelldrift som de tror vil gi læringserfaringene de verdsetter, og som oppfyller læringsresultatene til programmet. Denne muligheten vil forbedre kunnskapen din med erfaring fra den virkelige verden og hjelpe deg med å begynne å bygge nettverket av bransjekontakter. I tillegg vil du delta i en simulering av hotelldriftsstyring som en del av det endelige hjørnesteinsprosjektet ditt, som lar deg bruke dine nyervervede ferdigheter og læring.
For å forbedre dine internasjonale hotellledelsesferdigheter har du muligheten til å delta i en eksklusiv europeisk studietur som besøker noen av de beste hotellene i Europa. (Tilgjengelig når internasjonale reiser returnerer)
Dine feltutdanningsalternativer
Som en del av ditt fjerde semester vil du fullføre et 14-ukers bransjeeksternship med ditt valg av en landsomfattende eller internasjonal plassering. Denne muligheten vil forbedre kunnskapen din med erfaring fra den virkelige verden og hjelpe deg å begynne å bygge nettverket av kontakter. Hotel Operations Management-programmet vil gjøre deg til den typen multitalentutdannede den lokale og internasjonale hotellbransjen søker i dagens konkurransemiljø.
Nyutdannede får ferdighetene som kreves for å være progressive ledere i bransjen, og beriker opplevelsen til hotellgjestene. Du vil motta bransjesertifiseringer innen mattrygghet, ansvarlig alkoholservering og førstehjelp (HLR).
Dette programmet lar deg bytte til et hvilket som helst av våre gjestfrihets- og turismestyringsprogrammer innen ditt andre år, dersom gjestfrihetsområdet ditt skulle endre seg. I tillegg vet vi at livet kan være fullt av uventede hendelser; skulle du ikke klare å fullføre det siste studieåret, gjør vår felles førsteårsmodell deg kvalifisert til å oppgradere med et 1-årig sertifikat i Hospitality Services (H101).
Opptak
Stipend og finansiering
Stipend for internasjonale studenter ved George Brown College er generelt premiering i programmet basert på studentenes akademiske prestasjoner (og andre kriterier) på George Brown College etter begynnelsen av det akademiske programmet.
Læreplan
Obligatoriske kurs
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Semester 3 | Semester 4 |
|
|
* 7 ukers kurs
** Basert på resultatene av plasseringstesten din, kan det hende du må ta COMM 1000 Introduction to College Communication. Du kan også bli pålagt å ta MATH 1000 (Math Foundations) før du går videre til MATH 1102 (Mathematics for Hospitality). COMM 1000 og MATH 1000 teller ikke som kurs som kreves for oppgradering, og du vil bli belastet for disse ekstra kursene.
Programresultat
Den nyutdannede demonstrerer evnen til å:
- Støtt en bransje- og arbeidsplasstjenestekultur ved å innta en positiv holdning og profesjonell innredning, imøtekomme ulike og spesielle behov og bidra som et teammedlem.
- Levere kundeservice og løsninger som forutser, oppfyller og/eller overgår individuelle forventninger, så vel som organisatoriske forventninger, standarder og mål.
- Bruk markedsføringskonsepter, markedsundersøkelser, sosiale nettverk, salgs- og inntektsstyringsstrategier, relasjonsledelse og produktkunnskap for å markedsføre og selge gjestfrihetstjenester, produkter og gjesteopplevelser.
- Bruk forretnings- og inntektsmodeller samt grunnleggende ferdigheter innen regnskap, budsjettering, økonomi og administrasjon for å støtte effektiv ledelse og drift av en rekke organisasjoner som leverer gjestfrihetstjenester og -produkter.
- Overhold relevante organisasjons- og arbeidsplasssystemer, prosesser, retningslinjer, standarder, juridiske forpliktelser og forskrifter, og bruk risikostyringsprinsipper for å støtte og opprettholde effektiv, trygg, sikker, tilgjengelig og sunn gjestfrihetsdrift.
- Bruk passende teknologier for å forbedre kvaliteten og leveringen av gjestfrihetstjenester, produkter og gjesteopplevelser og for å måle effektiviteten til gjestfrihetsoperasjoner.
- Hold deg oppdatert med gjestfrihetstrender og problemstillinger, og gjensidig avhengige relasjoner i de bredere reiselivsnæringene for å forbedre arbeidsytelsen og veilede karriereutviklingen.
- Bruk lederskap, teamarbeid, konflikt- og relasjonshåndteringsevner og verktøy, samt kunnskap om organisatorisk atferd, arbeidsforhold, ansettelsesstandarder og menneskerettigheter for å bidra til et positivt arbeidsmiljø.
- Reagere på problemer og dilemmaer som oppstår ved levering av gjestfrihetstjenester, produkter og gjesteopplevelser ved å bruke og fremme etisk oppførsel og beste praksis for samfunnsansvar og miljømessig bærekraft.
Karrieremuligheter
Din karriere
Med mer enn 38 000 hotellrom og 230 hoteller i Toronto – og det teller – florerer det med arbeidsmuligheter. Mange av våre nyutdannede jobber nå i tilsyns- og lederstillinger i store hoteller over hele landet og internasjonalt, mens noen har nådd høye bedriftsstillinger i store hotellkjeder. Du kan også utforske et vell av lederkarrieremuligheter i restauranter, kasinoer, luksuriøse aldershjem, cruiseskip, konferansesentre, underholdningskomplekser, klubber, bed and breakfasts, cateringselskaper og konferansetjenester.
Fremtidige studiealternativer
Få et diplom og en bachelorgrad. Kvalifiserte kandidater fra Hospitality – Hotel Operations Management-programmet kan være kvalifisert til å gå inn på Honours Bachelor of Business Administration (Hospitality)-gradsprogrammet på George Brown College som en avansert stående student i september eller januar. Du kan også velge å starte i vårbrosemesteret fra mai til august, og fortsette på studiet i september. Denne utdanningsveien krever et minimumskaraktersnitt på 3,0 for å kvalifisere. Snakk med en programkoordinator om artikulasjonsmuligheter.