IED Diploma in Fashion Business
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Madrid, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 15 100 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
01 Oct 2024
* påmeldingsavgift €2.500 + kursavgift €12.100
Introduksjon
Dette kurset holdes på engelsk
IED Diploma in Fashion Business har som mål å gi studentene de nødvendige verktøyene for å effektivt administrere et selskap innen tekstil- og motesektoren.
Studentene skal fullføre studiene med en dobbel profil der de på den ene siden vil ha inngående kunnskap om design- og produksjonsprosessene i moteindustrien og på den andre siden få kunnskap og ferdigheter til å lede og administrere moteselskaper.
Med sitt blandede format vil denne graden tillate alle studenter å lære, delta og være en del av IED-fellesskapet personlig, i fysiske og virtuelle klasserom og eksternt.
Galleri
Ideelle studenter
Dette kurset er designet for personer som er interessert i moteverdenen som ønsker å fokusere karrieren på ledersiden av motebransjen.
Hvis du ønsker å bruke ditt kreative talent innen felt som bedriftsimage, motemarkedsføring eller til ditt eget prosjekt, er dette kurset for deg.
Opptak
Stipend og finansiering
IED Network tilbyr 182 stipender for sine undergraduate-kurs holdt i Italia og Spania.
IED Italia og Accademia di Belle Arti Aldo Galli tilbyr 152 stipend for kurs holdt i Milano, Cagliari, Firenze, Roma, Torino og i Accademia di Belle Arti Aldo Galli i Como. Søknadsfrist 5. mai 2022.
IED Spania tilbyr 30 stipender for kurs holdt i Madrid, Barcelona og Bilbao.
Søknadsfrist 5. april 2022
Lykke til.
Programresultat
Treningsområder
- Å få grundig kunnskap om strukturen til et moteselskap og vite hvordan dens mål settes og hvordan de strategiske beslutningene for hvert av de forskjellige områdene blir brukt.
- Tilveiebringe verktøyene som er nødvendige for at studentene skal kunne lage sine egne design, tilpasse seg endringene som reises av det nåværende motesystemet.
- Forstå hvordan kontrollen over et selskap styres og hvordan alle juridiske, administrative og økonomiske operasjoner utføres.
- Få inngående kunnskap om markedsføringsstrategier og motekommunikasjonsstrategier og forstå hvordan strategier for sammenslåing av forskjellige sektorer, kanaler og forbrukere blir til.