
Etterutdanningsvitnemål in
Etterutdanning i digital markedsføringsstrategi ISAG - European Business School

Introduksjon
BESKRIVELSE
Post-graduation in Digital Marketing Strategy har som mål å gi solid opplæring som tillater løsning av markedsføringsproblemer, og bidrar til å forbedre beslutningsprosessen til bedrifter. Med et høyt spesialisert team av professorer og konsulenter, et oppdatert undervisnings- og læringsprogram, tilstrekkelige undervisnings- og læringsmetodikker og en ekstremt aktiv og praktisk operasjonell dynamikk, fokuserer dette innovative programmet på det nettbaserte aspektet av forretningsnettverket.
MÅL
- Lage og overvåke kampanjer for digital markedsføring ved å bruke nye digitale medier og måle effekten deres;
- Administrer tilstedeværelse, på en profesjonell måte, i markedet, dra nytte av alt potensialet til sosiale nettverk;
- Implementere digitale markedsføringskampanjer og måle deres effekt;
- Lage innhold for det digitale feltet for å få forbrukernes oppmerksomhet;
- Lag innhold for tilstedeværelse i det digitale domenet, respekter etikk og det juridiske rammeverket som brukes på dette domenet.
UNDERVISNINGSSPRÅK: Portugisisk
Læreplan
KURSINNHOLD
1. ÅR
Grunnleggende om digital markedsføring
- Digital markedsføringsstrategi
- Prosjektledelse
- Digital kreativitet
- Digitale juridiske rettigheter
Resultater for digital markedsføring
- Søkemotoroptimalisering
- Nettanalyse
Oppsett av digital markedsføring
- Innholdsstyringssystemer
- E-handel
- Epost markedsføring
- Displayannonsering
- Sosiale medier
- Influencer Marketing
- Videomarkedsføring
Det endelige prosjektet
- Digital markedsføringsprosjekt