Sertifikat i digital markedsføring og media
ISB International School Of Business Dublin
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dublin, Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 semester
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette programmet er laget for undergraduate økonomistudenter som har en spesiell interesse i den nye og raskt skiftende digitale verden av markedsføring og media. Dette er en studie i utlandet program for en varighet på tre måneder. Programmet gir studentene kunnskap og praktiske ferdigheter og også bygger på tidligere kunnskap om ledelse, kommunikasjon og økonomi i et flerkulturell sammenheng.
Moduler
- digital markedsføring
- Digitale medier
- Ledelse og Organisasjoner
- Sosiale og økonomiske aspekter av Irland
- Kommunikasjonsferdigheter
- Digital Marketing & Media-prosjektet
digital markedsføring
Målet med denne modulen er å gi internasjonale elever kunnskap og forståelse av hvilken rolle og funksjon av digital markedsføring og verktøy for å planlegge, gjennomføre, analysere og evaluere en digital markedsføringskampanje.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Beskriv den irske digital markedsføring landskapet og dets fremtidige trender.
- Identifisere teorier, roller og funksjoner av de viktigste digitale kanaler og sosiale medier.
- Kjenne betydningen og funksjoner av digital markedsføring i sammenheng med den bredere markedskommunikasjon funksjon.
- Diskutere forholdet mellom digital markedsføring og forbrukertrender i atferd og mediebruk.
- Forklar hvordan de viktigste teorier, begreper, teknikker og anvendelser av digital markedsføring kan være effektivt utviklet for å planlegge og gjennomføre en digital markedsføringsstrategi i det irske markedet.
Digitale medier
Målet med denne modulen er å gi studentene en forståelse av utvikling og rolle digitale medier i et moderne, forbrukersamfunnet. Det vil også gi studentene kunnskap og bruk av praktiske verktøy som kreves for å arbeide i digitale medier fra en media eller forretningsmessig perspektiv, herunder erfaring med rikt medieinnhold via lyd og video.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Forholder digital media praksis og teori til forretnings- og private aktører.
- Kjenne betydningen og utviklingen i, inkludert forbruk av, digitale medier rammer og strukturer.
- Diskuter de etiske og regulatoriske spørsmål som kommer fra et "innhold overalt" kultur.
- Produsere eksempler på forskjellige lyd- og video'rich media innhold og vise kompetanse i digitale medier programvare.
- Kommun effektiv bruk av bestemte digitale medier innenfor et bredere markedskommunikasjon kampanje.
Ledelse og Organisasjoner
Målet med denne modulen er å gjøre internasjonale elever med teori, prinsipper, praksis, roller og funksjoner for ledelse og organisasjoner i den irske forretningsmiljø.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Identifisere ulike definisjoner og teorier om ledelse, erkjenner sine spissfindigheter og setter pris på deres historiske utvikling og de grunnleggende av deres bedrifts gjennomføring.
- Label, beskrive og bruke verktøy som Pestel og SWOT analyse, Porters Five Forces and Value / Forsyningskjedekonsepter.
- Definere og diskutere, ved hjelp av tydelige bedriftens eksempler, nøkkel ledelse disipliner som: organisatoriske strukturer og kultur, ledelse, team-arbeid, etikk og samfunnsansvar, beslutningsprosesser og konfliktløsning.
- Forklar hvordan gjennomføringen av tradisjonelle lederfunksjoner, verktøy og disipliner er påvirket av organisasjonsstruktur, kultur og interne og eksterne miljøer.
Sosiale og økonomiske aspekter av Irland
Denne modulen er laget for å informere og forbedre den sosio-kulturelle forståelse av Irland av internasjonale elever, og å gjøre dem i stand til å bruke standard økonomiske verktøy for å utforske og evaluere grunnleggende aspekter av den irske økonomien.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Diskuter sosio-kulturelle, politiske og økonomiske dimensjonene av moderne Irland, identifisere likheter og kontraster med eleven hjemland
- Identifisere de viktigste sivilisasjoner, påvirkninger og hendelser som har formet samfunnet, politikk og økonomi av moderne Irland
- Forklare opprinnelsen til konflikten i Nord-Irland og utviklingen siden 1990-tallet
- Forklare rollen til det irske språket i moderne Irland, og vurdere årsakene til sin fallende bruk
- Forklar standard verktøy som brukes av økonomer for å analysere visse aspekter av en nasjonal økonomi, og utforske sin anvendbarhet til aspekter av den irske økonomien
- Drøfte årsaker til og konsekvenser av Irlands opphav til økonomiske prominence som en Celtic Tiger økonomi og dens påfølgende krasj
- Undersøke og drøfte sentrale moderne problemstillinger og muligheter i forhold til irsk sosial og økonomisk politikk
Business Communications Skills
Målet med denne modulen er å gi internasjonale studenter til å kommunisere på engelsk med klarhet og myndighet, bruke skriftlig, elektronisk, verbal og ikke-verbal kommunikasjon ferdigheter i en rekke forretninger innstillinger og situasjoner.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Utvikle en forståelse av prinsippene for effektiv kommunikasjon gjennom teoretiske og praktiske anvendelser av det engelske språket til forretningskommunikasjon
- Vurdere primære ikke-akademiske virksomheten orienterte tekster og uavhengig generere en målt og artikulert svar
- Lag, manus og leverer et publikum fokusert virksomhet presentasjon, ved hjelp av egnede vokabular, grafer, diagrammer og andre visuelle / elektroniske hjelpemidler
- Kommunisere klart og konsist i skriftlig forretningsengelsk, observere relevante layout, konvensjoner og stiler av e-post, brev, rapporter og salgsfremmende brosjyrer
- Kommunisere hensiktsmessig og overbevisende i muntlig engelsk, blant annet i diskusjons, debatt, intervjuer, møter og forhandlinger
- Skille mellom ulike språklige registre i en bedrift sammenheng (formell og uformell, improvisert) for planlagte og un-spådde livaktige forretningsscenarier som business forhandlinger og mock produkt pitching
- Kommunisere effektivt i et team
Digital Marketing & Media-prosjektet
Denne modulen er laget for å danne et vesentlig element som forenkler elever i å konsolidere de viktigste tilnærmingene av Digital Marketing & Media-programmet i en integrerende prosjekt.
Ved vellykket gjennomføring av denne modulen elevene skal kunne:
- Kjenne og bruke tverrfaglig relevans læring oppnås i de andre digital markedsføring og digitale medier Program moduler.
- Sette faglig teori som ligger til grunn digital markedsføring og digitale medier inn i en anvendt naturen ved å lage en realistisk industristandard digital kommunikasjon kampanje.
- Kommuniser et forslag til en realistisk industristandard hendelse som illustrerer en effektiv digital markedsføringskampanje og gjennomføring av hensiktsmessige digitale mediestrategier.
- Forklar hvordan merkede digital markedsføring og digitale medier strategier bør og kan brukes effektivt sammen i en bransje setting.