Essentials for bankdrift
London Business Training & Consulting
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 uke
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Oversikt
Dette kurset fokuserer på de viktigste operasjonelle elementene for å levere en kvalitetsbanktjeneste til kunder.
Kurset vil også inkludere et stedsbesøk til en organisasjon som er relevant for kurset, slik at delegatene kan utvikle en forståelse av hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil avsluttes med en oppsummering av de viktigste læringspunktene, etterfulgt av en handlingsplanleggingsøvelse med sikte på å anvende den ervervede kunnskapen og ferdighetene umiddelbart etter at du kommer tilbake i jobb. Støtte etter kurset er også tilgjengelig i forhold til implementeringen av handlingsplanen din, inntil seks (6) måneder etter kurset er fullført.
Dagsorden
Utmerket bankdrift
- Hva er operasjonell dyktighet i bankvirksomhet?
- Operasjonell fortreffelighetsprinsipper
- Operational excellence modeller
- Gjennomføringsplanlegging
Bankdrift – Kundeopplevelse
- Kilder til kundeklager
- Lage et forbedringsprogram
- Fordelene ved å skape en forbedret kundeopplevelse
- Opprettholde forbedring gjennom smidighet
Bankdrift – kultur og oppførsel
- Utfordringen med kulturendring
- Atferd og myndiggjøring
- Behovet for lederdisiplin
- En integrert tilnærming til bærekraftig endring
Side besøk
- Industribesøk til relevant organisasjon.
- Et innblikk i bedriftens interne arbeid.
- En mulighet til å lære gjennom samhandling med praktiserende fagfolk.
Kursgjennomgang
- Oppsummering og oppsummering av sentrale læringsmål
- Handlingsplanlegging
Målgruppe
Dette kurset passer for:
- Bankmedarbeidere som ønsker/trenger å utvide/utdype sin kunnskap om faktorer som påvirker bankvirksomheten.
- De som ønsker å få et omfattende innblikk i bankdrift.
Læringsutbytte
Etter å ha fullført dette kurset vil du:
- Sett pris på hvordan utmerket service er handlingen for å overgå kundenes forventninger.
- Forstå hvorfor kundeopplevelse går utover kundeservice.
- Forstå hvorfor kultur bestemmer en organisasjons forpliktelse til nivået og konsistensen av tjenestelevering.
- Utvikle et praktisk perspektiv på moderne arbeidspraksis innen ditt felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbeidsplass ved å bruke kunnskapen og ferdighetene du har tilegnet deg gjennom kurset.