Strategisk kvalitetsledelse
London Business Training & Consulting
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
4 dager
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Oversikt
Dette kurset vil gi deg omfattende kunnskap om ferdighetene og verktøyene som trengs for å gjøre kvalitet til en sentral grunnsetning i din organisasjon.
Kurset vil også inkludere et stedsbesøk til en organisasjon som er relevant for kurset, slik at delegatene kan utvikle en forståelse av hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil avsluttes med en oppsummering av de viktigste læringspunktene, etterfulgt av en handlingsplanleggingsøvelse med sikte på å anvende den ervervede kunnskapen og ferdighetene umiddelbart etter at du kommer tilbake i jobb. Støtte etter kurset er også tilgjengelig i forhold til implementeringen av handlingsplanen din, inntil seks (6) måneder etter kurset er fullført.
Dagsorden
Kvalitetsstyringsverktøy, systemer og teknikker
- Grunnleggende verktøy og teknikker
- Feilmodus, effekt og kritikalitetsanalyse (FMECA)
- Statistisk prosesskontroll (SPC)
- Forbedring av vedlikeholdsytelsen
Kvalitetsrevisjon, priser og implementering
- Kvalitetsrevisjoner
- Malcolm Baldrige, Deming-prisen og European Quality Awards
- Implementering av kvalitetsstyring
- Ledelse av endring
Side besøk
- Industribesøk til relevant organisasjon.
- Et innblikk i bedriftens interne arbeid.
- En mulighet til å lære gjennom samhandling med praktiserende fagfolk.
Kursgjennomgang
- Oppsummering og oppsummering av sentrale læringsmål
- Handlingsplanlegging
Målgruppe
Dette kurset passer for:
- Driftsdirektører
- Leder vedlikehold og driftsledelse
- Ledende ledere, ledere, rådgivere og offiserer som ønsker å utvikle en grundig kunnskap om kvalitetsledelse.
Læringsutbytte
Etter å ha fullført dette kurset vil du:
- Sett pris på kvalitetsverktøyene og teknikkene du har til rådighet.
- Forstå hvordan du kan nå dine kvalitetsmål gjennom bruk av revisjoner og kvalitetspriser.
- Undersøk vanskelighetene ved å bruke kvalitetsstander i tjenestelevering.
- Utvikle et praktisk perspektiv på moderne arbeidspraksis innen ditt felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbeidsplass ved å bruke kunnskapen og ferdighetene du har tilegnet deg gjennom kurset.