Doktor i Business Management
SCPSU Business School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lausanne, Sveits
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 2 500 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Feb 2025
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Kursinnhold
Områdene nedenfor inngår i studentens forskningsområde og er oppgavebaserte områder for å dekke studentens forskningsemne. Hvert område krever en avhandling på 8 000 ord, og hvert studieområde må ha betydning for temaet for avhandlingen av DBM-programmet.
DEM7000 Strategisk styring, formulering, implementering og kontroll
DEM7001 Operations Management: Producing Goods and Services
DEM7002 Forskningsmetodikk: Datainnsamling og tilhørende numerisk analyse
DEM7003 Forskningsmetoder
DEM7004 Statistisk sannsynlighet og tilhørende analyse
DEM7005 Kvalitetsplanlegging og analyse
Avhandling - 90 000 ord
Kursene administreres av Design, Technology and Management Society på vegne av SCPU Business School.
progresjon Pathways
The Doctor of Business Management er en terminal grad
Kursformat:
Fjernundervisning med støtte fra fakultetets veileder
Kvalifikasjoner / kompetanse etter at programmet er fullført
Vellykkede studenter vil bli tildelt en doktorgradsstudent fra SCPU - Business School
Inntakskrav
Alder: 25
For elever som nylig har vært på utdanning eller trening, vil inntastingsprofilen trolig inkludere:
- Mastergrad i Business, handel og ledelse eller beslektede emner eller en nivå 7 kvalifikasjon i Business, Management eller relaterte fag for eksempel en Post Graduate Diploma in Management
- andre tilsvarende internasjonale kvalifikasjoner.
Elevene må også ha en hensiktsmessig engelskstandard slik at de kan få tilgang til relevante ressurser og fullføre enhetens oppgaver.
Elevene kan også ha relevant arbeidserfaring.
Eldre elever kan presentere en mer variert prestasjonsprofil som sannsynligvis vil inneholde omfattende relevant arbeidserfaring (betalt og / eller ubetalt) med ansvarsnivå, deltakelse og / eller oppnåelse av en rekke relevante faglige kvalifikasjoner. Dette kan brukes til anerkjennelse av tidligere læring (RPL).
Leder: Morgan Peel