Sertifikat i forståelse av fremragende kundeservice for gjestfrihet
Stoke on Trent College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Online United Kingdom
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Enhet 01 Prinsipper for kundeservice i hotellbransjen
I denne enheten vil elevene se på forskjellige kundetyper og deres forventninger. De vil også dekke hvordan du kommuniserer effektivt, hvordan du håndterer klager og tilbakemeldinger, og retningslinjer og prosedyrer for å støtte konsistent kundeservice.
Enhet 02 Forstå effektivt teamarbeid i gjestfrihetssektoren
Denne enheten dekker effektivt teamarbeid og hvordan den kan støtte kundeservice innen gjestfrihet. Elevene vil også se på sin egen personlige utvikling.
Enhet 03 Forstå lovgivning og veiledning som er relevant for gjestfrihetssektoren
Denne enheten dekker lovgivning og veiledning som er relevant for kundeservice i gjestfrihetssektoren, inkludert mathygiene, matallergi og intoleranse, mangfold og likeverd, helse og sikkerhet, beskyttelse, databeskyttelse.
Enhet 04 Forstå profesjonelle personlige standarder i gjestfrihetssektoren
Denne enheten dekker førsteinntrykk og viktigheten av personlig presentasjon, samt hvilken innvirkning atferd kan ha på kundene og deres inntrykk av gjestfrihetsorganisasjonen.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Kundeansvarlig
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland