Leoron Professional Development Institute

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Første glimt LEORON

Bygget på den sterke opplevelsen i industrien, som dets grunnleggere utviklet i Sverige i løpet av 90 globale ekspansjon, LEORON utviklet seg til en omfattende opplæring instituttet, som tilbyr opplæring og utbyggingsløsninger i alle strategiske konsernfunksjoner, inkludert corporate finance, HR, SCM, drift og engineering.”


Med strategisk distribusjon av våre kontorer i ledende steder, for eksempel Dubai, Riyadh, Accra, Jönköping, London og Almaty, vårt team av eksperter leverer ca 500 kurs årlig, og rundt 10 000 fagfolk er utstyrt med riktig utdanning og de nyeste innsikter i et bredt utvalg av bransjer over EMEA.

LEORON oppgave er å hjelpe våre kunder over hele verden øke sin konkurranseevne ved å forbedre kompetansen til sine ansatte, gjennom topp kvalitet opplæring og utbyggingsløsninger levert av uovertruffen globale eksperter og tilrettelagt av de beste trenings ledere i bransjen. Enten våre kunder står overfor vanskeligheter re-organisering deres merkevare, utstyre sine ansatte med et ekstra sett med ferdigheter eller tar sikte på å vurdere kompetanse innenfor en eksisterende struktur, er vår utvikling planlegging en god løsning.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se Sertifikater » Se kurs »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Kurs

Kurs I Revisjon, Regulering Og Overholdelse

Campus eller nettstudier Heltidsstudier 5 dager September 2018 De forente arabiske emirater Dubai London USA New York Sverige Jönköping Tyskland Munich Østerrike Innsbruck Stuttgart Stockholm Tyrkia Istanbul Spania Barcelona Norge Oslo Frankfurt am Main Göteborg + 19 fler

Dette kurset er av høy verdi for både enkeltpersoner som ønsker å investere i fremtiden og opptatt av å bli med i fellesskapet senior informasjonsteknologi ledere og konsulenter. [+]

Dette kurset er av høy verdi for både enkeltpersoner som ønsker å investere i fremtiden og opptatt av å bli med i fellesskapet senior informasjonsteknologi ledere og konsulenter. Certified informasjonssystemer revisor (CISA) sertifisering er høyt verdsatt av svært anerkjente bedrifter; på den annen side er dette kurset er også av høy verdi for firmaer som har lyst til å utvide sine arbeidere muligheter for å bygge og opprettholde kvalitet og sikret informasjons tjenester; som sikkert vil berike organisasjonen differensiering og legge til rette for e-business transformasjon. Læringsmål Introdusere IT-revisjon som en vitenskap, praksis og profesjon vil bli introdusert til kandidater, i tillegg til globalt aksepterte revisjonspraksis. Del praktiske erfaringer om gjennomføring og administrasjon av IT revisjonsoppdrag i henhold til yrket etikk og normer. Innføre IT-sikkerhet sentrale begreper og prinsipper samt behandlingsstrategier som per ISACA rammer. Villighet til å passere Certified Information System Auditor (CISA) eksamen utført av informasjonssystemer revisjon og kontroll forening - USA. Hvem bør delta? IT-ledere / sikkerhet ledere / IT-prosjektledere IS / IT revisor Offentlige regnskapsførere og revisorer IS / IT-konsulenter IT Kvalitet ledelse IT teknisk personale som aspirerer til IT ledelse Alle aspiranter for ledende IT-stillinger 5 viktige take away En annen ser på det som en “business enabler”, og hvordan å konvergere det med forretningsmessige mål og målsettinger. Traineer vil ble klar om sett emner og kunnskapsområder i IT-styring og den operative forvaltningen. Realisere viktige roller og ansvar i å håndtere IT i organisasjonen, og ble i stand til å utforme de nødvendige strukturer for... [-]

Sertifikat

APICS Sertifisert Forsyningskjede Profesjonell - Gjennomgang Kurs

Campus Heltidsstudier 4 dager June 2018 Østerrike Innsbruck Norge Oslo + 2 fler

APICS Foreningen for Operations Management er en global leder og fremste kilden til kroppen av kunnskap i forsyningskjeden og drift, herunder produksjon, inventar, materialer ledelse, innkjøp og logistikk. [+]

APICS sertifisert forsyningskjede profesjonell - gjennomgang kurs APICS Foreningen for Operations Management er verdensledende og fremste kilden til kroppen av kunnskap i forsyningskjeden og drift, herunder produksjon, inventar, materialer ledelse, innkjøp og logistikk. Siden 1957, har enkeltpersoner og selskaper stolt på APICS for sin overlegne trening, internasjonalt anerkjente sertifiseringer, omfattende ressurser, og verdensomspennende nettverk av dyktige fagfolk. APICS erkjenner bidragene supply chain og drift fagfolk gjør til sine arbeidsgivere og den globale økonomien, og har utviklet en omfattende pakke med pedagogiske ressurser, blant annet: utdanning, opplæring, industri publikasjoner og forskning, og verdenskjente sertifiseringsprogrammer muligheter for karriereutvikling, nettverk og utveksling av beste praksis lokale og globale medlemskap og tilhørighet muligheter over hele verden. 5 viktige take away 1 Administrer horisontale strømmer i sine virksomheter når selskaper er organisert vertikalt 2 Forstå viktigheten av å samkjøre selskapets strategi med sin supply chain strategi 3 Forstå viktigheten av å bruke riktig teknologi for å aktivere forsyningskjeden 4 Kjernen i supply chain management er utmerket leverandør og kundeforhold 5 Kontinuerlig forbedring, fleksibilitet og smidighet av sine forsyningskjeder vil bli belønnet med pågående suksess og avkastning. Fordeler ved å delta Delegater som full instruktør-ledede kurset og fullføre APICS CSCP Learning System vil: Lær hvordan du kan øke produktiviteten, samarbeid og innovasjon Oppdag hvordan å positivt påvirke ledetider, varelager produktivitet og lønnsomhet bunnlinjen Forstå hvordan å håndtere integrering og koordinering av aktiviteter for å oppnå reduserte kostnader og øke effektivitet og kundeservice. Få kunnskap i effektivt administrere hele verden forsyningskjeden aktiviteter Oppnå større trygghet og heder... [-]

Beste Praksis I Vedlikehold Og Pålitelighet (cmrp Eksamen)

Campus Heltidsstudier 4 dager June 2018 Tyskland Stuttgart Sverige Göteborg + 2 fler

Dette kurset er designet for vedlikehold og pålitelighet fagfolk på alle nivåer. Kjente Best Practices vil bli forklart, demonstrert, og deltakerne vil jobbe i grupper på reelle problemstillinger i hvert funksjonsområde i vedlikehold og pålitelighet slik lære fra instruktør og andre deltakere. [+]

Dette kurset er designet for vedlikehold og pålitelighet fagfolk på alle nivåer. Kjente Best Practices vil bli forklart, demonstrert, og deltakerne vil jobbe i grupper på reelle problemstillinger i hvert funksjonsområde i vedlikehold og pålitelighet slik lære fra instruktør og andre deltakere. Den Sertifisert Vedlikehold og pålitelighet Professionals (CMRP) vil bli tilbudt på den siste dagen av dette programmet. 5 viktige take away 1 Kjente Best Practices i vedlikehold og pålitelighet "fra hele verden vil bli forklart og diskutert 2 Forklaring og Diskusjon av Best praksis i Maintenance Strategy Development, Modification, og PF Curve 3 Påvist World Class Maintenance og planlegging Best Practices og hvordan du kan endre fra nåværende tilstand til Best Practices 4 sler og løsninger for effektiv arbeidsutførelse - Change Management fem ledende og Etterslep KPIer for proaktivt vedlikehold og pålitelighet arbeidsprosesser og sitte for Certified vedlikehold og pålitelighet Professional-eksamenen (CMRP) Hvem bør delta? »Vedlikehold og pålitelighet Professionals »Produksjon / drift Professionals »Toppledere Fordeler ved å delta »Klarere retning for karriereutvikling og utdanning »Bedre synlighet og anerkjennelse innenfor dagens organisering »Differensierte tariffer »Bærbare jobb ferdigheter og kunnskap mellom planter og selskaper »Hjelper jobb forfremmelse »Greater jobb effektivitet »Færre frustrasjoner med kunnskapshull »Forbedret evne til å skille mellom kandidater i ansettelse og opprykk prosess »Forbedret on-the-job trening og utenfor trening effektivitet. The Society for Vedlikehold & Reliability Professionals (SMRP) er en ideell faglig samfunn dannet av utøvere for å fremme pålitelighet og fysisk eiendel forvaltningsbransjen og for å skape ledere i felten. SMRP gir enestående valuta for individuelle... [-]

Facility Management Professional® - Gjennomgang Kurs

Campus Heltidsstudier 4 dager July 2018 Tyskland Munich De forente arabiske emirater London Sverige Jönköping + 4 fler

Grunnlagt i 1980, er IFMA verdens største og mest anerkjente internasjonale foreningen for anlegget ledelse fagfolk, som støtter mer enn 23.500 medlemmer i 94 land. [+]

Grunnlagt i 1980, IFMA er verdens største og mest anerkjente internasjonale foreningen for anlegget ledelse fagfolk, som støtter mer enn 23.500 medlemmer i 94 land. Foreningens medlemmer, representert i 130 kapitler og 17 kommuner over hele verden, klarer mer enn 37 milliarder kvadratfot med eiendom og årlig kjøpe mer enn US $ 100 milliard i produkter og tjenester. For å møte sin misjon å "fremme facility management yrke ved å gi eksepsjonelle tjenester, produkter, ressurser og muligheter," på årsbasis IFMA: Sertifiserer anleggsledere gjennom tre credentialing programmer. Produserer Verden arbeidsplassen, verdens største anlegg lederkonferanse og utredning, og Facility Fusion, en mer intim sammenkomst av FM-fagfolk med kraftige nettverk og en blanding av utdanning, ledertrening, beste praksis og en utstilling. Driver forskning som styrker kunnskap og ferdigheter av FM fagfolk samtidig fremme FM yrke. Tilbyr et bredt spekter av pedagogiske emner fra entry-nivå programmer til dem for meget erfarne anleggsledere. 5 viktige take away 1 Bygg et solid fundament. 2 Møt kravene til globale arbeidsgivere. 3 Ta et skritt mot å anskaffe Certified Facility Manager® (CFM®) credential. 4 Skill deg ut fra konkurrentene. 5 Etabler ditt faglige nettverk. WHO bør bli en FMP? IFMA sin Facility Management Professional (FMP) betegnelse er et kunnskapsbasert credential som vil bidra til å akselerere en FM-overgang inn i yrket og demonstrere en bevist forståelse av grunnlaget for facility management. Den er ideell for: Facility Management utøvere som ønsker å øke sin dybdekunnskap i de grunn FM emner anses kritisk av arbeidsgivere. Personer som er overgangen til... [-]

Kontrakt Og Kommersiell Ledelse Utøver

Campus Heltidsstudier 4 dager July 2018 Tyskland Frankfurt am Main Sverige Göteborg Tyrkia Istanbul + 4 fler

Folk inn Kontrakt og Commercial Management disiplin fra et bredt utvalg av bakgrunner, ofte med lite eller ingen spesifikk trening. De kan være økonomiske eller juridiske fagfolk, kan de ha kommet fra salg eller fra et markedsinformasjon funksjon. [+]

folk inn Kontrakt og Commercial Management disiplin fra et bredt utvalg av bakgrunner, ofte med lite eller ingen spesiell opplæring. De kan være økonomiske eller juridiske fagfolk, kan de ha kommet fra salg eller fra et markedsinformasjon funksjon. En viktig verdi som tilbys er at IACCM læring gir alle med en konsistent base nivå av kunnskap. IACCM introduserer også begrepet en profesjonell standard og matchende sertifisering, for å oppmuntre enkeltpersoner i deres videre utvikling. Dette gjør IACCM å levere en gyldig vurdering av nåværende evner på Associate, Practitioner og Expert nivå. 5 viktige take away 1 Forstå og omfavne beste praksis i kontrahering og kontraktshåndtering to Deliver større verdi for bedriften gjennom forbedret kontrakt utfall tre håndtere risiko med større effektivitet 4 Accelerate oppdragsgiver og kontraktstyring prosessen fem Minimer tvister og rykte skader knyttet til ineffektive kontrakter Hvem bør delta? Denne svært praktiske og interaktivt kurs er spesielt utviklet for: »Avtale Professionals »Kontrakt Forhandlerne »Kontrakt ledere og administratorer »Kontrakts Advokater »Kontraktsutforming Professionals »Kontrakt Strateger »Innkjøp Professionals »Strategic Sourcing Professionals »Supply Chain Management Professionals »Handel Ledere »Salgs Account Managers »Handel prosjektledere Fordeler ved å delta »IACCM eLearning Resources (12 måneder tilgang) »E-bok Operational Guide, kjernen oppslagsverk for kontrakt og kommersielle utøvere »Tilgang til innsikt og verktøy for et helt år »Sertifiserte kandidater bli medlemmer av IACCM og få tilgang til globale innhold og råd gitt av dyktige bidragsytere i bransjen. IACCM SERTIFISERING Fremme din kunnskap, karriere og står med verdens mest anerkjente profesjonelle sertifisering i kontrakt og kommersiell ledelse. Med medlemmer... [-]

Leverandør Relationship Management Utøveren

Campus Heltidsstudier 4 dager May 2018 Tyskland Munich

Dette kurset er en blanding av både teori og praksis. Det er korte forelesninger, gruppediskusjoner og mange interaktive oppgaver, alle designet for å utvikle nye ideer og få full forståelse av hvordan og hvor vi kan velge å kjøre bedre leverandørforhold. [+]

Bedrifter er i økende grad avhengige av sine forsynings partnere. Lær hvordan du kan fokusere på de leverandørene som kan hjelpe din organisasjon flytte inn i fremtiden. Dra nytte av denne omfattende læringsprogrammet, hulene dypt inn i "kilde-til-exit 'forhold styring av forsyningsbasen. Lær om verktøy som vil utvikle dine ferdigheter og forbedre dine evner. Kunne gjøre større bidrag til å drive frem bedriftens mål og målsettinger og kjøre smartere atferd fra interne kunder. Lær hvordan å skape en atmosfære hvor leverandørene blir mer enn bare en leverandør; hvor de utvikler evnen til å være en "ansvarlig leverandørens anse deg som en kunde av valget '; hvor de blir en ekte forretningspartner og en strategisk ressurs for organisasjonen fokusert på langsiktige felles mål. Dette kurset er en blanding av både teori og praksis. Det er korte forelesninger, gruppediskusjoner og mange interaktive oppgaver, alle designet for å utvikle nye ideer og få full forståelse av hvordan og hvor vi kan velge å kjøre bedre leverandørforhold. 5 viktige take away 1 Forstå forsyningskjeden og hvordan man kan måle og administrere ulike leverandør segmenter 2 Lær metoder for å forbedre dialog med interessenter og levere gode kommunikasjoner tre Kunne implementere verktøy som bringer gjelder med virkning ledelse for organisasjonen 4 Lever effektive exit prosesser for under- utfører leverandører 5 Forstå kontrakten livssyklus og hvordan relationship management passer innenfor det Hvem bør delta? Denne svært praktiske og interaktivt kurs er spesielt utviklet for: »Leverandørforhold Managers »Kontrakt ledere / Ingeniører / Spesialister »Lokalt innhold Development Managers... [-]

Senior Internasjonal Prosjektleder

Campus Heltidsstudier 4 dager July 2018 De forente arabiske emirater London

For å forstå moderne internasjonal prosjekt- og programledelse basert på global styring grunn standarder, inkludert PMIs PMBOK, Standard for Program Management, og IPMA kompetansebasert metodikk [+]

5 viktige take away En. Forstå strukturen og tilnærmingen til vellykket internasjonal prosjektledelse 2. Forstå og ha tillit til hvordan du konfigurerer og leder et PMI-kompatibelt komplekst internasjonalt prosjekt / program gjennom real-life case study og eksempler 3. Få et bredere perspektiv ved å forstå hvordan prosjekter passer inn i porteføljer og programmer perspektiver - den berømte Eagle View 4. Forstå teorier, eponymous lover, og de mest brukte verktøyene og teknikkene som påvirker og dermed hjelpe eller hindre for å oppnå prosjektsuksess 5. Forstå hva som blir forsket innen prosjektledelse og funn som kan hjelpe deg i din posisjon Fordeler ved å delta Gyldt preget SIPMTM-sertifikat med ditt navn og betegnelse som MASIPM (Medlem av Foreningen av Senior International Project Managers) Muligheten til å bruke betegnelsen SIPMTM på visittkortet ditt og gjenoppta Tilgang til ASIPM nettverk og kropp av informasjon på nettet Tilgang til ASIPM tidsskrift publisert online SIPMTM viser at du har fullført oppnådd nivå på utdannet lederskapsutdannelse, og at du har ferdigheter og erfaring til å administrere ledelsesprogrammer på nasjonalt, regionalt og globalt nivå. SIPMTM-sertifiseringen vil bli mottatt på verkstedets siste dag etter vellykket gjennomføring av eksamen Motta 35 NASBA CPE som kan brukes til videre studier i ethvert universitet i verden Motta 35 PDU'er for å være kvalifisert til å ta PMP-undersøkelsen videre eller bidra til å fortsette en allerede eksisterende PMP-betegnelse KURSMÅL For å forstå hvordan du velger internasjonale prosjekter og programmer ved hjelp av verktøy og teknikker For å forstå moderne internasjonal prosjekt- og programledelse... [-]

Senior Profesjonell I Hr - Internasjonal

Campus Heltidsstudier 4 dager June 2018 Tyskland Stuttgart

HR Certification Institute tilbyr en omfattende portefølje av avanserte profesjonelle legitimasjon for HR fagfolk over hele verden. Gjennom en kombinasjon av formell utdanning og erfaring, opprettholdes en høy etisk standard, demonstrert kunnskap og prestasjon gjennom eksamen og en fornyet satsing på kontinuerlig faglig utvikling, sertifiserte HR fagfolk styrke deres troverdighet og organisasjonene de tjener. [+]

Hvorfor HRCI sertifisering? HR Certification Institute tilbyr en omfattende portefølje av avanserte profesjonelle legitimasjon for HR fagfolk over hele verden. Gjennom en kombinasjon av formell utdanning og erfaring, opprettholdes en høy etisk standard, demonstrert kunnskap og prestasjon gjennom eksamen og en fornyet satsing på kontinuerlig faglig utvikling, sertifiserte HR fagfolk styrke deres troverdighet og organisasjonene de tjener. 120.000 + HR fagfolk over hele verden stolt opprettholde HR Certification Institute legitimasjon som et tegn på høy faglig utmerkelse. Senior Professional i HR -Internasjonal (SPHRi) er et globalt relevant credential som er utviklet for å validere ledelsesnivå kjerne menneskelig ressurs kunnskap og ferdigheter. Credential viser mestring av allment aksepterte HR prinsipper i strategi og politikkutvikling samt service levering. Uavhengig av geografisk område, de legitimasjons kom- plements lokale HR-praksis. Gjennom demonstrert kunnskap, forbedrer credential troverdigheten av HR fagfolk og organisasjoner de tjener. 5 viktige take away 1 Delta aktivt i utviklingen av organisasjonens HR-strategi 2 Integrer lokale og globale HR-praksis 3 Kunnskap om organisatoriske utviklingsmetoder, løse problemene teknikker, endringsledelse prosesser og teknikker og ledelse konsepter og programmer fire identifisere industri trender innen HR 5 Etablere og gjennomgang resultatene av en performance management system-ansatt HVEM BØR TA SPHRI? Human resource / utøvere rundt om i verden som oppfyller følgende kvalifikasjonskrav: »Minimum 4 års profesjonelt nivå erfaring i et HR-stilling med en mastergrad eller global tilsvar »Minimum 5 års profesjonelt nivå erfaring i et HR-stilling med en bachelorgrad eller global tilsvar »Minimum 7 års profesjonelt nivå erfaring i et HR-stilling med en high school diplom... [-]

Sertifikat I Ledelse Tenkning: Strategisk, Fremtid, Design, Systemisk, Analytisk, Innovasjon Og Kreativ Tenkning

Campus Heltidsstudier 4 dager August 2018 De forente arabiske emirater London

Denne spennende program, typisk for større organisasjoner på senior nivå, men passer for hver leder og leder som trenger å gjøre viktig beslutning, inkluderer følgende å støtte høy kvalitet beslutnings å navigere kompleksiteten. [+]

Som tempoet og natur endring øker globalt, er kompleksiteten i å løse problemer å bli en kritisk kompetanse for ledere. Risikoen for feil og kortsiktig, kne-rykk beslutninger er og ledere må utvikle evnen til å tenke seg gjennom forretningskritiske utfordringer og muligheter. Enkel analyse og erfaringsbaserte løsninger er ikke lenger nok for å konkurrere på den globale scenen. Kvaliteten på tenkning vil avgjøre kvaliteten på beslutninger og de resulterende handlinger og atferd. Derfor presenterer vi en kraftig og nyskapende program, i hovedsak fokusert på det kognitive domenet (tenking) for ledere. Vi bruker en tilnærming av konsulenttjenester utdanning, noe som sikrer rask, betong og varig avkastning fra å lære og konsulentoppdrag. Denne spennende program, typisk for større organisasjoner på senior nivå, men passer for hver leder og leder som trenger å gjøre viktig beslutning, inkluderer følgende å støtte høy kvalitet beslutnings å navigere kompleksiteten. 5 viktige take away En forbedret evne til å løse komplekse problemer 2 Forbedret ferdigheter i å tenke kreativt for konkurransefortrinn 3 Klare modeller og verktøy på strategi for bruk på arbeidsplassen 4 Accelerated innovasjon gjennom nye tankemodeller 5 verktøy for å forutse fremtidige trender og reagere innovativt LÆRINGSUTBYTTE »Bruk hele spekteret av tenkning evner »Forbedre strategisk tenkning »Forventer bedre med Future Thinking »Bruk Design Thinking for forbedret kunde aksept »Delta i systemtenkning for å finne helhetlige løsninger »Påfør analytisk tenkning der for aktuelle typer problemer »Utvikle Innovasjon Tenker kompetanse »Finne interessante nye løsninger gjennom kreativ tenkning Fordeler ved å delta Fordeler for arbeidsgivere »Bedre fremtids beredskap... [-]

Sertifisert Finansiell Modeller - Avansert økonomisk Modellering Ved Hjelp Av Excel Og VBA

Campus Heltidsstudier 4 dager September 2018 Tyskland Frankfurt am Main

Kurset vil legge vekt på noen viktige økonomiske begreper som vil bistå i å bygge livskraftige modeller. Den er utformet for å gi deg den informasjonen du trenger uten å gjøre du vasse gjennom tungvinte forklaringer og endeløs teknisk bakgrunn. [+]

Evnen til å skape og forstå økonomiske modeller er en av de mest verdsatte ferdigheter i business og finans i dag. Microsoft Excel med Visual Basic for Application (VBA) makroer programmerings har vært den dominerende selskap opprettet finans og bedriftens fagfolk i utarbeidelse og bruk av hele spekteret av økonomiske modeller og andre applikasjoner. Men som følge av den såkalte '95 / 5 'utelukke det kan konkluderes med at 95% av Excel-brukere trolig bare bruke bare 5% av programmets makt. De fleste brukere vet at de kan få mer ut av Excel spesielt ved hjelp av VBA som ville resultere i at de blir i stand til å bygge mer fleksible, dynamiske og profesjonelle modeller. Dessverre ser dette aspektet av Excel og VBA ofte å være komplisert og skremmende. Dette intensive fem dagers workshop starter med grunnleggende og utvikler seg i en logisk trinnvis måte til de mer komplekse og givende verktøy som trengs for å bygge mer Ro- bust modeller som sparer tid, redusere unødvendige men- feil og tilpasse applikasjoner som ville være umulig å oppnå med suboptimale modeller. Hver seksjon er etterfulgt av en direkte søknad knyttet til finansmarkedene og finansspørsmål. Kurset vil legge vekt på noen viktige økonomiske begreper som vil bistå i å bygge livskraftige modeller. Den er utformet for å gi deg den informasjonen du trenger uten å gjøre du vasse gjennom tungvinte forklaringer og endeløs teknisk bakgrunn. Delegatene vil trenge noen grunnleggende kunnskaper om Excel, men ikke av profesjonell modellering og programmering. 5 viktige... [-]

Sertifisert Internasjonale Anskaffelser Profesjonell

Campus Heltidsstudier 4 dager August 2018 Spania Barcelona

Anskaffelsen yrke har gjennomgått en stor forvandling i løpet av de siste 10 årene, og er anerkjent som en funksjon som kan ha en dramatisk innvirkning på en organisasjoner bunnlinjen. [+]

Anskaffelsen yrke har gjennomgått en stor forvandling i løpet av de siste 10 årene, og er anerkjent som en funksjon som kan ha en dramatisk innvirkning på en organisasjoner bunnlinjen. Best in Class Procurement leverer et vell av verdi muligheter som kan sikre at maksimal fordel kan oppnås fra din Supply Chain og tilhørende tilførsels-basen. For anskaffelser fagfolk som ønsker å holde tritt med den moderne teorier og teknikker for innkjøp og supply chain management deltakelse på dette kurset er viktig. Praktisk anvendelse: Delegatene vil individuelt kom- plett en personlighet profilering spørreskjema. Effektivt administrerende anskaffelsesprosjekter »Den riktige strukturen for vellykket prosjektledelse» identifisere og håndtere interessenter »Innhenting første 'buy-in' til prosjektet »Kommunisere å opprettholde buy-in »Roller og ansvar med Project (RACI)» Identifikasjon, profilering og reduksjon av risiko Praktisk anvendelse: Delegatene vil arbeide i små grupper for å utvikle nøkkelprosjektdokumentasjon for en Procurement relaterte prosjekt. 5 viktige take away 1 Forstå og implementere Best in Class Procurement to Embrace moderne trender i Supply Chain Management 3 Forbedre prosessen med å velge, å utvikle og administrere Leverandøren 4 Master Contract Management prosessen i Procurement 5 Muligheten til å bruke betegnelsen CIPPTM på virksomheten kort og gjenoppta Hvem bør delta? Denne svært praktiske og interaktivt kurs er spesielt utviklet for: »Innkjøpsdirektør / ledere »Supply Chain Managers »Kjøpere / Senior Kjøpere »Leverandør Managers »Operations Directors / ledere »Administrerende direktører PLUS alle som er ansvarlig for / involvert i leverandør relasjoner, eller forventer å bli involvert med Supplier Management i fremtiden KURS KRAV OG SERTIFIKATER Delegatene... [-]

Sertifisert I økonomisk Planlegging Og Analyse

Campus Heltidsstudier 4 dager June 2018 Tyskland Munich Sverige Stockholm + 2 fler

For personer som praktiserer økonomisk planlegging og analyse (FP & A), vil dette unike profesjonelle betegnelsen sette dem i stand til å skille seg innen finans yrke og validere deres forståelse av komplekse prosesser, verktøy og enhetlige standarder. Det vil også tillate arbeidsgivere å identifisere de beste kandidatene. [+]

Som organisasjoner rundt om i verden fortsetter å tilpasse seg økonomisk usikkerhet, har behovet for erfarne finans fagfolk i bedriftsmiljø økt jevnt de siste årene. Som et resultat, er mange bedrifter søker de mest kvalifiserte personer til å analysere trender og administrere den økonomiske fremtiden for deres organisasjon. For personer som praktiserer økonomisk planlegging og analyse (FP & A)Dette unike profesjonelle betegnelsen vil gjøre dem i stand til å skille seg innen finans yrke og validere deres forståelse av komplekse prosesser, verktøy og enhetlige standarder. Det vil også tillate arbeidsgivere å identifisere de beste kandidatene. 5 viktige take away 1 Oppdag kunnskap og få den tilliten du må passere AFP Certified eierstyring og selskaps FP & A Professional eksamen. 2 Identifisere konkrete muligheter til å øke den strategiske verdien tilbys av FP & A-funksjon i bedriften. 3 Lær hvordan du håndterer FP & A-prosjekter og justere mennesker, prosess og riktig størrelse teknologi for å levere FP & A tjenester. 4 Lær hvordan du bygger og avgrense modeller, effektiv analyse av data og treffende å bruke dem i planprosessen. 5 Lær hvordan du kan utnytte Business Intelligence (BI), Corporate Performance Management (CPM), Excel og ERP-systemer for å levere en best i klassen FP & S funksjon i bedriften. OM AFP Global ressurs og talsmann for finans yrket Foreningen for Financial Professionals (AFP) serverer et nettverk av mer enn 16.000 statskassen og fi- holds fagfolk. Hovedkontoret ligger i Bethesda, Maryland, gir AFP medlemmer med siste nytt, økono- ic forskning og data på... [-]

Sertifisert Leder Av Kvalitet / Organisatoriske Fortreffelighet

Campus Heltidsstudier 4 dager June 2018 Østerrike Innsbruck Norge Oslo + 2 fler

Den Sertifisert Manager for Quality / Organizational Excellence (Cmq / OE) er en profesjonell som leder og vinnere prosess - forbedringstiltak - overalt fra små bedrifter til multinasjonale selskaper - som kan ha regional eller global fokus på en rekke tjenester og industrielle sammenhenger. [+]

Den Sertifisert Manager for Quality / Organizational Excellence (Cmq / OE) er en profesjonell som leder og vinnere prosess - forbedringstiltak - overalt fra små bedrifter til multinasjonale selskaper - som kan ha regional eller global fokus på en rekke tjenester og industrielle sammenhenger. En Cmq / OE forenkler og fører lagets innsats for å etablere og overvåke kunde / leverandørforhold, støtter strategisk planlegging og distribusjon initiativer, og bidrar til å utvikle målesystemer for å avgjøre organisatoriske forbedringer. Den Cmq / OE skal kunne motivere og evaluere ansatte, styre prosjekter og menneskelige ressurser, analysere økonomiske situasjoner, bestemme og vurdere risiko, og benytter kunnskap verktøy og teknikker for å løse organisatoriske utfordringer. 5 viktige take away 1 Opprett en kultur for læring og kontinuerlig forbedring to Etablere benchmarks for avansement 3 Gi verdi til jevnaldrende, kolleger og underordnede fire Tenk som en rådgiver / konsulent - være autoritet figur 5 Fordelen er reisen, ikke nødvendigvis bare reisemålet Hvem bør delta? »Group / Bedrift Quality Manager, »Kvalitet Director / Head of Quality, »QA / QC manager / Engineer / Supervisor »Kvalitet revisorer / ISO revisor »Kvalitet Fagfolk som fører, forvalter eller støtter kvalitetsforbedringsprogrammer. »QM Fagfolk i behovet for å legge til ASQ er Cmq / OE til hans / hennes faglige rettigheter EKSAMEN FORUTSETNINGER / EKSAMEN KVALIFISERING Du må ha 10 års on-the-job erfaring innen ett eller flere av de områdene av Sertifisert Manager for Quality / Organizational Excellence Body of Knowledge. Et minimum av fem år av denne opplevelsen må være... [-]

Sertifisert Opplæringsprogram I Governance, Risikostyring Og Compliance

Campus Heltidsstudier 5 dager June 2018 Tyskland Munich Sverige Stockholm + 2 fler

I dagens komplekse globale forretningsmiljø, har en gjennomsiktig visning av informasjon og en samordnet tilnærming til styring, ledelse og kvalitetssikring av ytelse, risiko og compliance er avgjørende for å lykkes. Organisasjoner som forstå og anvende prinsippene for integrert styring, risikostyring og compliance (GRC), både prosesser og teknologi, har et reelt konkurransefortrinn. [+]

I dagens komplekse globale forretningsmiljø, har en gjennomsiktig visning av informasjon og en samordnet tilnærming til styring, ledelse og kvalitetssikring av ytelse, risiko og compliance er avgjørende for å lykkes. Organisasjoner som forstå og anvende prinsippene for integrert styring, risikostyring og compliance (GRC)I både prosesser og teknologi, har et reelt konkurransefortrinn. De forbedrer sin evne til å ta velinformerte strategiske beslutninger og er bedre i stand til å svare med smidighet og hurtighet til trusler og muligheter som oppstår. Disse organisasjonene er mer lønnsomt og opprettholde utfordringene i virksomheten ved å følge praksisen med å være en prinsipiell Performer, en organisasjon som pålitelig oppnår sine mål, mens administrerende usikkerhet og handle med integritet. Målet med dette seminaret er å gi deltakerne kunnskap er nødvendig for å effektivt designe og forbedre integrerte GRC aktiviteter på tvers av organisasjonen basert på etablerte GRC standarder fra OECG, organisasjonen som definert GRC, og er den eneste internasjonale rammeverket modellen relatert til GRC. I hjertet av seminaret er OCEG GRC Capability Model. Selv om ulike standarder og rammeverk eksisterer for å løse diskrete deler av styring, risikostyring og andre viktige problemstillinger, er det OCEG GRC Capability Model den eneste åpen standard som gir omfattende og detaljerte retningslinjer for bygging og implementere en integrert GRC evne. Dette GRC evne inkorporerer de ulike avdelingene i en organisasjon belastet med de viktigste aktivitetene i et integrert GRC evne (f.eks revisjon, juridiske, menneskelige ressurser, IT, compliance, risikostyring, etikk, styrene, etc ...). Dette fem-dagers kurs, som gir 35 timer CPE,... [-]

Sertifisert Treasury Professional® - Gjennomgang Kurs

Campus Heltidsstudier 5 dager June 2018 Sverige Stockholm

Denne omfattende 5-dagers seminar vil inneholde en re- visning av alle sentrale emner dekkes i alle 19 kapitler av AFP s Essentials of Treasury Management®, Fourth Edition, noe som er fullstendig Body of Knowledge testes på CTP eksamen, og levere konkrete råd angå hvordan å oversette hva som er dekket i teksten inn i den virkelige verden beste praksis i bedrifter av alle størrelser. [+]

Rollen av bedriftens egne fortsetter å utvikle seg fra rent operativt til å bli en pålitelig strategisk ressurs for bedriftsledere i hele bedriften. Den Certified Treasury Professional (CTP) sertifisering fungerer som en målestokk for kompetanse i corporate finance yrke, og er anerkjent som den ledende credential i bedriftens egne verdensbasis. Tjene CTP sertifisering hjelper fagfolk tjene en plass på strategisk tabellen, fører til høyere erstatning, og fungerer som et konkurransefortrinn i forhold til jevnaldrende i et dynamisk arbeidsmarked. Denne omfattende 5-dagers seminar vil inneholde en re- visning av alle sentrale emner dekkes i alle 19 kapitler av AFP s Essentials of Treasury Management®, Fourth Edition, noe som er fullstendig Body of Knowledge testes på CTP eksamen, og levere konkrete råd angå hvordan å oversette hva som er dekket i teksten inn i den virkelige verden beste praksis i bedrifter av alle størrelser. Deltakerne vil få en forståelse av emner en- compassing bedriftens økonomistyring, styring av arbeidskapitalen, kontanter og likviditetsstyring, kapitalmarkeder, egne operasjoner, treasury teknologi, og intern kontroll. 5 viktige take away 1 tilegne seg kunnskap om alle viktige emner som dekkes på CTP eksamen, og kritiske til karriere suksess av et skattkammer eller corporate finance profesjonell. 2 Identifisere konkrete muligheter til å øke den strategiske verdien tilbys av finansavdelingen i bedriften. 3 Definere tiltak for å forbedre dine relasjoner til banker, finans teknologi og tjenester tilbydere, kolleger og jevnaldrende. 4 Juster mennesker, prosess og riktig størrelse teknologi for å levere egne tjenester som bedriften trenger for å støtte strategisk fleksibilitet... [-]

Strategisk Kvalitetsstyring

Campus Heltidsstudier 4 dager July 2018 De forente arabiske emirater London

Dette intensiv fire-dagers program er utformet for dem i ledende lederstillinger. Deltakerne vil få en praktisk forståelse av hvordan å vurdere risiko fra et strategisk perspektiv og taktiske operasjoner perspektiv for å justere alle funksjoner i en organisasjon, produksjon eller tjeneste for å være posisjonert til å møte de utfordringer raske endringer av markedskrefter, samt stadig skiftende forbrukernes krav og teknologiske fremskritt. Dette programmet vil utnytte anvendelser av kvalitet teori og metode i en helhetlig tilnærming til å støtte virksomheten fortreffelighet. [+]

Dette intensiv fire-dagers program er utformet for dem i ledende lederstillinger. Deltakerne vil få en praktisk forståelse av hvordan å vurdere risiko fra et strategisk perspektiv og taktiske operasjoner perspektiv for å justere alle funksjoner i en organisasjon, produksjon eller tjeneste for å være posisjonert til å møte de utfordringer raske endringer av markedskrefter, samt stadig skiftende forbrukernes krav og teknologiske fremskritt. Dette programmet vil utnytte anvendelser av kvalitet teori og metode i en helhetlig tilnærming til å støtte virksomheten fortreffelighet. Bruk av kvalitetsverktøy til å støtte faktabasert strategiske beslutningsprosesser, samt taktiske beslutninger vil bli vektlagt. Deltakerne vil ikke bli kvalifiserte fagfolk, men de vil få en avansert forståelse av hvordan et kvalitetsstyringssystem støtter strategi og drift. 5 viktige take away 1 Deltakere vil være bedre forberedt til å maksimere verdien av et kvalitetsstyringssystem for enhver organisasjon. 2 Organisatoriske strukturer som hindrer siled funksjoner vil bli undersøkt. Samkjøre alle avdelinger for å oppnå strategiske mål gjennom faktabasert beslutningsprosesser er karakteristisk for selskaper i verdensklasse. 3 Forstå risiko på strategisk nivå, samt det operative nivået kan forberede ledere for marked, forbruker og teknologiske endringer uten å forstyrre driften. 4 Fremtiden generasjon ansatte vil bringe mer intellektuell kapital til organisasjoner enn manuell arbeidskraft. Av denne grunn er det viktig for dagens ledere til å utvikle og fremme en kultur for å utvikle fremtidige ledere og beholde medarbeidere. Bruk av risikobasert tenkning gjennom eksisterende kvalitetsstyringssystemer utføre denne oppgaven vil bli demonstrert. 5 Betydningen av å utvikle og opprettholde en organisasjonskultur som gjaldt risikobasert... [-]

Utøvende Sertifikat I Hr Og Forretningsstrategi

Campus Heltidsstudier 4 dager August 2018 De forente arabiske emirater London

I dagens turbulente næringslivet, de fleste bedrifter finne seg i en kompleks, konkurransedyktig miljø der utforming og gjennomføring av strategi er mer kritisk enn noen gang før. Når selskapene klarer å levere på sine løfter, mest skylde dårlig utformet strategi. [+]

I dagens turbulente næringslivet, de fleste bedrifter finne seg i en kompleks, konkurransedyktig miljø der utforming og gjennomføring av strategi er mer kritisk enn noen gang før. Når selskapene klarer å levere på sine løfter, mest skylde dårlig utformet strategi. Ingen verdig strategi kan planlegges uten å ta hensyn til organisasjonens evne til å gjennomføre det - strategier oftest mislykkes fordi de ikke ble henrettet godt. Ting som er ment å skje ikke skje. Enten organisasjonens ikke er i stand til å gjøre dem skje, eller lederne av virksomheten feilvurderer utfordringene de står overfor, eller begge. HR-ledere må gi strategisk innsikt om hvordan firmaets menneskelige kapital best kan levere på sine strategiske forretningsmål. Deltakerne vil lære og bruke en rekke strategiske verktøy, rammeverk og holdninger for å bedre forstå selskapets forretningsstrategi og forretningsmodell, sin konkurranseposisjon av deres bransje, og det er menneskelig kapital verdi forslag til konkurransefortrinn. HR-ledere vil ha en god forståelse av de sentrale begreper, modeller og språket strategi og konsekvenser strategien har på design, evner og distribusjon av arbeidsstyrken. Det legges spesielt vekt på å koble strategiske og taktiske organisatorisk utforming, budsjettering og analyser, utvikle en høy prestasjonskultur, og hvordan det kan skape nye organisatoriske muligheter. 5 viktige take away 1 Forstå forholdet mellom en bedrifts konkurransestrategi og organisasjonsstruktur og ressurser som gjør det mulig å gjennomføre denne strategien. 2 Bruk scenario analyse i modellering usikkert, konkurransedyktige forretningsmiljøer for å balansere risiko og innovasjon for å være bedre forberedt til å håndtere eksterne og interne menneskelig kapital... [-]

Videoer

LEORON Professional Development Institute