Greene's Tutorial College Lisbon
Introduksjon
Om oss
Greene har en kjerne av akademisk og administrativt ansatte på heltid støttet av et nettverk av nøye utvalgte og trente veiledere. Denne talentkompetansen omfatter et bredt spekter av akademisk prestasjon, undervisningskompetanse og erfaring med opplæringsmetoden for læring.
Vår historie
Greene er etablert av Edward Greene i 1967 under navnet Edward Greene's Tutorial Establishment, og er Oxfords eldste opplæringshøgskole og har støttet utdanning på rundt 15 000 studenter i løpet av de siste femti årene.
Etter å ha lest klassikere ved Wadham College, Oxford, jobbet Edward Greene som privat veileder og også lærer ved Magdalen College School til han grunnla Greene.
Fra begynnelsen har Greene søkt ut de beste veiledere i Oxford for å levere høy kvalitet undervisning. Bygget på opplæringssystemet som har definert Oxford University læring, har Greene vært tro mot sine røtter av å basere sine kurs på et program for individuell undervisning til studenter i alle aldre og bakgrunner. Under sine nåværende prinsipper, Matthew Uffindell og Christopher Upton, har Greene vokst til å ha et register på ca 160 veiledere og 300 studenter.
Hvorfor Greene er?
Å velge riktig akademisk institusjon kan være vanskelig. Så hvorfor velge Greene?
Kvalitet
Vi blir jevnlig inspisert av Independent Schools Inspectorate (ISI). ISI er et regjeringsgodkjent inspektorat som utfører inspeksjon av opplæringsovervåkning. Regelmessige kontroller og offentlig tilgjengelige rapporter betyr at vi overvåkes og underkastes ekstern gransking.
Longevity
Vi har blitt etablert i 50 år og Greene er den eldste høyskolen av sin type i Oxford.
Individuell
Et akademisk program hos Greene er individuelt.
fleksibel
Alle programmer på Greene er fleksible og utformet med behovene til hver student i tankene.
ferdigheter
Interpersonell ferdigheter med kritisk tenkning, samarbeid, informasjonsanalyse, effektiv muntlig
veiledere
Veiledere velges nøye. De er høyt kvalifiserte i sitt felt; de er omfattende intervjuet med referanser som er tatt og er pålagt å delta i vår veilederprogram. Vi velger veiledere som vet hvordan de skal kommunisere effektivt og hvem bryr seg om utdanning.
Filosofi
Utdanning ved hjelp av opplæringsmetoden er kjernen i vår filosofi og metodikk. Det gir en rekke fordeler: et bredt utvalg av alternativer, den praktiske fleksibiliteten til tid og sted, kontroll av arbeidstakt, fokus på viktig informasjon med mulighet for studiet. Det oppfordrer deltakelse og bygger tillit til å stille spørsmål og utvide ideer, utvikle uavhengighet og initiativ.