Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Velkommen til Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design

Våre nasjonalt akkrediterte kurs gir studentene mulighet til å utvikle praktiske, yrkesmessige, kreative og kommersielle ferdigheter. Vi streber etter å produsere en kaliber av designutøver som kan jobbe effektivt i moteindustrien.
Vi tar sikte på å utstyre enkeltpersoner med ferdighetene og den praktiske erfaringen de trenger for å håndtere hele kreative prosessen med mote - fra konsept til forbruker. Personlig oppmerksomhet til individuelle studenter sikrer vekst og originalitet. Vi streber etter å produsere reflekterende designutøvere som er klare til å komme inn i moteindustrien med den største kompetansen og tilliten.

Vår misjonserklæring

Vi tar sikte på å utstyre enkeltpersoner med ferdighetene og den praktiske erfaringen de trenger for å håndtere hele kreative prosessen med mote - fra konsept til forbruker. Personlig oppmerksomhet til individuelle studenter sikrer vekst og originalitet. Vi streber etter å produsere reflekterende designutøvere som er klare til å komme inn i moteindustrien med den største kompetansen og tilliten.

Mål og visjon

Vårt mål er å styrke elever gjennom trening og kompetanseutvikling, slik at de blir økonomisk selvstendige og overfører sine ferdigheter til andre. Institusjonens grunnlegger, Elizabeth, innså at moteindustrien trengte utdannede og godt trente personer til å opprettholde de høye kravene til moteindustrien, både lokalt og internasjonalt. Akademiet ble etablert i 1996 for å møte dette behovet. Elizabeth er lidenskapelig om å utdanne studenter og sørge for at de er utstyrt med de nødvendige ferdighetene for å gi verdiskapning til lokal næring, og også for å gjøre sitt merke internasjonalt. I tillegg anerkjenner akademiet og fremmer betydningen av faglige kompetanser, noe som kan gi en sterkere stemme til motedesignere blant andre fagfolk.

Nasjonal akkreditering

  • Institutt for høyere utdanning og opplæring (DHET)
  • Rådet for høyere utdanning (CHE)
  • Sørafrikanske kvalifikasjonsmyndighet (SAQA)

Fra konsept til forbruker

Vår oppgave, visjon og mål er vakkert oppsummert i uttrykket: fra konsept til forbruker. Etter omhyggelig vurdering godkjente akademiens grunnleggere og styremedlemmer oppdraget, som ligger til grunn for planlegging og utvikling av læringsprogrammet. Egnede ressurser ¬ (intellektuell, leseferdighet, økonomisk og yrkesrettet støtte i forbindelse med en velfungerende institusjonell infrastruktur) har blitt implementert for å sikre vellykket levering av våre kurs. Gjennom intern og ekstern kvalitetssikring kan vi regelmessig vurdere og gjennomgå institusjonens oppdrag og mål.

Konseptet med kontinuerlig læring er en integrert del av oppdraget. Vårt mål er å gjøre det mulig for kandidater å jobbe i den stadig skiftende lokale og internasjonale moteindustrien gjennom observasjon, oppdagelse, kontinuerlig læring, selvvaluering og selvrefleksjon. Ved å utvikle disse ferdighetene vil kandidatene forhåpentligvis kunne konseptualisere sine egne banebrytende design og levere dem til industrien og forbrukerne.

Institusjonen arbeider videre for å produsere en kaliber av en designer som er klar til å gå inn i moteindustrien med ferdighet og tillit til emnet. Ved å gi studentene mulighet til å utvikle praktiske, yrkesmessige, kreative og kommersielle ferdigheter, håper vårt program å produsere nyutdannede som er i stand til å jobbe effektivt i bransjen og utmerke seg som fremtidens motedesignere.

Undervisnings- og læringsstrategier

Siden midten av 90-tallet har Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design trent individer som ønsker å komme inn i moteindustrien eller bli mote-designentreprenører. Praktisk erfaring spiller en viktig rolle i våre programmer, da det sikrer at studentene får bransjespesifikk kunnskap *. Videre skaper en vekt på teoretisk refleksjon innsikt og forståelse, som gjør det mulig for lærere å tilpasse sine undervisningsstrategier tilsvarende.

Senere har institusjonen begynt å fokusere på å utvikle elevers selvtillit slik at de klarer å takle den krevende, raske motebutikken. For å støtte denne nye arbeidsformen har vi tatt med flere ressurser - for eksempel et bibliotek med internettilgang og bruk av Worth Global Style Network (WGSN), samt en heltidsbibliotekar som tilbyr forskningsstøtte. Samtidig har personalkroppen vokst og eksisterende ansatte er oppfordret til å videreføre studiene.

Vår undervisnings- og læringsstrategi støttes av ideen om at undervisning og læring skal være gjensidig. Tilretteleggerne har som mål å gi læring og undervisning som er relevant og heuristisk. Elevene læres en praktisk ferdighet, så blir de veiledet til hvorfor, hvordan, når og hvor å søke det. Elevene utfordres gjennom en kort, oppgave eller et spørsmål for å nå et bestemt utfall. De er da pålagt å fullføre utfordringen gjennom selvretning, utforskning og veiledning fra en tilrettelegger. Oppgaver er utformet for å fremme kreativ læring, oppmuntre bærbare ferdigheter og godkjenne informerte og relevante valg. Evaluering av resultatene gjennom vurdering og selvrefleksjon bidrar til den generelle forberedelsen til arbeidet i bransjen.

Næringslivserfaring spiller en viktig rolle for å sikre at trening ikke skjer i vakuum. Den teoretiske, praktiske komponenten og eksperimentelle komponentene spiller like viktige roller i vår lærings- og læringsstrategi.

* Ginns et al. (Som nevnt i Norton, 2009) rapporterer at praktisk erfaring spiller en viktig rolle i læring og undervisning, men er ikke tilstrekkelig, da det resulterer i å oppnå bare det første (og mest grunnleggende) nivået i Blooms Taxonomy of Learning - kunnskap . Winkler (som nevnt i Norton, 2009) er enig med Ginns et al (som nevnt i Norton, 2009), da hun rapporterer betydningen av teoretisk refleksjon i å skape innsikt og forståelse, noe som gjør det mulig for lærere å lage forskjellige konseptuelle lenker i deres undervisning og læringsstrategier og studenter for å integrere kunnskapen. Det er også ansett som viktig av Oblinger og Rush (1997) da de rapporterer at når samfunn og økonomier endrer seg, er det viktig å sikre at høyere utdanning er tilpasset disse nye behovene og utfordringene.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se Avanserte Diplomer » Se Forkurs » Se Diplomer » Se BA'er »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Avansert Diplom

Avansert Diplom i Mote

Campus Deltid 1 år February 2019 Sør-Afrika Cape Town

Vi har funnet ut at det har vært gunstig for elevene å videreutdanning og opplæring med et spesialiseringsår som eksponerer dem for arbeidsmiljøet i lengre perioder. Dette gjør det mulig for studentene å reagere bedre på utfordringene som presenteres i den stadig mer komplekse moteindustrien. I løpet av dette ett års heltid eller to års deltidsstudium vil studentene utvikle en dypere forståelse av hele verdikjeden og få bransjeerfaring innenfor et spesialisert interesseområde, enten det er klær, tilbehørsdesign eller annet spesialisert felt innen mote . [+]

Avansert Diplom i Mote (ettårig, deltid)

Vi har funnet ut at det har vært gunstig for elevene å videreutdanning og opplæring med et spesialiseringsår som eksponerer dem for arbeidsmiljøet i lengre perioder. Dette gjør det mulig for studentene å reagere bedre på utfordringene som presenteres i den stadig mer komplekse moteindustrien. I løpet av dette ett års heltid eller to års deltidsstudium vil studentene utvikle en dypere forståelse av hele verdikjeden og få bransjeerfaring innenfor et spesialisert interesseområde, enten det er klær, tilbehørsdesign eller annet spesialisert felt innen mote .

Hvis du er interessert i å registrere deg for 2016-året, vil kursene begynne i slutten av januar 2016, og du må fullføre søknadsprosessen innen slutten av oktober 2015, slik at dine praktikplasseringer kan bekreftes innen slutten av november 2015.... [-]


Diplom

Diplom i mote design

Campus Heltidsstudier 3 år February 2019 Sør-Afrika Cape Town

Diplomet i mote design dekker alle aspekter som er nødvendige for å møte de stadig mer sofistikerte og teknologisk avanserte behovene til en kreativ utøver innen mote design kontekst og industri. Det dekker også alle daglige aktiviteter og ferdigheter som kreves av en vellykket mote designer. [+]

DIPLOMA I FASHION DESIGNHENSIKT

Diplomet i mote design dekker alle aspekter som er nødvendige for å møte de stadig mer sofistikerte og teknologisk avanserte behovene til en kreativ utøver innen mote design kontekst og industri. Det dekker også alle daglige aktiviteter og ferdigheter som kreves av en vellykket mote designer. Studentene er trent og utsatt for relaterte roller og jobber i mote design praksis, tekstiler, redigering / journalistikk, styling, mote design detaljhandel og klær industrien.

OPPTAKSKRAV

For å bli tatt opp til Diploma i Fashion Design, må søkere:

være eldre enn 18 år ved registreringHar et Nasjonalt Sertifikat (NSC) på NQF nivå 4 utstedt av Umalusi ORha et nasjonalt sertifikat (yrkesrettet) (NCV) nivå 4 utstedt av Umalusi ORha en karakter 12 eller anerkjent tilsvarende kvalifikasjon sertifisert av Umalusi eller et internasjonalt tilsvarende undersøkelseskomité.... [-]

Forkurs

Introduksjon til mote design

Campus Deltid 1 år February 2019 Sør-Afrika Cape Town

Elizabeth Galloways Introduksjon til Fashion Design Course har en todelt formål. For det første kan det fungere som en introduksjon til det treårige heltidseksamen i Fashion Design. Dette programmet gjør at kandidater kan begynne å utforske teknikkene for motedesign ved å utvikle ferdigheter utover grunnnivå til det nivået som kreves for godkjenning på heltidsprogrammet. For det andre, etter å ha fullført introduksjonen til mote design kurset kandidater som ønsker å bli økonomisk bemyndiget og selvforsynt vil ha utviklet ferdigheter til å hjelpe dem i deres bestrebelser. [+]

Introduksjon til mote design (grunnlag, deltid)

Elizabeth Galloways Introduksjon til Fashion Design Course har en todelt formål. For det første kan det fungere som en introduksjon til det treårige heltidseksamen i Fashion Design. Dette programmet gjør at kandidater kan begynne å utforske teknikkene for motedesign ved å utvikle ferdigheter utover grunnnivå til det nivået som kreves for godkjenning på heltidsprogrammet. For det andre, etter å ha fullført introduksjonen til mote design kurset kandidater som ønsker å bli økonomisk bemyndiget og selvforsynt vil ha utviklet ferdigheter til å hjelpe dem i deres bestrebelser.

Dette programmet tar sikte på å:Gi en praktisk innføring i ferdigheter og kunnskap som trengs for å starte designprosessen.Dekke praktiske ferdigheter og kunnskaper som trengs for å gjøre ferdige moteklær.Utsett kandidaten for en rekke materialer, medier og metoder for registrering av designprosesser.Utvikle forståelse av de visuelle implikasjonene i designprosessen.Programutfallene er:Bruk grunnleggende design ideer til å lage mote slitasje elementer.Planlegg, forberede og styre produksjonen av moteblede artikler til en design brief.Bruk verktøy og utstyr som er aktuelt for moteklær, nøye, sikkert og effektivt.Lag et godt konstruert mote slitepost med et designkort.Verdsag kontekstuelle påvirkninger knyttet til mote slitasje.Introduksjon til mote design presenteres på lørdager.Kjører over 38 uker fra mars til november.Klasser finner sted fra kl. 09.00 til 16.00 lørdag.Introduksjon til Mote Design Sammendrag... [-]

Kontakt

Adresse, linje 1 26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Cape Town, Western Cape, Sør-Afrika