Seychelles Tourism Academy

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Seychellene Tourism Academy er den eneste turisme college i Seychellene.

Seychellene Tourism Academy tar sitt ansvar for å sikre kvaliteten og påliteligheten av sine opplæringsprogrammer svært alvorlig. Som en Academy har vi en forpliktelse til å planlegge våre kurs med undervisning nøye for å svare på studentenes behov. Vi søker evaluere effekten av hvert opplæringsprogram i form av endring det skaper i elevene og gjøre forbedringer i disse programmene for å være mer lydhør overfor arbeidsgiver etterspørsel. Vi ønsker også å øke volumet og omfanget av bestemmelser levert til arbeidsgivere, derav ivareta behovene i arbeidsmarkedet.

Nye planer er i gang med den forestående byggingen av en ny hi-tech, moderne kompleks som vil svare bedre til elev behov og etterspørsel.

Litt historie

Åpningen av den internasjonale flyplassen i 1972 gitt den innledende drivkraft til å oppgradere standarden på service og fasiliteter i det voksende antall hoteller og serveringssteder som ble bygget i kjølvannet av denne store utviklingen.

I 1976 mange innovasjoner fant sted, og dørene til skolen ble åpnet for publikum, slik at studentene kan få praktisk erfaring. Deretter Seychellois ble opplært til å undervise følgende generasjoner av studenter. Den første gruppen av studenter etter det første programmet foretok praksisstudier i bransjen, mens Kunnskapsdepartementet ansatt de som ønsket å jobbe på skolen, studerte under fransk instruktører.

I januar 1978, traineene var klare til å ta fatt på siste trening på Ecole Hoteliere de Paris som fullverdige instruktører. I desember 1979, var de tilbake og klar til å starte undervisningen.

Til tross for relativt begrensede fasilitetene i disse dager, mange av de studentene som studerte ved skolen mellom 1976 og 1982 har gått på å forfølge karrierer i utlandet, eller har vellykkede bedrifter her i Seychellene.

VISJON OG MISJON

STA Vision

Å bli anerkjent som den ledende gjestfrihet og turisme Training Institute i regionen, kjent for sine programmer på tilbudet og kvaliteten på sine kandidater.

The Mission Statement

For å trene, utvikle og oppgradere forpliktet russen og turisme ansatte med sikte på å sikre en svært kompetent turisme arbeidsstyrke for å styrke landets samlede konkurranseevne mot oppnåelse av bærekraftig reiselivsutvikling.

mål

  • Forbedre kvaliteten og standarder for opplæring tilbys til pre-service studenter og etter-personell fra reiselivsnæringen;
  • Gi faglig utvikling og opplæring for alle ansatte for å forbedre kvalitet og standarder med hensyn til sine nåværende og fremtidige roller og ansvar på akademiet;
  • Motivere og beholde alle ansatte gjennom gjensidig tillit og respekt, tilgjengelighet av muligheter og insentiver for faglig utvikling, læring og karriereutvikling;
  • Oppgrader anlegg og infrastruktur på akademiet i tråd med akademiet misjon og visjon, internasjonale normer og standarder og å ta hensyn til nåværende og fremtidige behov i Seychellene reiselivsnæringen;
  • Samarbeide med og få støtte fra alle partnere, inkludert Seychellene regjeringen gjennom Ministry of Tourism og Seychellene Tourism Board (STB) og privat sektor til støtte for akademiet misjon, visjon og strategiske mål;
  • Sørg for at midler og andre ressurser som er gjort tilgjengelig gjennom årlige budsjett og andre kilder er effektivt og bærekraftig forvaltet til støtte for akademiet misjon, visjon og strategiske mål;
  • Diversifisere og utvide omfanget av pre-service og etter-opplæringsprogrammer som tilbys ved akademiet gjennom felles anstrengelser og vedvarende partnerskap med Academy lokale og internasjonale partnere;
  • Tiltrekke seg og tilby internasjonale studenter pre-service og etter-opplæringsmuligheter ved skolen;
  • Etablere sterke partnerskap med samfunnet og engasjere seg med dem gjennom aktiviteter og tiltak for generelle utvikling av turisme i Seychellene og;
  • Utvikle en organisasjonsstruktur og kultur som vil ha fullmakt til å drive kvalitet vekst mot en mer bærekraftig fremtid for akademiet.

Kjerneverdier

Excellence: Vi bestreber oss på å møte de høyeste standarder for reiselivsnæringen. Vi er forpliktet til å forbedre på utvalg av programmer på tilbudet, kvaliteten på våre ansatte og nyutdannede samt standarder for tjenesten som tilbys til våre kunder.

etikk: Vi er forpliktet til den høyeste standard for respekt, ærlighet, ansvarlighet og profesjonalitet. Vi forventer at gjennomføringen av våre ansatte og studenter til å være basert på gjensidig tillit og respekt og drevet av de høyeste etiske standarder.

Teamwork: Vi verdsetter teamarbeid som en integrert tilnærming i å bringe sammen en rekke talenter til informert beslutningstaking og samarbeids handling. Vi tror på deling av kunnskap og erfaringer og støtte våre ansatte og studenter til å nå sitt fulle potensial.

tjeneste: Vi er forpliktet til å tilby de høyeste standarder for service til våre ansatte, studenter og klienter. Ved å gjøre det, vi tar sikte på å selge akademiet som opplæringssted valg for potensielle studenter og selge Seychellene som destinasjon av valget for potensielle kunder.

Mangfold : Vi omfavner mangfoldet av ansatte og studenter, og verdsetter deres nødvendighet i etableringen av et miljø som er trygt, støttende og innbydende. Vi streber også for mangfold i vår læreplan og service på tilbudet til våre kunder.

Vekst : Vi er forpliktet til å fremme personlig og faglig vekst for ansatte og studenter ved å fremme livslang læring og lederutvikling i alle våre bestrebelser.

partnerskap: Vi samarbeider med lokale og internasjonale partnere i turisme og serveringsbransjen for å forbedre kvaliteten på opplæringen og service vi tilbyr studenter og klienter. Vi verdsetter deres bidrag i å hjelpe akademiet oppnå sin visjon, misjon og strategiske mål.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se Avanserte Diplomer »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Avansert Diplom

Avansert diplom i hospitality management

Campus Heltidsstudier 3 år September 2018 Seychellene Victoria

Den avanserte Diploma i Hospitality Management gir nødvendig kunnskap, lederegenskaper, proficiencies og kompetanse avgjørende for hospitality management. Kurset vil håndheve lære å fokusere på kundens behov og vil utvikle de kunnskaper, ferdigheter og kompetanse for å bli effektive ledere. [+]

Advanced Diploma i Hospitality Management

Dette er et treårig kurs, rettet mot de som ønsker å være ledere av restauranter, barer, hoteller, klubber, detaljhandel mat arenaer, alpinanlegg og kontrakt cateringvirksomhet.

Den Advanced Diploma i Hospitality Management gir nødvendig kunnskap, lederegenskaper, proficiencies og kompetanse avgjørende for hospitality management. Kurset vil håndheve lære å fokusere på kundens behov og vil utvikle de kunnskaper, ferdigheter og kompetanse for å bli effektive ledere. Fra kurs skal kandidatene oppnår kunnskap og forståelse av forvaltningen av ulike turisme og gjestfrihet bedrifter og utvalget av tilnærminger og strategier tilpasset deres kontekst. Også de vil være i stand til å anvende metoder og strategier i forhold til forvaltning av turisme og gjestfrihet sektorer og implementere strategier, der det er nødvendig, i tråd med den lokale konteksten.... [-]