CSM Academy International

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Melding fra konsernsjef

CSM Academy International ble etablert i april 2005. Det tilbyr utdannelsesrelaterte utdanningsprogrammer som styrkes gjennom våre forbindelser med flere utenlandske universiteter og organisasjoner som er kjent for sine spesialkurs i servicearenaen. Vi har også blitt tildelt en 4 års EduTrust Singapore-pris i august 2017.

Vi anerkjenner det faktum at faglige tilbud er i overflod og dermed vil kunne imøtekomme behovene til tjenestebransjen, der det nesten ikke er noen akademiske tjenestediplom eller grader. Servicenæringen utgjør nå mer enn halvparten av landets BNP i denne regionen, og dermed blir meldingen klart at Excellent Customer Service nå er nøkkelen til en konkurransefortrinn i en bedrift.

Tjenesten er alt for suksess for organisasjonen uavhengig av bransjens natur, være i helsevesen, gjestfrihet, turisme, IT og til og med produksjon.

God kundeservice er ikke bare plikten til frontlinjepersonalet. Det bør gjennomsyre gjennom hele organisasjonen, hvor toppledelsen må tro på det og gå i snakk for å skape en servicekultur i selskapet, og dermed vil våre serviceadministrasjonsprogrammer fra sertifikat til mastergrad tilfredsstille hele selskapets behov i alle sektorer .

Vi er forpliktet til å yte en høy standard på service ved å fremme et miljø som bidrar til studentenes læring. Vi har utviklet gjennomsiktig rettspolicy som ble formidlet til våre studenter og formidlet i vår kommunikasjonskanal i elevhåndboken, nettsiden etc. for å forsikre dem om at deres velferd også blir tatt vare på utover deres studiebehov.

Våre forelesere og veiledere er valgt ut fra fagfagkunnskap, erfaring og engasjement. Vi har mer enn 61 heltids- og / eller deltidsansatte akademiske medarbeidere, inkludert en oversjøisk gruppe av 16 forelesere / professorer / lektorer fra våre partneruniversiteter, som flyr inn for å gjennomføre intensive forelesninger med jevne mellomrom for bachelor- og masterprogrammene . Av 61 akademiske ansatte, tar et panel på 11 Singapore Registered Nurses ledende rolle som deltids sykepleierpedagoger for å trene våre studenter i Certificate III i Aged Care Work, Certificate in Therapy Services og Nursing courses. Vi sparer ingen innsats for å gi det som er best for våre studenter i deres ambisjoner om å nå sine drømmer og ambisjoner.

csm-about-ceo-signature.png

Konsernsjef (PEI Manager)

CSM Academy International

Vår visjon

Å være Premier Educator for Service Excellence

Vårt oppdrag

Å inspirere lidenskap for service og bidrag til samfunnet gjennom fortreffelighet i kontinuerlig utdanning

Våre verdier

Ansvar, integritet, lidenskap og fortreffelighet (RIPE)

Vår kultur

Et åpent og fremmende læringsmiljø, med gjensidig respekt og profesjonalitet, for å bygge en høyytelsesorganisasjon

Steder

Singapore

CSM Academy International

Telefon
+65 629 629 62