​Bradford Dance Centre

Introduksjon

Les den offisielle beskrivelsen

Om Bradford Dance Centre

Bradford Dance Centre ligger i hjertet av Bradford sentrum. Den ble etablert i 2015 for å gi en profesjonell, engasjert danseplass og kreativ knutepunkt for folk i Bradford og de omkringliggende områdene. Våre spillested og dansestudioer vil åpne for publikum i august 2015.

De primære mål for Bradford Dance Centre er å fremme, oppmuntre, fremme og legge til rette for læring, utdanning, opplæring og personlig utvikling i dans. Vi er opptatt av å skape muligheter i dans for alle medlemmer av samfunnet, uavhengig av alder, bakgrunn, erfaring eller evne. Bradford Dance Centre tilbyr en rekke kurs og faglige utviklingsmuligheter for danseelever, profesjonelle dansekunstnere og medlemmer av lokalsamfunnet.

Bradford Dance Centre er en ikke-for-profit sosiale foretak og registrert i Storbritannia trening leverandør av noen av Storbritannias mest respekterte belønner organer.

Bradford Dance Centre er praktisk plassert nær til alle byens fasiliteter og bare en kort spasertur fra tog- og busstasjoner i Bradford.

Fasiliteter

Bradford Dance Centre har 4500 kvadratfot med dedikerte danseplass, med tre profesjonelle dansestudioer, garderober, kjøkkenkrok, kontor og møterom plass og et stort, åpent felles resepsjonsområde, perfekt for uformelle sammenkomster og nettverksbygging.

Våre dansestudioer vil være tilgjengelig for leie på timebasis fra september 2015.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk

Se Diplomer » Se kurs »

Programmer

Denne skolen tilbyr også:

Diplom

Diplom i danseundervisning - barn og ungdom (QCF nivå 6)

Campus Deltid 14 dager September 2019 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Bradford

Våre diplom i dans undervisning og læring er et deltidsstudium for danse utøvere som ønsker å få et nasjonalt anerkjent danseundervisningskompetanse for arbeid med barn og unge. [+]

Diplom i Dance Undervisning - Barn og Unge (QCF Nivå 6) Datoer: september 2015 til juni 2016 Timer: 112 timer over 14 dager Tidsplan: lørdager og søndager Kostnad: £ 2465

Våre diplom i dans undervisning og læring er et deltidsstudium for danse utøvere som ønsker å få et nasjonalt anerkjent danseundervisningskompetanse for arbeid med barn og unge. Diplomet er en rute til kvalifisert lærer Learning Skills (QTLer) status.

Vitnemålet er egnet for alle dansere, utøvere og lærere som arbeider med barn og unge, uansett nivå av undervisningserfaring, opplæring bakgrunn eller stil av dans. Vitnemålet er levert over syv helger (14 dager) fra september 2015 til juni 2016, noe som gjør elevene til å fortsette å jobbe, eller foreta videre studier. Diplomet er planlagt å kjøre sammen med våre grunnkurs i profesjonell samtidsdans og elevene kan velge å gjennomføre begge kvalifikasjoner.... [-]


Kurs

Grunnkurs i profesjonell samtidsdans (QCF nivå 1-4)

Campus Deltid 1 år September 2019 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Bradford

Vår nye grunnkurs i profesjonell samtidsdans, er et intensivt kurs for studenter på jakt etter deltids høy kvalitet praktisk dansetrening. [+]

Grunnkurs i Professional Contemporary Dance (QCF nivå 1-4) Datoer: september 2015 til juli 2016 Timer: 18 timer per uke Tidsplan: Torsdag og fredag; eller man & ons kvelder og lørdag Kostnad: £ 3245

Vår nye grunnkurs i profesjonell samtidsdans, er et intensivt kurs for studenter på jakt etter deltids høy kvalitet praktisk dansetrening. Kurset leveres enten over to hele dager, eller over kveldene og i helgene, noe som gjør elevene til å fortsette å jobbe eller å gjennomføre videre studier.

Dette er et praktisk kurs, som har som mål å utvikle elevenes samtidsdans teknikk og ytelse ferdigheter. Hver uke vil studentene delta i 11 praktiske klasser: 6 moderne teknikk dansekurs; 2 klassiske ballett teknikk klasser; 2 body condition klasser (for eksempel pilates eller yoga); og en kreativ / koreografi klasse. Hvert semester vil studentene få mulighet til å lære tre samtidsdans teknikker, for eksempel Graham-basert, Cunningham, Horton, Limon og frigjøringsteknikker.... [-]