Å BYGGE ET MERKESpråk
Future London Academy
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighet
5 timer
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 990 / per course
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Annonser, tweets, e-post: merker skriver nå flere steder enn noen gang før. I dette femdelte kurset vil ekspertene våre lære deg hvordan du setter språket i hjertet av merkevaren din.
Hvem er dette programmet for?
- Kreative og design direktører
- Brandledere og strateger
- CMOer og markedsførere
- Bedriftsstiftere og seniorledere
- Spesialister på sosiale medier og innholdsskapere
- VUI-designere og tekstforfattere
Du vil lære
- Hvordan revidere det nåværende merkevarespråket ditt
- Hvordan skrive en klar, overbevisende merkevarestrategi
- Hvordan kjøre et vellykket, strategisk navneprosjekt
- Hvordan bygge riktig stemme for merkevaren din
- Hvordan trene teamet ditt i å bruke merkevaren din?
- Hvordan bruke merkevarespråket ditt på den digitale opplevelsen
FÅ MER AV MERKESPRÅKET
Lær av ekspertene
Kurset er laget av et team av dyktige merkevareforfattere. Lær prosessene deres gjennom virkelige casestudier og eksempler.
KONSIS & PRAKTISK
Glem kjedelige akademiske kurs og støvete teoretiske forelesninger. Gjør deg klar for nytt, relevant innhold som er perfekt for travle fagpersoner som ønsker å bygge og utvide merkevarene sine.
VERKTØY & MALER
Vi kuraterer innholdet vårt nøye slik at det blir inspirerende og anvendelig. Kurset inkluderer verktøy og nedlastbare maler du kan bruke.
PROGRAMSTRUKTUR
KAPITTEL 1 - MERKESpråk
Hva er merkevarespråk? Hvorfor betyr det noe?
Få en klar forståelse av merkevarespråk og hva det betyr for merkevaren din. Gjennomgå det nåværende merkespråket ditt, og utvikle et skarpere blikk for effektiv skriving.
▶ ︎ Gode, dårlige og stygge merkevareeksempler
▶ ︎ Revisjon av merkevarespråk
▶ ︎ Raske gevinster for å forbedre merkevarespråket ditt
KAPITTEL 2 - MERKESTRATEGI
Utvikle en klar, overbevisende strategi
Klipp bedriftsvaffelen, og lær hvordan du skriver en merkevarestrategi som du faktisk kan bruke.
▶ ︎ Finn og utvikle strategien
▶ ︎ Fest det med ord
▶ ︎ Gjør det nyttig og brukbart
▶ ︎ Unngå kjedelig bedriftsspråk
KAPITTEL 3 - NAVNERING
Hvordan navngi merkevaren din
Lær hvordan du kjører dine egne navneprosjekter - enten det er for merkevaren din, klientens eller individuelle tilbud og team.
▶ ︎ Utforsk konkurrentkonteksten - hvor vil du plassere deg selv?
▶ ︎ Kom i gang - hvordan driver du et navneverksted?
▶ ︎ Kjør kreative øvelser - hvordan finner du et navn?
▶ ︎ Administrer et navneprosjekt - hvordan presenterer og håndterer du tilbakemeldinger?
KAPITTEL 4 - MERKESTEMME
Hvordan definere stemmen din
Finn riktig stemme for merkevaren din, og sett den i bruk med nyttige, praktiske retningslinjer. Tren resten av teamet ditt til å bruke det.
▶ ︎ Gi din merkevarestrategi liv i stemmen din
▶ ︎ Finn byggesteinene for stemmen din
▶ ︎ Skriv nyttige, praktiske retningslinjer
▶ ︎ Tren teamet ditt i å bruke stemmen
KAPITTEL 5 - DIGITAL SKRIVING
Hvordan ta merkevarespråket ditt online
Bruk merkevarespråket ditt på den digitale opplevelsen. Forstå hvordan kanaler som mikroskopi og innsendingsskjemaer kan gjøre merkevaren din levende.
▶ ︎ Hva er annerledes med å skrive for digital
▶ ︎ Hvordan balanserer du klar informasjon med karakter
▶ ︎ Mikrokopi og hvordan du bruker merkestemme i oppfordringshandlinger og emnelinjer via e-post
Programkuratorer
Mike Reed
Medstifter og Creative Director hos Reed Words
Mike har vært tekstforfatter i over 25 år, i den tiden grunnla han to byråer og vant en rekke priser - inkludert D&AD Pencils, en Cannes Lion, Design Week og Dieline-priser og en LIA-statuett. I tillegg til å lede teamet og jobbe direkte med prosjekter, snakker Mike på konferanser over hele verden og leder kreative og treningsverksteder. Han har også skrevet på merkevarespråk for publikasjoner som Computer Arts, Creative Review og Design Week.
Sam Russell
Seniorforfatter på Reed Words
Sam hjelper merker å få mer ut av språket deres. Han har gjort dette for alle fra Formel 1 til Madame Tussauds, Great Ormond Street Hospital til Net-a-Porter. Som seniorforfatter ved Reed Words leder han byråets opplæringsverksteder og kurs.
PRIS OG DATOER
Selvstendig tempo og på forespørsel, tilgjengelig i slutten av januar 2021. Pris: £ 990
Prisen inkluderer: videoleksjoner, praktiske øvelser, maler og PDF-filer, leseliste, fullføringsbevis for programmet. Begrensede plasser tilgjengelig. Registrer deg nå for å reservere plass for 2021